• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Mun mielestä pinitimantilla on kyllä plussan alku <3 tosin nuo one stepit on huonoja testejä mutta tässä jälkimmäisessäkin kyllä näkyy hyvin toinen viiva. Tekisin kyllä nopsaa sen pc:n niin sais varmuuden :)

Yritän tänään saada aikaiseks sen tehtyä. :-) tuun ilmottamaan sitten :-P

Kiitos ihanat :) Ihanaa että muutkin näkee tossa jotain! Mulla on kokoajan kylmä, väsy ja tänään tuli kurkkukin kipeeksi. Luulin et oon tulossa kipeäksi, mut ehkä tää onkin jotain paljon parempaa :) En voi uskoo et MÄ saan jonku haamun niiden tuhansien negojen jälkeen. Voi pieni pidä nyt tiukasti kiinni!

Kiitos kaikille tsempeistä! Mahtavaa, että täällä saa tukea niin hyvässä kuin pahassa :shy:

Babe täällä kanssa peukut pystyssä, että olis teidän vuoro saada pieni syliin saakka :smiley-angelic001

pienitimantti testikuvaa odotellen... :rolleyes: :nailbiting:

Piti pc tehä mut en saanu aikaseks käytyy kaupas eli tein uuden one stepin :-D
ImageUploadedByVau Foorumi1496869833.831963.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1496869867.316693.jpg

Miten debillä viiva on vahvistunut? Ootko saanut labra-arvoja vielä?

Ja miten pienitimantin tän aamun testi?

Heippa kaikille ! Oon täällä taustaillu ja ehkä parin viikon päästä viimein pääsen testailee :D

Pienitimantti: montako päivää sulla on tullu noita hailakoita viivoja ?

Heippa kaikille ! Oon täällä taustaillu ja ehkä parin viikon päästä viimein pääsen testailee :D

Pienitimantti: montako päivää sulla on tullu noita hailakoita viivoja ?

Tiistaina testasin ekan kerran, eli tää on kolmas päivä. Vahvenemaan päin on menny. Mutta saas nähä. :-)

Deb muistelin että sulla ois vielä ollu hcg mittaus tonkin jälkeen mut muistin väärin :D ootko malttanu olla testailematta ton jälkeen? Mä ite testasin tosi pitkään ennen kuin uskoin :D

Pienitimantilla kyllä haamuilee. Toivottavasti vielä parin pv sisään vahvistuu :)

Ovis plussa eikös niin (tuli tosi nopeasti viel)? Mut mites sitä miestä nyt kannattikaan kaataa? Eilen illalla onnistui kyl. Mut kannattaako tänään/huomenna? Kumpanakin päivänä?

Liitteet

• IMG_6365.JPG
    IMG_6365.JPG
    537.3 KB · Katsottu: 266
Ovis plussa eikös niin (tuli tosi nopeasti viel)? Mut mites sitä miestä nyt kannattikaan kaataa? Eilen illalla onnistui kyl. Mut kannattaako tänään/huomenna? Kumpanakin päivänä?

Selkee plussa! :) Ite tallettelisin molempina. Oon lukenu, että jokapäiväisestä ei oo haittaa!

Mä testaan tänään ja huomenna vielä pregchekillä ja huomenna teen digin. Sit loppu mullaki testailu. Pelottaa ehkä eniten et jos tää on kemiallinen? Oks kellään semmosest kokemusta? Tuliko eka plussia moneen testiin ja sit alkoki vuoto vai mitä siinä tapahtuu?

Takaisin