Plussa vai ei?

e776fef8f3c9858b143be7ae8ccbd589

Mulla siis dpo7 ja jääkukat katos pari päivää sitten. Tänään aamulla näytti tältä. Olen toiveikas että huomenna olisi taas enemmän kukkia!
Teoriassa niiden pitäisi kai lisääntyä nyt huimasti koska estrogeeni lähtee nousuun jos alkio kiinnittyy. Tämä ei ilmeisesti kuitenkaan ole täysin aukoton juttu koska sitä ei mainita mikroskoopin käyttöohjeissa. :? Koetan siis olla masentumatta jos kukat loistavat poissaolollaan ensiviikolla...

Tais tää kierto vaa mennä sekasi tosta viime kuun alkuraskauden km. Kaks päivää menkat myöhässä, kumpa alkas nopeesti. Testit on mitä on.
ImageUploadedByVau Foorumi1500186256.301019.jpg

Eipä tossa mitää taida olla. :)

Hena ihanaa!!!! Niin selvä plussa! <3 Oikein paljon onnea!

Pienitimantti: tylsää kun joudut odottelemaan. Tiedän hyvin tunteen kun alkaa jo toivomaan menkkoja kun testauksenki suhteen menee hernot ja toiveikkuus vaihtelee. Paljon voimia <3

37303749dd8f5e17bb81394435cfc45c
Mitä mieltä ootte?

En oo saanut uuteen testiin mitään, mut ei se pissa oo kerenny rakossa oleen kuin 4 h kun nyt parina päivänä joutunu yöllä väkisin menee vessaan. :( testannu oon siis silloin yöllä ja uudelleen aamulla mut ei mitään. Jospa ens yönä se sais olla siellä kauemmin...

8881040c50f09ac7e943f667c42a291f

Ok. Vasen kuva tänään dpo8 ja oikea eilen dpo7.
Jos kiinnittyminen on tapahtunut tässä tänään tai eilen niin jääkukkien pitäisi lisääntyä ja muuttua monimutkaisemmiksi. Niiden pitäisi myös täyttää näkökenttä (jos olen ymmärtänyt oikein...)

Näyttää siltä että kukkia on vas eli tänään enemmän. Mutta näkymä ei vielä ole sama kuin estrogeeninousun huipulla.

Vatsaan jomottaa ja toiveet korkealla. Voi jos huomenna olisi taas enemmän kukkia!!

Takaisin