Huhtikuun höpinät

Me ollaan nyt kerrottu muutamille. Kaks mun ystävää sekä isosisko ja hänen miehensä saivat tietää jo raskauden alussa. Pikkusiskolle ja hänen miehelleen kerrotaan maanantaina, kun nähdään pitkästä aikaa, koska en halua valehdella enää heille enkä ole aiemmin halunnut kertoa puhelimitse. :p Ollaan aatellut, että kerrotaan heille, jotka ovat läheisiä ja ovat myöskin tukena, jos tulisi keskenmeno. Mä niin toivon, että kaikki on hyvin tuolla masussa! :Heartred22.5. ois ultra ja siihen asti pitäisi elää epätietoisuudessa. :facepalm:

Tänään kerrottiin uutinen miehen vanhemmille - vähänkö jännitti! Ei haluttu pamauttaa uutista päin naamaa, vaan vietiin heille vappukori, jossa oli simaa ja munkkeja ja munkkien alla pieni paketti. Paketissa luki "Jos kaikki menee hyvin, voi olla hyvä, että teilläkin on varuilta tällainen 12/2017 alkaen." Paketissa oli tutti. Yllättyivät uutisesta ja olivat onnellisia tottakai! Kuvattiin heidän reaktiot, jotta saatiin ihana ja jännittävä hetki itsellemme talteen. Alunperin ajateltiin, että kerrotaan vasta ultran jälkeen vanhemmille, mutta päätettiinkin kertoa tänään jo, kun käytiin heillä syömässä. Mun vanhemmille ja mummolle kerrotaan vasta, kun on ultrakuva, jota näyttää. :Heartred

Miten te ootte kertonut raskaudesta läheisille vai ootteko ees vielä kertonut kenellekään?

Rv 9+3
 
Mä oon kertonu joillekin opettajille kun on tenttejä aamulla niin en pysty tulee ku oksennan koko aamun Ja oon kyl kertonu monelle kaverillekin ja perheelle! En osaa olla hiljaa. Nyt ollaan oltu koko viikonloppu hotellissa tyttären Ukin synttäreillä mut en oo kertonu kellekään ja toivottavasti naapurihuoneisiin ei oo kuulunu oksentelu.. pahinta on kun täällä valvotaan ja juodaan ja joudun lähtee aikasin nukkuu ja kieltäytyyn alkoholeista. En tiiä onko kenenkään epäilys vielä herännyt, mutta toisaalta mulla on kauhea flunssakin eli ehkä ihmiset luulee sen johtuvan siitä.
 
Heippa kaikille :) En oikein tiedä mitä kirjoitella tänne, mutta yritetään. Viikon verran olen nyt tiennyt, että ensimmäinen, erittäin toivottu ja odotettu lapsi olisi tuloillaan. Tekee kauheasti mieli heittäytyä tähän hommaan täysilä, lähteä hoitopöytäostoksille ja kertoa koko maailmalle mitä ihanaa on tapahtumassa, mutta samalla yrittää olla vielä kovin paljoa innostumatta, jos jotain ongelmia tuleekin eteen. On tosi ihana käydä täällä lukemassa muiden, samassa tilanteessa olevien juttuja, täältä oppii paljon :) Kivaa ja helppoa odotusta kaikille!
 
Hyvää vappua! Mitäs muiden vappu suunnitelmiin kuuluu? Me ollaan menossa mun perheen luokse juhlimaan vappua. Äiti on järkännyt pienimuotoiset juhlat ja meen auttamaan vähän ruoanlaitossa jne ennen juhlien alkua. Hommasin itselleni holittoman skumpan saa nähdä onko mistään kotoisin. :D Toivottavasti onnistun salailemaan muilta, oma lähiperhe tietää jo. :) Muille en haluaisi vielä kertoa.
 
Hyvää vappua! Mitäs muiden vappu suunnitelmiin kuuluu? Me ollaan menossa mun perheen luokse juhlimaan vappua. Äiti on järkännyt pienimuotoiset juhlat ja meen auttamaan vähän ruoanlaitossa jne ennen juhlien alkua. Hommasin itselleni holittoman skumpan saa nähdä onko mistään kotoisin. :D Toivottavasti onnistun salailemaan muilta, oma lähiperhe tietää jo. :) Muille en haluaisi vielä kertoa.
Kiitos ja sitä samaa!
Me ollaan miehen ja koirien kanssa mökillä, tultiin perjantaina ja huomenna lähdetään takas kotiin :) en tiedä onko tää mökkeily rentouttanut mua niin paljon, et nyt ei oo pahemmin pahaa oloakaan ollut. Paitsi aamuisin juoksen kyllä oksentamaan :D
Rennosti ollaan täällä, ihanaa kun koirat saa juoksennella vapaana paljon, mies käy kalastamassa jne. :)
 
Meillä on vappuaaton suunnitelmissa muuton viimeistelyä ja huomenna mennään varmaan kaupungille ostamaan vappupalloa esikoiselle ja vähän juhlahumuun kääntymään. Jossain ihanalla brunssilla olisi kiva käydä, mutta tuleekohan siitä mitään näiden olojen kanssa :/

Me ollaan alettu kertoa jo vähän laajemmalle lähipiirille. Olot on sen verran voimakkaat että luotto raskauteen alkaa olla kova :)
 
Mä lähden pojan kaa huomenna Helsingin keskustaan kattelee vappu hälinää ja piknikille jos vaan sää suosii. Sain kuulla eilen et yks kaveri oottaa kanssa la 10.9 ja hänen kaa ois tarkoitus treffata myös :) Eilen oli parempi olo onneks koska lähdettiin miehen vanhempien kanssa heidän ystäville kylään missä oli iranilaista ruokaa, juhlivat iranilaista uutta vuotta. Oli mielenkiintoista maistella kaikkea uutta :)
 
Hyvää vappua kaikille!! Täällä oltiin eilen ystäväpariskunnan luona kyläilemässä ja grillailemassa. Mulle tuli kauhee huono-olokohtaus ja nukuin sohvalla peittojen välissä kun paleli, väsytti ja oksetti. Muut oli paljussa ja nautiskeli, mutta ihan mukavaa silti oli ja ihana, kun saa olla oma itsensä eikä tarvitse esittää että voisi hyvin jo ei voi :)
Tänään sitten on jo parempi olo ja toinen kaveripariskunta tulee brunssille meille. Aamu on hurahtanut leipoessa ja vielä saunatakki päällä hengailen. Pitkät aamut :Heartred
 
Heippa kaikille. Munkkeja paistoin lapsille, loppupäivä normaali touhuja. Kuume taitaa alkaa hellittämään, Johan sitä viikon kestikin. Yskä voisi rauhoittua myös. Mukavaa valkoista vappua kaikille!
 
Me ollaan lähdössä kotibileisiin, pääsee olemaan kuskina, mut ainakin pääsee helposti kotio jos ja kun väsy iskee :) mies saa jäädä sinne sitten riekkumaan! :wacky:

Kävinpä kevytvauhtisella juoksulenkillä ja happi teki tosi hyvää aamupalan jälkeiselle ällötykselle!

Kivaa vappua! :)
 
Kävin katsomassa tämän vuoden äitiyspakkausta, aika söpöjä kamppeita :) Alla osoite, jos joku muukin haluaa kurkata...

http://www.kela.fi/aitiyspakkaus-2017
Minua kiinnostaa ainoastaan tuo makuupussi, muuten ei kiinnosta. :)


Viikonloppu on ollut hulinaa, ollaan käyty kaupan avajaisissa katsomassa pelleä, syöty hattaraa ekaa kertaa ja tikkaria ekaa kertaa. En ole uskaltanut aiemmin 2-vuotiaalle antaa tikkaria, kun olen niin hysteerinen ja pelkäsin tukehtumista.
Tänään käytiin uuden kirpparin vapputapahtumassa pyörähtään. Vappupallon esikoinen sai jo perjantaina, kun viikonlopulle ole niin paljon ohjelmaa. Jos ei ole ihan kamalan kylmä, käydään huomenna kaupungilla katsomassa vappumenoja.
 
Minusta äitiyspakkaus oli pitkästä aikaa oikeasti käyttökelpoinen kummalle vaan. Mä luulen, että me otetaan se. Ekalle ei otettu, kun en tykännyt vaatteista. Säilössä ei kuitenkaan ole enää juurikaan perusvaatteita, et just noita bodyja ja housuja tarvii hankkia kuitenkin. Mekkoja kyllä on. :)
 
Mun mielestä tämän vuoden äitiyspakkaus on kokonaisuudessaan todella onnistunut ja otetaan kyllä se :)
 
Mä tykkään kauheesti tän vuoden äitiyspakkauksesta ja esikoisen kanssa ne vaatteetkin istui hyvin. Mutta toisaalta houkuttaa ottaa se 140e ja tehdä sillä rahalla kirppislöytöjä, kun pakettiin kuuluu myös paljon sellaista mitä meillä on jo, esim kypyveden lämpömittari, pyyhe jne. Onneksi tässä on vielä aikaa pohtia! :grin Oon kyllä silleen tyytyväinen että tän vuoden puolelle tärppäsi, että mahdollisuus valita toi pakkaus :p vaikka odotettu ja rakas lapsi on vaikka olis toiseen aikaan tulossa:Heartred
 
Mä sanoin kun tän vuoden äp julkastiin yhelle kaverille et vitsi ois ihana saada se. No nyt hyvällä säkällä sen saa. Ainoa mitkä oli kivemmat edellisessä oli toppapuku ja lakanat. :)
 
Mä tykkäsin meidän 2015 paketista kovasti ja tuo tämän vuoden paketti on myös ihana. Tarvetta sille ei kovin suuresti ole, mutta tekisi se silti mieli ottaa... Haluaisin lapseni pukea omien vuosiensa pakkausten vaatteisiin ja haaveilen "muistojen laatikoiden" tekemisestä äp-laatikkoon. Pojan laatikossa on joitain vaatteita mm. kotiutumisvaatteet ym. ja sinne voisi tallettaa vuosien varrella kaikenlaista. Silti tavallaan houkuttaisi tuo raha, kun tosiaan kaikkea jo on esikoisen jäljiltä...
 
Takaisin
Top