Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vasta dpo2, taidan ovistestejä kokeilla vasta siis dpo6-7 aikasintaan :) jos näkys kiinnittyminen.
Hitsi kun en tiedä x) piti vaan antaa olla ja malttaa sinne että menkat myöhässä.
Tänään viiltokipua ja jomotusta oikealla.. ja äsken kuplintaa/suonenvetoa/nykytystä oikealla pari kertaa. Paleltaa kamalasti, flunssa ja nenä tukossa.
Unicorn kp18/28-30, dpo2
Täällä kp 7, ei siis lupaavista oireista huolimatta tärpännyt edellisessä kierrossa.Alitajunta ei vain meinaa sitä uskoa, vaan edelleen tulkitsee mm. pienen pahoinvoinnin (mahataudinpoikanen viikonloppuna sairastettu) raskausoireeksi, vaikka tosiaan ihan normaalit (ehkä vähän tavallista runsaammatkin) menkat tuli ajallaan... Ovulaatiotesti näyttää haaleaa, mutta selkeää viivaa. Mietin, pitäisikö nyt mielenrauhan vuoksi käydä raskaustesti ostamassa, jotta pöhkö mieli uskoisi, ettei siellä masussa mitään ole. :P

No niin eli tässä tää mun ovistesti raskaistestinä Dpo9, joku viivahan siinä on mutta tiiä sitten mitä tarkottaa :D tässä jo kuivunut. Vitsin kuvat jää vinoon..
Tänään ihan hirveä päivä yksin esikoisen kanssa kun itsellä on maha sekaisin ja huono olo ja kuumetta, ei jaksa mitään touhuta..
Kyllä siinä Jaffa viivanpoikanen on :)
Omaa napaa; tänään taas nippaillut sieltä puolelta munasarjaa josta folli irtos. :P voi että jos ois <3
Täälläkin nippailee oikeaa ja sieltä irtos..päivällä tuli myös "nykytyksiä " samalta puolen. Paleltanu kauheesti koko päivän ja flunssaa puskee. Voi jospa <3 mut en silti oikein usko että itellä ois näin helpolla tärpänny
![]()
Vähän sama fiilis et tuskinpa on ekalla hoito kierrolla tärpännyt.mut toivotaan unicorn että sulle tulee iso plussa <3 mä oon taas aivan naatti vaikken ole kamalasti mitään tehnyt koko päivänä. Kinusin jo miestä nukkumaan mutta ei kuulemma vielä
Tule. Mulla on muuten huomenna ne proge kokeet. Plääh. Ajattelin kyllä aamulla testata vielä ovis testillä. :D
Toivotaan nyt sitä plussaa kummallekin ja ihan kaikille!!! <3 Mitä siel kokeissa selvii? :)
Niinpä ! Toivon kans et kaikki me täällä ryhmässä plussataan <3 siellä selvii toi keltarauhashormonin arvo ja sitä kautta se onko folli irronnut vai ei. Ja hyvällä tuurilla se onko hedelmöitys tapahtunut. Mut saan varmaan tulokset vasta ens viikolla.
Mulle tuli nyt kamala uupumus et en oikein jaksaisi miehen lapsia. Kun ne tulee nyt vkl. Tykkään niistä tosi paljon mut on niin väsynyt olo että jotenkin tuntuu ettei nyt jaksaisi! Arghh. Ja sit täällä pitäisi keretä siivoamaan ja vaikka mitä plääh
lisäksi koko aikainen nälkä kalvaa edelleen. Syön kun hevonen ja sit kiukuttaa kun ei ole mitään syömistä.
). Ja kirjoitti lapun hoitajalle että varataan samalle lääkärille aika uudestaan ettei tartte eri tk-lääkäreitä käydä läpi ja selittää asioita. Hän tekee sitte seuraavalla kerralla gynetutkimuksen mahdollisen pcos epäilyn vuoksi. Oon ihan mielissään että kerranki sattu kohdalle tuollanen lääkäri joka otti asian heti haltuun