Plussa vai ei?

Kiitos loora84 :greet025 Miten muuten tuollaisen hienon "marrasmammat 2017" yms. kyltin saa? :grin

Onnea plussasta!
Tuollaisen kyltin saa liittymällä oman lasketun ajan salaiseen ryhmään. Moderaattorille viestiä, niin pääset mukaan. Jotain sääntöjä siinä oli (30 viestiä, kuukauden jäsenyys foorumilla jne).

Näin päättelinkin, että ne liittyvät jotenkin niihin salaisiin ryhmiin:wink Kiitos tiedosta Katjusha!

Onnea Anna Sofia!

Tuo mun viiva on kovin haalea edelleen. Nyt kp 38/28-35 ja aamuinen liuska.

Liitteet

• IMG_20170617_090822.jpg
    IMG_20170617_090822.jpg
    612.7 KB · Katsottu: 393
Pahoittelut dep ja pienitimantti!

Onnea Anna Sofia ja paeonia! Viivat vahvistuu kaikilla omaa tahtiansa, itse oon plussannut toosi heikolla haamulla dpo16 & 17! Jotkut saavat siinä kohin leffaviivat jo :)

Ovulaatio on varmaan ollut myöhemmin ja ennen kellontarkka kiertoni on nykyään todella epäsäännöllinen. Sain ekan haamujen haamun maanantaina eli kp 33. Ja maanantaista asti pyyhkieessä jäänyt paperiin veristä/vaaleanpunertavaa. Siteeseen asti ei kuitenkaan ole tullut. Anteeksi yksityiskohdat.

Huutelen täältä ulkopuolelta, kun tarvisin apua ja mielipiteitä teiltä arvon naiset. Oon ihmetellyt kummallisia oloja (painontunne alamahalla, etomista, migreeniä) ja tehnyt raskaustestejä useammankin tässä viime päivinä ja kaikki ovat ollut negoja. Tänä aamuna tein apteekin ultra testin ja negaa näytti testiajalla. Nyt iltapäivällä joku pisti vilkaisemaan testiä ja siinähän on selvät viivat! Mielipiteitä testistä? Luotettavuus? Kokemuksia? Miten apteekin testiin voi tällaiset roskishaamut tulla? Toki testaan uusiksi vielä, mutta mitä ihmettä?!

6d80f1e3c3567c07e85bb4b5930cb654

Eliza, On luotettava testi! Koskaan ei oo mitään viivoja tms tullut ilman että olisin ollut raskaana. Mullakin tuli alkuun esikoisesta ensin viivat testiajan jälkeen. Jotenkin tuntuisi hassulta että tuollainen selkeä viiva tulisi ilman raskautta? Nyt ehdottomasti uutta testiä kehiin aamupisusta! :)

Kiitos Miitu vastauksesta! :) Viivassa on väriä, eli ei se viivanpaikka kyllä ole. Huomenna heti aamusta teen cb:n digitalisen. Katsotaan mitä se sanoo. Ongelmana tässä jännäyksessä on, että synnytyksestä on tasan 6kk ja kierto ei ole kunnolla alkanut. Ei siis oikein ole hajuakaan, milloin ovulaatio on ollut (en saanut tikuilla kiinni) ja milloin menkkojen pitäisi alkaa. Jos tämä plussaksi kääntyy, pitää neuvolasta kysellä josko ultraan pääsisi aiemmin siis. Mutta katsotaan, miten käy! :D

Luulen että pääset kyllä neuvolan kautta ultraan tarkistamaan viikot! :)
Itse plussasin tammikuussa ja ekat sekä ainoat menkat synnytyksestä olivat marraskuussa. Neuvolassa sitten ultrassa tsekattiin ettei ihan niin pitkällä vielä oltu.
Tsempit aamuun! <3

Kauheaa itse napilua tulee täältä.Nyt menossa 14dpo tänään oli jomotusta ja pistelyä vatsassa.Näinä dpo päivinä pitkin dpo päiviä ollut pistelyä vatsassa,ripuliointia ja pahoinvointia.Kierto yleensä 28-33kp nyt menossa 30kp.Meinaan tehdä testin torstai aamuna viimeistään.Huominen ja keskiviikko todennäköisesti menee muuton merkeissä.

Tein aamulla testin. Ihan kun luonnossa näkyisi ihan hennon hento viiva .
Kuvassa ei taida näkyä, ainakaan minä en kuvassa nää.

Liitteet

• 1497947131979.jpg
    1497947131979.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 365
Kiitos Miitu vastauksesta! :) Viivassa on väriä, eli ei se viivanpaikka kyllä ole. Huomenna heti aamusta teen cb:n digitalisen. Katsotaan mitä se sanoo. Ongelmana tässä jännäyksessä on, että synnytyksestä on tasan 6kk ja kierto ei ole kunnolla alkanut. Ei siis oikein ole hajuakaan, milloin ovulaatio on ollut (en saanut tikuilla kiinni) ja milloin menkkojen pitäisi alkaa. Jos tämä plussaksi kääntyy, pitää neuvolasta kysellä josko ultraan pääsisi aiemmin siis. Mutta katsotaan, miten käy! :D

Teitkö sen digin? :)

Takaisin