Plussa vai ei?

b16b92a6a5c41101b85e489cd0d81ddc

Mulla tämmöinen tikku tänään :) Aika samalta näyttää kuin eilinenkin...kai? :)

Hei vaan kaikille!
Onko mitenkään mahdollista,että olisin tullut raskaaksi heti.Minulta otettiin kolme viikkoa sitten keskiviikkona(9.8) nexplanon kapseli pois ja siitä neljä päivää sunnuntaina(13.8)tuli ovis ja nyt viime sunnuntaina (viikko oviksesta 20.8) tuli aivan järkyttävät mahakivut,jotka kesti koko päivän.Pääkipua ja huonovointisuutta myös ollut.Ja milloihan sitä uskaltaa alkaa tekeen testejä :eek:
Niin ja kapseli ehti olla 5kk.

Muokattu viimeksi:
Kyfi, onhan se hyvinkin mahdollista. Moni tulee raskaaksi heti hormonaalisen ehkäisyn lopetettuaan. Mutta eikö viime sunnuntaina ois ollu jo sit 2 viikkoa oviksesta jos se tuli 4 päivää kapselin poiston jälkeen? Siinä tapauksessa se kyllä melko varmasti jo näkyis testissä kun ois dpo17.

äippä2015 joo, pitäis malttaa muutama pv vielä :bag: mut testivimmaisena tänään dpo8 nega :shy: Sylkitestissä on kuvio lisääntynyt, mutta eipä sekään varmasti kerro muuta kuin että hormonitaso vaihtelee :rolleyes: ja mulla nyt eka kiertoa käytössä niin mielenkiinnolla joka aamu tehnyt koko kierron (paitsi nyt vkl reissussa ollessa).

-

Liitteet

• 1503484321893.jpg
    1503484321893.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 326
Muokattu viimeksi:
Mulla ei muuten sovelluksella toimi taaskaan edellinen sivu, joten en näe viestejä enkä pääse vastailemaan kaikille :(

Viivan pitääkin vahvistua joka toinen päivä ;) kun huomenna on periaatteessa tupla määrä hormoonia eiliseen. Eikä tuo viivan väri muuta kerro kun että raskaana on.

Viivan pitääkin vahvistua joka toinen päivä ;) kun huomenna on periaatteessa tupla määrä hormoonia eiliseen. Eikä tuo viivan väri muuta kerro kun että raskaana on.

Jep, näinhän se menee. Mutta kun tämmönen hermoheikko olen ja mun mielestä just mulla pitäisi vahvistua joka päivä! :'D

Ja kaikilla ei edes tuu vahvaa viivaa.mutta tiedän tunteen,mä testannut liki jokapäivä :D

Mä myös! :D tein samaa esikoisesta silloin 11/15 ja testailin melkein vrhaisultraan asti :D taustalla ennen esikoista yks km ja sillä varmasti vaikutusta asiaan :/

Kirjotinpa sekavasti! Esikoinen siis syntyi 11/15 ja en mä enää silloin kyl testaillut :D mutta siis varhaisultraan asti tein testejä ihan jatkuvasti!

Takaisin