Plussa vai ei?

Tossa.. näkyy ilman kameraa paaljon selvemmin! :D

Liitteet

• IMG_20170529_094111.jpg
    IMG_20170529_094111.jpg
    352.8 KB · Katsottu: 518
Andepande, mulla aikalailla samanlainen :) onnea!

ON: hoitaja sano että vuoto voi johtua kuivista limakalvoista, mitkä taas voi johtua siitä että oon syöny koko kevään allergialääkkeitä. Mutta VOI johtua, nyt odotellaan labran tuloksia :nailbiting:

Tuun kertomaan sit :) Paapu, mustakin tuntuu että vastahan sä plussasit :hilarious:

Deb täällä peukut pystyssä labratulosten suhteen :) !! Milloin saat tulokset? Kylläpä on jännää! :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Täällä niin nega dpo9 kun vaan voi olla. Et en usko että edes plussaksi muuttuis.

Täällä niin nega dpo9 kun vaan voi olla. Et en usko että edes plussaksi muuttuis.
Mulla ihan sama fiilis :( mutta ei muuta kuin kohti uutta yritystä! Menkat pitäs alkaa tällä viikolla niin jos mä sit huomenna tai ylihuomenna teen uuden testin jos vaikka....

Laitetaan vielä tännekkin :D eli nyt kans dpo9 enkä oikeen tiiä näkyykö mitään vai ei, viivanpaikka vai ei

Liitteet

• 1496056551336.jpg
    1496056551336.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 366
  • 1496056564073.jpg
    1496056564073.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 373
Itseeni mietityttää että koskahan olen tullut raskaaksi kun pari päivää sitten tuli haamuu ja haamuu.. :D nyt viimetesti jo "selkee" muttei vielä vahva punainen.. hailakka.. osaako joku veikata kuinka monta päivää olen luultavasto ollut raskana? Tuskin kovin montaa :-)

Labratulokset tuli! En tiiä mitä pitää ajatella, vk 3+6 ja S-HCG arvo oli 9. Onko se hyvä juttu? :D viitearvojen sisäpuolella ainakin, mutta onhan toi aika matala.. ?

No mut ylihuomenna se on 18, sit 36, 52 jne jne. Kyllä se nousee. Voisko olla että viikkoja vähemmän? :)

Edit// ja paljon onnea! <3

Kuuluukin olla vielä näillä paikkeilla, huomenna tai viimestään ylihuomenna se voi olla jo 18 :)

Raskaana siis ollaan, ainakin tällä hetkellä! Vuotoo on, mutta toista päivää jo ja hiipumaan päin ehkä, ja hcg on just niin kun pitääkin :)

Takaisin