Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olikin dpo5 toi testattu :) siitä alkoi tummenemaan ja tässä sitä nyt rv8+0 ollaan

Liitteet

• IMG_20170322_125218.jpg
    IMG_20170322_125218.jpg
    563.4 KB · Katsottu: 181
  • IMG_20170321_200452.jpg
    IMG_20170321_200452.jpg
    695 KB · Katsottu: 177
Toivotaan! Tosta joka päivä tein ovulaatio testejä jotka vaan vahvistui ja vahvistui ku lopulta dpo 12 tein positiicisen r-testin. :)
Pidän sulle peukkuja että nyt pärähtäisi plussa !

Toivotaan! Tosta joka päivä tein ovulaatio testejä jotka vaan vahvistui ja vahvistui ku lopulta dpo 12 tein positiicisen r-testin. :)
Pidän sulle peukkuja että nyt pärähtäisi plussa !

Mulla ei oo enää ku 2 ovistestiä... hmmm, joten taidan tehdä huomenna vielä tai yli huomenna ni näkee vahvistuuko se vai ei :D :P voi oispa mulla sama syy <3

Mul on jotenki supervahva tunne et nyt sulla tärppäis! Toivotaan, peukut on tällä pystyssä! <3

Kiitos ihanasta tsempistä <3 oispa se tunne paikkaansa pitävä. Itse en uskalla ajatellakaan kun toivon niin kovasti ni sit pettyy kuitenkin :(

Tsemppiä Lume, toivon kans kovasti että nyt plussaat!:)

Ja muut toki kans.:)

Mä taidan pitää nyt pikku tauon tänne kirjottamiseen. Ei sillä että oisin kauheen aktiivinen nyt muutenkaan viime aikoina ollu. Lukemassa vaan käyny ja varmasti jatkossa käyn myös. Tällä hetkellä tuntuu vaan niin epätoivoiselta tämä yrittäminen ja plussan toivominen, pakko saada ajatuksia muualle.

Tärppioloa ei tosiaan ole. Vaikka tiedän että oireet tulee usein vasta paljon myöhemmin.
Tänään kp 22/25-29, dpo8, yk7.

Toivottelen kovasti tsemppiä ja plussia pian kaikille!:)

Voiko ton ovistesti raskaustestinä tehä ihan päiväpissasta vai olisko sekin parempi tehä aamusta? Hirveesti himottais testaa :D

Wäääks Lume!! Toivotaan että ovistesti näyttäs raskauden!! Mulla on aika vahva tunne nyt ;) <3

Mullakin olis vielä läjä noita ovistestejä :D hhhmmmm!!

Unicorn kp18/28-30 dpo2

Wäääks Lume!! Toivotaan että ovistesti näyttäs raskauden!! Mulla on aika vahva tunne nyt ;) <3

Mullakin olis vielä läjä noita ovistestejä :D hhhmmmm!!

Unicorn kp18/28-30 dpo2

No niinpä :D apua ! Oispa ja voispa <3 en kestä ! Mut jalat maassa silti ;)

Tee säkin unicorn ovis testiä ;)

Miekin ilmottaudun mukaan piinailemaan, kp29 ja dpo3 (parempi ovis myöhään kuin ei milloinkaan :p )
Toivottavasti saadaan oikein monta äitienpäiväplussaa :) itse testaan varmaan dpo10 eli ens torstaina.. vaikka luultavasti näkyykin vasta joskus dpo16 :rolleyes:

Lume, toivotaan, mutta ei dpo4 kyllä vielä voi mitään näkyä .. kun ei oo vielä kiinnittyny. Mut huomenna tai ylihuomenna saattas jo näkyä ;)

Lh ei nouse enää hedelmöittymisen jälkeen. Hcg ja lh on vaan rakenteeltaan niin samanlaiset hormoonit, että lh-testi reagoi myös hcg:hen. Ja edelleen jos ovulaatiotestin herkkyys on esim 20 tai 30, näyttää herkempi raskaustesti (sanotaan vaikka 10) positiivisen tuloksen aiemmin kuin ovulaatiotesti.

Takaisin