Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Marabella: :) Uskon että tuo omat haasteensa vanhemmuuteen <3 "Helpon" lapsen kanssa on helppo kokea ja saada onnistumisen kokemuksia. Sellaista on vaikea käsittää, mikäli on kokemusta vain "helppoudesta".
Ihana asenne, että otetaan vastaan mitä tulee, olen samaa mieltä :)

Babaytoy: Toivotaan vielä parasta!! :)

[Viestiä muokattu ylläpidon toimesta.]

Last edited by a moderator:
Uuh, minun täytyy todeta että pysyisin kyllä mieluummin foorumilla, kun en ole kovin aktiivinen someilija tuolla toisaalla...

Aamulla ovulaatiotestin hymynaama vilkkui, iltapäivällä ei enää vilkkunut mutta hymyili. Ovulaatio siis varmaan huomenna..
Tänään kp 13/28. Viimeksi eilen touhuiltu. Katsellaan :)

Aamulla ovulaatiotestin hymynaama vilkkui, iltapäivällä ei enää vilkkunut mutta hymyili. Ovulaatio siis varmaan huomenna..
Tänään kp 13/28. Viimeksi eilen touhuiltu. Katsellaan :)

Välillä olen ovis testiä käyttänyt ja noi clearblue hymynaamat on hyviä kun ei tarvitse tulkita. Testasin päivää kahta ennen kuin womanlogin mukaan pitäisi olla ovis.
Nyt aika vaan tavallaan matelee kun joutuu odottamaan vielä viikon alkaako menkat. Kp 23/30.

Joo, oli kyllä yksinkertaiset käyttää. Ei tule turhasta se "odottavan aika on pitkä" - sanonta..
Täällä kp 16/28.

Mulla vaihtelee olot kolmosta kohtaan todella paljon. Välillä haluan polttavasti kolmannen, olen jopa miettinyt poistavani kierukan salaa mieheltä, ja toisaalta olen tyytyväinen näihin olemassa olevaan kahteen. No miehen puolesta 5v päästä on oikea aika, joskin välillä vihjailee ettei enää yhtään.

Yllätys 15&16 samoin mulla oli. Ajatukset seilasivat edestakaisin lasten ollessa pienempiä. Pojat - 13& - 14. Tänä vuonna asia on tullut ihan täysin selväksi, että kolme haluan. Mies ei ollut aluksi ajatuksesta ollenkaan innoissaan, mutta niin vain täällä ilman ehkäisyä porskutellaan kp 16/28 ;)

Mullakin oli alunperin ajatuksena että kaksi lasta, sitten vähän uraa ja kolmas joskus myöhemmin. Nyt sitten suunnitelmat vähän aikaistui. :) Kolme lasta on kyllä aina ollut mulle sellainen perusoletus ja haave, meillä on suvussa kaikilla isot perheet. Kunhan vaan malttaisi siihen kolmanteem lopettaa! :D Meillä ei oikeasti anna kyllä olosuhteet myöten, mutta tuntuu haikealta ajatella että tää olisi nyt sitten viimeinen.

Itse en suostu miettimään enkä myöntämään että nuorimmainen olisi se viimeinen. Tuntuu kuin yksi vielä uupuisi että voisin olla "ehjä". Ärsyttää vaan miehen ailahtelu ja se et naamaa päin sanoo haluavansa vielä yhden kun nykyiset on koulussa( lapset -15 ja -16) ja sitten kavereilleen ym sanoo(mun kuullen) et nää riittää. Ja kun omat tunteet ailahtelee asian suhteen. Tosin siihen tulokseen olen itsekin tullut ettei kolmatta tähän samaan syssyyn, niinkuin aluksi ajattelin, vaan sitten joskus kun kierukan teho lakkaa.

Takaisin