Pohjois-pohjanmaan mammat

Mulla on selkä ollut suht ok, mutta pakarat menneet ihan jumiin :sad001 Varasin ajan omalle hierojalle, kun tiedän hänen hieroneen raskaana olevia ja varmistin asian ensin. 3 vuotta samalla hierojalla käynyt ja hyvää en mielellään vaihda :)
 
Ootteko miettineet/kyselleet Oulun 3d ultran hintoja? 295e näytti olevan Gynekossa. Muilla ei hintoja niin selvästi esillä. Kauheen kallis kyllä!
 
En ole kysellyt, mutta yrittänyt netistä etsiä muttei löydy kuin tuo gyneko :/
Meri-oulun neuvolassa taitaa olla vaan perinteinen ultra käytössä?
 
Mun mielestä joo. Ois kyllä hyvä jos niillä ois 3d niin sekin ois varmaan halvempi kuin muulla kun perus ultrakin on :D
 
Kävin eilen hierojalla hierottaan pakarat, takareidet ja alaselän. Kylläpä teki hyvää! Eihän se kaikkea korjaa, mutta jo tänään aamulla huomas jumien hieman helpottaneen.
 
Nyt on käyty hierojalla! Aito ote on enemmän semmoinen rentoutushierontapaikka, eli jos kaipaa lukkojen avausta niin silloin tämä oli vaan silittelyä :)
Nyt sitten kehiin ne paikat jotka hieroo raskaana olevia "kunnolla" :)
 
Jenska: mää oon kyllä tosi laiska kirjautumaan tänne foorumille :D Ei olla vieläkään muutettu koko perhe saman katon alle. Talo on vielä myynnissä ja kaikki muut nyt asuu siellä. Määkin alan kyllästymään tähän muiden nurkissa asumiseen, joten vakavasti harkitsen, että pitääköhän mun palata entiseen työhöni, mistä oon siis tällä hetkellä virkavapaalla. En osaa päättää...
 
Takaisin
Top