Doppler

Kyllä siihen Helga varmaan vähän vaikuttaa makkaratkin, uskoisin kuitenkin että enemmän kohdun asento ja ehkä myös istukan sijsinti?

Mä sain kuulumaan 9+0 ja tallensinkin sitä n.25 sekkaa. Olis ollut kiva jakaa se tänne (tai vaikka tuonne "suljetulle osastolle"), mutta enhän mie oo niin tekninen :D

Ja se alkion/sikiön sykkeen rytmi kuulostaa tosiaan hevosen laukalle tai junan puksutukselle. Voit vaikka youtubesta kuunnella malliksi, kyllä sen selkeästi erottaa omasta sykkeestä. :)
 
Jos kuuluu vatsan äänet niin on liian ylhäällä. Näillä viikoilla ne sykkeet vois löytyä ihan alhaalta, jopa häpyluun alta. Kannattaa tosiaan kattoa joku video YouTubesta tms niin tietää mistä kannattaa lähteä ettimään ja miltä se kuulostaa.
 
Kiitos erityisesti YouTube vinkistä! Oon tosiaan etsinyt sykkeitä ihan liian ylhäältä,
Tänä aamuna taisin ne löytää! Kuulostaa junalle, erottuu omasta sykkeestä selkeästi. Tosi alhaalta , vasemmalta puolelta. Multa puuttui eilen myös se geeli :shy: nyt oli sitäkin...(voi kuinka Urpo sitä voikaan olla!) Täytyy myös testata tuota tallentamista parin viikon päästä.
Nyt doppler jää himaan kun lähdemme mökille, hitsi jäisin tohon hyvin koukkuun!
Nyt tiedän että siellä on jotain :Heartred
 
Helga, ite en ole geeliä käyttänyt vaan ihan perusrasvaa ja hyvin kuului ekassa raskaudessa sen kanssa. Voi sitten lopuksi levitellä mahalle. Jotkut on käyttäneet öljyä esim. Ceridal ja kuulemma toimii myös hyvin.
 
Helga mulla oli eilen neuvola eikä lääkäri meinannu löytää dopplerilla sykettä. Viikot 9+4 ja sano jo ennen koittamista, että ei välttämättä vielä dopplerilla löydy.
Aikansa se sitä haki ja sitten ehdotti, että koitetaan vielä seisaaltaan että saattaa löytyä helpommin. Siellä se sydän sitte suhisteli menemään. Eli testaa myös seisaaltaan!
 
Mäkin löysin dopplerin facekirpulta, käyn tällä viikolla hakemassa. Edellisessä raskaudessa koitin kerran lainadopplerilla mutta en saanut sykettä kuulumaan. Jospa tällä kertaa onnistais :)
 
Kyllä se sykkeen kuuleminen on niin mieltä rauhoittavaa :)

Meinasin saada kyllä äsken paniikin kun aina olen löytänyt heti äänet, mutta nyt etsin ja etsin ja sitten oli pakko nousta ylös ja mennä uusiksi maaten ja sit löytyi taas heti. Eli rentouttavaa kuulla, mutta stressaavaa, jos ei kuulu :S
 
9+6 menossa ja en ole sykkeitä saanut kuulumaan vieläkään.. Noh. Pitää vaan malttaa odottaa. Kiva että moni on jo sykkeitä saanut kuuluviin!
 
Mulla on myös tänään 10+0, ja eilen en löytänyt sykettä. Hitsit... näytöllä välähteli kyllä lukemia, mutta sitä tsukutusta en kuullut. Ihan pienihän se vauva vielä on, joten kai se on vähän tuuripeliäkin että sattuu löytämään sen sykkeen kaiken muun seasta, etenkin kun tyyppi jo liikkuukin vähän...
 
Tinja79 yritetään pitää hermot kurissa, kyllä ne sykkeet sieltä vielä meillekin löytyy :)Pitänee jättää tuo kapistus vaikka viikoksi rauhaan. Mulla viikon päästä ultra niin siellähän sen tilanteen sitten näkee. Milloin sulla?
 
Mulla on 7.8. Olen kyllä löytänyt aiemmin sykkeet viikko sitten, se vähän edes lohduttaa, mulla on hieno taltiointikin siitä. Ja onhan se lohdullista ajatella, että tyyppi on mansikan kokoinen, ja sydän vielä pienempi, niin pitää siinä vähän tuuriakin olla että sattuu dopplerilla havaitsemaan sen sykkeen. Etenkään kun en ole mikään alan ihminen...
Tsemppiä ja pitkiä hermoja sullekin Toukanäiti, sulla ultra jo ihan pian! :Heartred
 
Kyllähän se tosiaan vähän mieltä rauhottaisi, jos vaan minäkin saisin ne sydänäänet kuulumaan...
Elämää olen etsinyt jo toista viikkoa, mutta en minä mitään löydä.
Edellisestä löysin ääniä jo viikolla 8+4, mutta nyt taitaa kaikki olla vähän eri tavalla tuolla kuin viimeksi, kun nyt on kuitenkin jo viikko 10+3.
Hmmm...no ainakin varhaisultrassa siellä jonkun pienen sydän sykki jo kovasti, että eiköhän ne kuulu vielä minunkin korviini.
Siihen uskoen.
Ja seuraavaa ultraa odotellen... :happy:
 
Ei kuulunut täälläkään muuta kun oma syke ja jotain epämääräistä suhinaa, olisko istukka sitten edessä? 10+3 kuitenkin jo (tai vasta). Maanantaina ultrassa oli kuitenkin kaikki ok :)
 
Takaisin
Top