Pohjois-pohjanmaan mammat

Vois kyllä järkätä jotain kahvittelua/piknikkiä kun tulee nätit ilmat :)
 
Tapaaminen kuulostais kivalta, sitten ainakin kun tämä pahoinvointi toivottavasti joskus helpottaa. Juuri nyt ei jaksa mitään sosiaalista toimintaa.

Oliko Oulun seudulta muita kolmatta odottavia? Tai toista? Millaisia ikäeroja tulossa? Meillä nuorempaan noin 2,5v mikä tuntuu kyllä jännittävän pieneltä kun esikoisen ja toisen ikäero on 3,5v.
 
Meille on tulossa kolmas :) esikoinen täytti maaliskuussa 7, nuorempi huhtikuussa 2 :) eli ikäeroa tulee lähes 8/3 vuotta :) isoimmasta tytöstä on kyllä ollut todella apua pienimmäisen tänttärän kanssa, saa nyt sitten nähdä miten suhtautuvat uuteen tulokkaaseen. Ei olla vielä kerrottu lapsille kun on vielä niin pitkä aika odottaa :)
 
Oliko Oulun seudulta muita kolmatta odottavia? Tai toista? Millaisia ikäeroja tulossa? Meillä nuorempaan noin 2,5v mikä tuntuu kyllä jännittävän pieneltä kun esikoisen ja toisen ikäero on 3,5v.
Toista odotan. Jos kaikki on ja menee hyvin, niin ikäeroa tulee karvan vajaa 3 vuotta.
 
Jos kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulee silloin joulukuussa 1v4kk. Huomenna onkin nt ultra mulla ja pidetään peukut pystyssä että siellä ollaan hengissä eikä mitään hälyyttävä löytyis...
 
Meillä siis tarkalleen ottaen ikäeroa kuopukseen tulisi sellaiset 2v 8kk. Isompi lapsi on sitten jo reilut 6v kun tämä vauva syntyisi, joten hänestä on jo vähän apuakin, tuo uhmaikäinen kuopus voi kyllä suhtautua melko mustasukkaisestikin mutta sittenpä sen näkee :) Jospa se auttaa kun on isompikin sisarus jonka kanssa touhuilla, ettei ehkä ihan niin kovasti suututtaisi vauvan viemä huomio.
 
Onko kellään tietoa järjestetäänkö oulun seudulla missään äitiysjooga?
 
Itseäni kans kiinnostais:)
 
Mä kans tällä hetkellä asun Oulussa, kun sain täältä töitä. Mutta vielä ei koko perhe asu täällä, kun meillä on vielä talo myynnissä edellisellä paikkakunnalla, joten saapa nähä miten tässä käy. Mutta ainakin lokakuun loppuun asti nyt täällä. Muakin kiinnostaisi kyllä tapaaminen :) Jenska: meillä aika samanikäiset lapset. Mulla tyttö 7v ja poika 2v ennestään. Nyt siis kolmatta lasta odotellaan, joka on myös poika.
 
Nyt oli ouluopistolla joku odotusajan rentoutushässäkkäkurssi, mutta ei varsinaista äitiysjoogaa :sad001 mua itseä ei se rentoutuskurssi niin kiinnostanut, ja oli vähän haastavaan aikaan meidän aikatauluihin nähden.

KaYo: joko ootte saaneet koko perheen saman katon alle? :)
 
Täällä tulee vaatimattomat muutamaa viikkoa vajaa 11 vuotta ikäeroa esikoiselle ja kuopukselle :grin

On tää melkein ku ekaa odottas kun kaikki pitää muistella ja tavaratkin hommata alusta lähtien :happy:
 
Hauskaa on myös vuosiluvuilla leikittely, kun esikoinen synty niin juuri muutamaa viikkoa ennen ehdin täyttää 20, tyttö syntyi siis 2.1.2007 , tämä toinen ehtii juuri syntyä kun olen vielä 30 ja syntymävuodeksi tulee 2017 :happy:
Kuitenkin tosiaan kun toinen on ihan alkuvuodesta ja toinen loppuvuodesta niin tulee tuo 11 vuotta vaikka syntymävuodet äkkiseltään sanos 10! :grin

Synnytän siis tasan kymmenen vuoden välein omia kymmenyksiä juhlien yhdentoista vuoden ikäerolla... eiku... :confused:
 
Onko kukaan käynyt raskausajan hieronnassa?
Mulla on ollut nyt niin vaikeat pari viikkoa selän kanssa että varasin ensi maanantaille ajan tuonne Aito Ote- nimiseen paikkaan. Ois kiva kuulla kokemuksia jos joku on käynyt tuolla tai jossain muualla :)
 
Mä kävin napteekissa ja oli tosi hyvä. Hiero kunnon otteilla ja hyvällä voimalla. Tykkäsin. Asennoista sai valita joko silleen että kokoajan selällään koko kropan hierontaa siis jalat, kädet, kallopohja tai sit eka istualtaan selkää yms ja sitten makuultaan loput. Kaveri oli käynyt aito ote paikassa ja sanoi hipsutteluksi. Omaa kokemusta ei sieltä ole.
 
Kaveri oli käynyt aito ote paikassa ja sanoi hipsutteluksi. Omaa kokemusta ei sieltä ole.

Toivottavasti ei ole pelkkää hipsuttelua, jumien taso on jo semmonen ettei siihen silittely auta :bored::hilarious:
Täytyy tuota napteekkia kokeilla mikäli tuo aito ote osoittautuu turhaksi reissuksi :happy:
 
Joo raportoi sitten millanen käynti oli. Voihan sitä heti alkuun sanoa että saa sitten voimaa käyttää :D mä itsekin meinasin eka mennä sinne aito otteeseen kun facessa pyöri mainoksia enkä edes tiennyt missä muualla voi käydä. Jotenkin se on sympaattisen oloinen paikka kuvista päätellen. Toivotaan, että rentouttava/lihasjumeja avaava käynti tulossa.
 
Takaisin
Top