Pohjois-pohjanmaan mammat

enkelilapsi

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuun mammat 2017
Heippa!
Olisi kiva tutustua oulussa / oulun ympäryskunnissa asuviin odottaviin mammoihin.
 
Tää ketju on hyvä idea! Täällä mukana Kempeleestä tyttöjen 7v ja 2v äippä, nyt odotellaan kolmatta - ja ainakin toistaiseksi viimeistä lasta perheeseen :)
 
Tuli muuten mieleen että missä neuvolassa kävit enkelilapsi, kun Oulussa asut ja oli niin kurja vastaanotto?
 
Tuli muuten mieleen että missä neuvolassa kävit enkelilapsi, kun Oulussa asut ja oli niin kurja vastaanotto?

Mua kiinnostaa kans.. oon ite kempeleen puolella pyytänyt lastenneuvolan hoitajan vaihtoa, meillä ei mennyt sen kans kemiat yhtään yksiin. Ja voin sanoa että vaihtamalla parani!
 
Minä kans Oulusta -15 syntyneen joulukuisen pojan äiti ja nyt toista joulukuista odotellaan, meillä kans viimeinen lapsi :) Itse kesällä 27v :grin
 
Minäkin Oulusta :) kaksi tytärtä 13v ja 6 v edellisestä liitosta ja nyt odotan kaksosia, la 21.11. Olen 33v.
 
Täällä myös Oulusta. Itse pian 34v, lapset 2v ja pian 6v, la ihan joulukuun alussa :)
 
Tuli muuten mieleen että missä neuvolassa kävit enkelilapsi, kun Oulussa asut ja oli niin kurja vastaanotto?

Asutaan muhoksella ja siellä myös neuvola.

Minä olen 23v. Meillä enkelityttö (2015), tyttö 8.2016 ja tämä kolmas joulukuussa (toivotaan että kaikki menee hyvin) ja muhoksella asutaan.
 
Minäki täältä Oulusta :) ja kiinnostais ihan treffata muitakin samassa tilanteessa olevia.
 
Minäkin olen Oulusta ja esikoista odotan. Omassa lähipiirissä ei ole nyt samassa tilanteessa olevia, perheellisiä kyllä. Olisi siis kiva tavata, varsinkin nyyttien syntymisen jälkeen :Heartred
 
Täälläki oulusta, eka lapsi tulossa:) pelottaa että jossei kaikki meniskään hyvin. 20.w oon
 
Olis joo kiva treffata. Olis samassa tilanteessa olevia ja vois huoletta puhua vauva juttuja
 
Miten ois parasta. Halautteko treffailla jo alkuraskaudessa nyt vai vasta myöhemmin :) mä olen avoin kaikelle tekemiselle ja milloin vain. Neljään saakka arkena töissä. Ois kiva tutustua jo ennen pienten tuloa maailmaan niin ois sitten mukavampi ja helpompi treffailla silloinkin kun vauvat on jo maailmassa :)
 
Minulla voi olla haastavaa nyt kesäaikaan päästä mukaan, mutta ilmaannun remmiin, kun mahdollisuus :) Ja mielelläni tutustun jo ennen joulukuuta.
 
Takaisin
Top