Plussa vai ei?

Mä en kans valitettavasti näe toista viivaa mirellalla :(

Mä en nää Pompon ja Mirellan testeissä kyllä ikävä kyllä mitään..?? :/ yleensä mulla on kyllä tosi tarkat viivalasit.. sotkeekohan tää puhelin nyt noita kuvia sit epätarkoiksi..

Siinä yhdessä Pompon earlyssä näin valkoisen viivanpaikan mutta muissa en nää kyllä mitään :(

Hippie mamalla ja pyapingillä näkyy ihan selvänä :)

Kyllä siinä selvästi halukka on mutta tosiaan pitää isontaa vähän kuvaa. Mieskin näki viivan ja sillä ei ole viivalaseja ollenkaan :D

Anteeksi nyt tämä oma napaisuus, mutta katsokaan mitä ihan sattumalta huomasin pelistä. Voiko linea negra tulla näin aikaisin JOS on raskaana? Ei tätä ole ollut aikaisemmin ja mustelmat johtuu insuliinin piikittelystä jos joku ihmettelee. Olen 1-tyypin diabeetikko.
2017-05-13 23.14.14.jpg

Pompo mulla on ainaki aina linea negra näkyvis.

Joo toisilla on. Mulla ei ole ollut tota tossa, kuin aiemmissa raskauksissa. Mieskin ihmetteli viivaa.. nooh.. katsotaan merkkaako mitään. Tosi haamuja on tullut ja tissut niin kipeet etten muista milloin viimeksi.

Kiitos kaikille onnitteluista, mutta clear bluen digi näytti tänään aamulla ei raskaana ja mitään vuotoja ei ole nyt tullut testien välissä... Varmaankin siis odotettavissa, että varhainen keskenmeno ja vuodot alkaa :sad001 huoh.

Testasitko muulla kun clear bluella? Ne ei ole kovin herkkiä..

Pompo mullakin linea negra näkyvissä. Mitkäs kp/dpo tänääb ja ootko testannut?

Pyaping, digi ei oo kovin herkkä, eikä clearbluet ylipäätään.. koitas jotain toista :) mitkäs dpo sulla oli?

En testannut nyt muulla, ajattelin että kyllä Digi kertoo o_O En tiennytkään että se ei oo herkkä, ajattelin ihan päinvastoin. Ja nyt olis dpo 15 jo eli kaiken järjen mukaan kyllä pitäisi jo näkyä. Tosin ovisplussa oli kans tosi hailukka ja tein vain yhden eli en tiedä siitäkään miten niitä kuuluu tulkita. :banghead: :)

Pyaping, ovisplussa on silloin kun testiviiva on -vahvempi- kontrolliviivaa. Eli kummankin viivan pitää olla vähintään tasavahvat. On siis todennäköistä että sun dpo on vähemmän kuin 15, voi olla vaikka 8! Ovistesti ei vahvene mitenkään säännönmukaisesti, joku kaunis päivä se plussa vaan on siinä tikussa :D

Eikö yhtään äitienpäivän testaajaa? Nyt ois mahtava hetki tehdä plussa. ;)

Mulla on vain digi kaapissa ja dpo 13 oletetusta oviksesta laskien. En taida tänään viittiä vielä sitä tuhlata vaikka muutaman hailakan haamun olen tehny...

Mulla on vain digi kaapissa ja dpo 13 oletetusta oviksesta laskien. En taida tänään viittiä vielä sitä tuhlata vaikka muutaman hailakan haamun olen tehny...

Tee vaan Hena, ostat sitten uuden digin :P jos oikea teksti tulee niin ois paras äitienpäivälahja :)

Nuska, kiitos tästä selvennyksestä! Ohjeiden lukeminen ei näemmä olis pahitteeksi... :laughing002

Ovistestien ohjeissa näkyy siis mikä kp kannattaa oviksen testailu aloittaa (kierron pituuden mukaan).. itse aloitan kp10 ja jatkan niin pitkään kunnes o+ tulee ja alkaa viivat vaalenemaan. Viime kierrossa oli kp16 ja sitä edellisessä kp18.. eli voi vaihdella hyvinkin. Testailla kannattaa kahdesti päivässä , niin ei mene ohi :) joillain näkyy tikussa kokoajan vaalea toinenkin viivaa kokoajan, mutta se ei ole se o+ vaikka raskaustestissa haaleakin viivs on + ;) :) tsemppiä! Oviksen metsästys on tosi jännää ja palkitsevaa puhaa - näkee ainakin miten oma kierto ja kroppa toimii :) suosittelen! Mutta tosiaan yhdellä tikulla siitä ei saa mitään osviittaa, ellei vahingossa satu oireiden perusteella testaamaan juuri oikeana ajankohtana :) mutta itsellä "oviskivut" on yleensä muutamia päiviä ennen itse ovulaatioo , luulin aiemmin kipuja ovulaatiokivuiksi , mutta ovatkin vasta munasolunkasvukipuja.. ovis ei itselle tee mitään muuta kun pienen nyhtäisyn.. ja jos sitäkään ei kuuntele ja vahtaa, niin hyvin saattaa jäädä oireiden perusteella huomaamatta :)

Pompo mullakin linea negra näkyvissä. Mitkäs kp/dpo tänääb ja ootko testannut?

Pyaping, digi ei oo kovin herkkä, eikä clearbluet ylipäätään.. koitas jotain toista :) mitkäs dpo sulla oli?

Tänään dpo 10 tai 11.. testailen iltapäivällä pregcheckillä. En tiedä mitä pitäisi ajatella jos edelleen lykkään haamuja. Toivottavasti viiva tänään jo vahvempi.

Pyaping:

Esimerkki, tämä ei ole ovisplussa:

IMG_20170511_151120.jpg

(Vaikkakin lähellä)

Tämä on (seuraavalta päivältä) :

IMG_20170512_114406.jpg

Näitä viivoja voi olla hyvin vaikee tulkita, ite tajusin vasta kahden kierron tikuttamisen jälkeen, että mun ovisplussa näkyy tikussa niin, että testiviiva on hivenen kontrolliviivaa vahvempi. Eli vaikka tossa ylemmässä on suunnilleen tasavahvat, se ei mulla oo vielä plussa, vaan siitä jatkoin vielä tikuttelua :)

Saattaa siis hetken joutua hakemaan vähän että mikä on omassa kehossa se toimintamalli. Digitaaliset on tietenki helpompia, mutta kalliimpia. Mutta moni käyttää viivatestien lisäks hymynaamadigejä :)

Toki sulla haamuili jo r-testi, joten toivotaan ettei tarvii enää ovista bongata vähään aikaan :wink Kannattaa ostaa uutta viivatestiä, niinku joku jo sanoi niin Clearblue ei oo kovin herkkä.

Dep kp16, dpo1.

Ihan mahtavaa kun jaksoitte selventää tota ovistestihommaa, mä tosiaan luulin että kun toinen viiva näkyy se tarkottaa ovista. Kaikkea sitä vielä tässä iässä oppii :D Ja täytyypä sitten testailla vaan myöhemmin uudestaan! Noiden teidän ohjeiden perusteella nyt olis varmaan ihan maksimissaan dpo 12, kovat oviskivut mulla on niin jos ovis on tullutkin vasta niiden kipujen loppumisen jälkeen...

Toivotaan siis ettei enää tartte ovista tikutella, mutta jos tarvii niin nytpähän tiedän sitten että miten :D

Ja sitten ovistestien herkkyydessä on eroja, esim. rfsu:n testillä en ole koskaan saanut kovin vahvaa plussaa, kun samaan aikaan apteekkarin testi näyttää plussaa monta päivää.

Tee vaan Hena, ostat sitten uuden digin :P jos oikea teksti tulee niin ois paras äitienpäivälahja :)

Sanonpa vaan että nyt ketuttaa!!! Pidätin viisi tuntia ja aattelin että teen sen digin kuitenkin. Meni sitten veetuiksi eikä antanut tulosta ollenkaan ;(
Meni siis digi hukkaan enkä viisastunut ollenkaan. Testejä en lähde tosiaankaan ostamaan kun kauppaankin on matkaa 7km ja huomenna pitäs postissa tulla liuskoja. Saamari että ärsyttää!!!

Takaisin