Plussa vai ei?

Ööh, Mä kyllä jotain löysin "Clearblue
Plus opened"
ImageUploadedByVau Foorumi1505239872.300470.jpg

Tästä tosin en tiiä oliko plussa vai ei, ja onko edes kyseinen testi oikeasti :)

Ei oo oikea testi. Sitä testiä etsin johon muodostuu + merkki että miten ne viivat pitäs olla kun pelkään että onkin pelkkä viivan paikka vaikka semmosta ei muka pitäs tulla

Naksutiili, joo-o. Nyt joku muu testi kehiin. Moni kehuu marketin pregcheckejä.
Meinasin itsekin kokeilla testata, jos silleen sais kuukautiset lopultakin alkamaan :)

Joku viivahan tossa näkyy mut on kyllä huono kuva... Tossa vielä tommonen hassu kuva kun avasin testin ja heijastin valoa siihen :D

Liitteet

• IMG_20170912_174732.jpg
    IMG_20170912_174732.jpg
    794.8 KB · Katsottu: 510
  • IMG_20170912_220324.jpg
    IMG_20170912_220324.jpg
    136.1 KB · Katsottu: 524
Joku viivahan tossa näkyy mut on kyllä huono kuva... Tossa vielä tommonen hassu kuva kun avasin testin ja heijastin valoa siihen :D

Mä tein tommosen testin yhessä kierrossa ja näytti plussaa siis ehkä hieman vahvempaa kun sun. Tein samana päivänä pregchekin muutaman tunnin pidätyksellä myös ja puhas nega. En ollut raskaana siinä kierrossa eikä ollut menkat myöhässäkään olin vaan malttamaton. Siks oon ite kiertäny ton clearbluen testin kaukaa :D se digi on omalla kokemuksella luotettava, mut tota en pitäis. :-)

Mä tein tommosen testin yhessä kierrossa ja näytti plussaa siis ehkä hieman vahvempaa kun sun. Tein samana päivänä pregchekin muutaman tunnin pidätyksellä myös ja puhas nega. En ollut raskaana siinä kierrossa eikä ollut menkat myöhässäkään olin vaan malttamaton. Siks oon ite kiertäny ton clearbluen testin kaukaa :D se digi on omalla kokemuksella luotettava, mut tota en pitäis. :)
Okei :( ompa harmi... Luonnon valossa on selkeästi sinisiä molemmat viivat.

Pregcheckiä on monet kyllä kehuneet, ja monet sanovat myös että olisi herkempi kuin monet 10 mIU/ml testit vaikka ilmeisesti onkin virallisesti vaan 25 mIU/ml. Testasin sillä viikonloppuna kaksi kummitusviivanpaikkaa ja mietin nytkin ostaisinko, mutta hain nyt vielä yhden apteekin testin kun sillä tuli eilen tämän kierron vakuuttavin haamu. Huomenna tulee postissa niitä Raskauskeijun testejä, jatkan sitten niillä jos epäselvyyttä jää.

Pregcheckiä on monet kyllä kehuneet, ja monet sanovat myös että olisi herkempi kuin monet 10 mIU/ml testit vaikka ilmeisesti onkin virallisesti vaan 25 mIU/ml. Testasin sillä viikonloppuna kaksi kummitusviivanpaikkaa ja mietin nytkin ostaisinko, mutta hain nyt vielä yhden apteekin testin kun sillä tuli eilen tämän kierron vakuuttavin haamu. Huomenna tulee postissa niitä Raskauskeijun testejä, jatkan sitten niillä jos epäselvyyttä jää.
Toivottavasti saat selvyyden ja plussan! :)

Lisäsin kontrastia tuohon ja tuli tollanen. On harvinaisen typerä olo kun leikin testeillä ja kuvailen niitä...

Liitteet

• 2017-09-12-22-47-24.jpg
    2017-09-12-22-47-24.jpg
    193.7 KB · Katsottu: 498
Tässä mun lauantaina tehty clearbluen mikä lienee plus testi apteekista. Ja Digi antoi samana päivänä raskaana 1-2. Mutta seuraavana päivänä alkoikin menkat.

Mutta niin sain rfsu One step testeihin haamuja, rfsu 10miu testiin selkeät viivat, pregchekin testiin myös.. tänään vielä joku haamujen haamu näkyi testissä.

Mutta joo tää kyseinen testi on kyllä mullakin antanut "haamua" vaikka en oo raskaana ollut.
Samoin Prismasta saman tyyppinen testi, yhtä kakka.

ee4d8e93b49de16a1094fc9d95630deb

Muokattu viimeksi:
Naksutiili, Minä sain joskus ihan todella selkeän plussan tuohon samaiseen testiin enkä ollut raskaana. Antaa siis ikävä kyllä myös vääriä plussia joten suosittelen kokeilemaan jotain toista merkkiä! :)
Noista siniviiva testeistä löytyi silloin paljon juttua kun etsin mm jenkkisivuilta, etteivät oo kovin luotettavia.

Tässä mun lauantaina tehty clearbluen mikä lienee plus testi apteekista. Ja Digi antoi samana päivänä raskaana 1-2. Mutta seuraavana päivänä alkoikin menkat.

Mutta niin sain rfsu One step testeihin haamuja, rfsu 10miu testiin selkeät viivat, pregchekin testiin myös.. tänään vielä joku haamujen haamu näkyi testissä.

Mutta joo tää kyseinen testi on kyllä mullakin antanut "haamua" vaikka en oo raskaana ollut.
Samoin Prismasta saman tyyppinen testi, yhtä kakka.

ee4d8e93b49de16a1094fc9d95630deb
No mut jos digi antaa plussaa ja toinen kans niin eikös varhainen keskenmeno oo todennäköisempi kuin 2 virheellistä plussaa? Muoks. Ja kyllä se testi näyttää yllättävän pitkään plussaa keskenmenon jälkeen ja menkatkin voi tulla vaikka oiskin raskaana joten monia vaihtoehtoja

Juu tiedän, keskenmeno eka semmoinen ikinä sattui nyt mulle. Ikäviä nää tapaukset, mutta hei käy ihmeessä hakemassa joku pregchekin paketti 2€ Prismassa ja citymarketeissa vissiin 2,5€. Tai rfsu n. 2,5€ liuskat tai puikko. Tai sitten tietysti ne apteekin puikot. Toivottavasti sun kohdalla osoittautuu oikeeksi plussaksi. :)

Juu tiedän, keskenmeno eka semmoinen ikinä sattui nyt mulle. Ikäviä nää tapaukset, mutta hei käy ihmeessä hakemassa joku pregchekin paketti 2€ Prismassa ja citymarketeissa vissiin 2,5€. Tai rfsu n. 2,5€ liuskat tai puikko. Tai sitten tietysti ne apteekin puikot. Toivottavasti sun kohdalla osoittautuu oikeeksi plussaksi. :)
Plussatuulia sinullekin seuraavassa kierrossa taas :) Haen huomenna sitten juu. Apteekin omat ovat kans olleet hyviä minusta

Moikka!
Mites tänne saikaan lisättyä kuvaa kätevästi? :facepalm:
Tein tänään aamulla one stepin testin ja plussa pärähti! Mitään oireita ei ole, paitsi että kokoajan semmoinen tunne että menkat alkaa :shy:
Heinäkuussa oli kemiallinen ja sillon oli selkeitä raskausoireita.. Ni nyt kyllä mietityttää :bored: plus vkl join muutaman alkoholiannoksen ja nyt oon ottanut iltaisin miranaxia (kielletty raskauden aikana) kun oon pelännyt että menkat alkaa keskellä yötä, mikä on ehkä maailman ärsyttävintä:facepalm:
Toivottavasti tää jatkaa loppuun asti <3
ja anteeks vaan omatjutut!

Takaisin