Doppler

Äh mulla on tuo unborn heart mutta en mä saa sykettä kuuluvin, nyt rv 12+6 ... näytöllä vilahtaa välillä suuria sykelukemia, voikohan niistä päätellä että elossa ollaan...? Vaikkei varsinaisia sydänääniä kuulu.
 
Äh mulla on tuo unborn heart mutta en mä saa sykettä kuuluvin, nyt rv 12+6 ... näytöllä vilahtaa välillä suuria sykelukemia, voikohan niistä päätellä että elossa ollaan...? Vaikkei varsinaisia sydänääniä kuulu.

Niin voisi kyllä päätellä, tuskin ne korkeat lukemat tyhjästäkään ilmaantuu. :)
 
En haluu masentaa mut mun dopplerilla ainakin vilahtelee vaikka mitä lukemia ihan koko ajan kun vaan liikuttelee sitä ympäriinsä.. en muutenkaan luota siihen et se näyttäis ne sykkeet aina oikein, enemmän luotan kyllä vaan siihen ääneen. Mutta voihan olla et se näyttää ihan oikeinkin, tai sit sulla ei vaan vielä kuulu jos vauva on jossain siellä piilosilla.
 
Mä oon käsittäny, että pelkät lukemat on herkästi jotaki oma syke + kaiku, jolloin ne voi vaikuttaa sikiön sykkeiltä. Mä kans luottaisin vain siihen tiettyyn ääneen.
 
Mullakin vilahtelee ties mitä mutta kun saan sykkeen kuuluviin niin laite ei siitä näytä mitään lukemaa vaikka kuuluu aivan selvästi.
 
Mä tässä myös pohdin, että tilaanko doppleria vai en. Olen aika stressiin taipuvainen ja muutenkin tämä alkuraskaus on ollut aika pelottavaa aikaa (uhkaava keskenmeno ulkomaanreissulla ja takana yksi kondunulkoinen). Nyt 10+3 ja viime viikolla ultrassa kaikki hyvin. Olen käynyt jo 6 krt ultrassa erinäisten ongelmien vuoksi. Ensi viikolla olisi virallinen nt-ultra. Sairastan vielä kroonista suolistosairautta, joka lisää km riskiä. Raskautta seurataan perussairauteni vuoksi tarkemmin ja ultria on enemmän kuin normaalisti. Voi kun aika kuluisi nopeasti ja saataisiin oma pikkuinen nyytti helmikuussa :Heartred
 
Mulla oli edellisessä raskaudessa unborn heart, mutta sen möin ja nyt en ajatellut ostaa ollenkaan doppleria. Tää alkuraskaus on edennyt niin vauhdikkaasti, että tällä vauhdilla liikkeetkin tuntuu ennen kun ehtisin edes ajatella sykkeiden kotona kuuntelua :D
 
Ostin dopplerin alkuraskaudesta. Ensimmäisestä ei ollut. Nyt en ole ehtinyt viikkoon testata, mutta aiemmin löysin sykkeet, mutta sydänääniä ei vielä kuulunut. Huomenna 13+0 ni pitääpä testata jos jo kuuluisi :)
 
Minä ostin dopplerin nt-ultran jälkeen, kokeilin ekan kerran tuossa 13+3 ja kuului sykkeet. :) Mulla on tota omaa mahaa sen verran etten edes halunnut ostaa ennen sitä, olisi varmaan tullut paniikki. :D
 
No mua ei doppler stressaa :joyful: Se on hauska laite. Ekalla kerralla ei saanut kuulumaan mitään ja täällä osattiin heti neuvoa että kokeile alempaa. Mun laitteessa ei näy lukeamia, joten laskin itse.

Unamaja, mä olin kans omista makkaroista huolissani mut yllättäen niillä ei ollutkaan vaikutusta :wink
 
Helga83, mä ajattelenkin nyt että ru:ssa ei varmaan näy mitään vatsan päältä koska on nää makkarat ja kohtu korkeammalla :D
 
Minä en vaan saa pienen sydänääniä kuulumaan, vaikka seisoisin päälläni...
Huomenna tasan 13+0 ja vihdoinkin ultra...
Kumpa vaan kaikki olisi kivasti...
*huokaus...ja oispa jo huominen...
 
Tuli näköjään viesti kahteen kertaan...höh...
Ei saa toista pois, mut muokata voi vaan?
 
Muokattu viimeksi:
Tsempit Moona ultraan!
 
Oman dopplerin ostin joskus 10+0.
Oon ollut tosi tyytyväinen, näyttää sykkeenkin lukuna ruudulla. Kuuntelen joka päivä kerran, että vielähän sydän lyö ♡

Ajattelin tulla vinkkaamaan siitä, koska itsellä kesti vaikka kuinka kauan googlailla, että saako doppleria mistään tilaamatta.
Oon sellanen malttamaton, enkä kestänyt ajatusta, että sitä pitäis odotella postista :D

Eli niitä siis löytyy ainakin Vauvatalo Johannasta ja Lastentarvikkeesta!
Doppler on:
Jumper Fetal Doppler JPD-100B+
 
Takaisin
Top