Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viime viikolla tehnyt raskaustestin ja sillon ainakin oli nega, mut mulla on varmaan vaan sekasin kroppa. Katotaa miten lähtee nyt toimii kun terolut jätetty pois.

Tosiaan tänään tein testin joka näytti plussaa. Nyt on koko päivän ahdistanut, jännittänyt ja pelottanut. Inhottavaa... En tiedä mitä ajatella, kun en nyt pysty ajattelemaan mtn :/

Esikkoaetsimässä ja Gadian tervetuloa! toivottavasti pian plussaatte! :)

Tänään kp14/31? alko taas oviksen metsästys ja negaa tietty vielä näyttää! Hieman kyllä pelottaa ettei oo ovis mennyt ohi kun tänään ja eilen on ollu aika liukasta.. viimeksi siis ovis oli kp17, toisaanta uskon että on vasta tuloillaan :)

Jaffa yk2 kp14/31?

Tosiaan tänään tein testin joka näytti plussaa. Nyt on koko päivän ahdistanut, jännittänyt ja pelottanut. Inhottavaa... En tiedä mitä ajatella, kun en nyt pysty ajattelemaan mtn :/

Paljon onnea! Mutta ymmärrän myös ahdistuksesi! [emoji173]️ Ihmismieli on kummallinen [emoji173]️

Huomenna lähtee sit ekat kaks clomia... yhyyyy tulee ainakin vessanpönttö tutuksi ja panikoin jo miten pystyn tulevana vkl olemaan töissä ja kävelemään 6h niiden vatsakipujen kanssa. Mut jos vaan säästyisi siltä jatkuvalta migreeniltä olisin onnellinen :) tiistaina ens viikolla sit folliultra :) pitää kyl pupuilla ennen sitä koska ainaki kaks vuotta sitten oli jo oikealta puolelta munasolu irronnut ennen koko ultraa. :) Ai niin ja ajattelin alkaa tikuttaa kans sit ens viikolla. Mulla ois 9 testiä :)

Lume kp4, yk50 säännöllisen epäsäännöllisesti

Tein pregcheckin testin, negahan se oli kun tein. Mutta nyt täysin kuivuttua ihankun siinä joku viiva näkyisi, mutta eihän tuo oo luotettava. Nää on taas näitä kuuluisia viivan paikkoja.

ImageUploadedByVau Foorumi1491853437.087694.jpg

Alinah mä nään siinä
Punertavan haamu. :o :P ! Teeppä
Aamulla vielä uusi <3 sain kyl itsekin samanlaisia mut mut mulla ei kyl tainnu olla tota punertavaa sävyä niissä. ;)

Alinah mä nään siinä
Punertavan haamu. :o :P ! Teeppä
Aamulla vielä uusi <3 sain kyl itsekin samanlaisia mut mut mulla ei kyl tainnu olla tota punertavaa sävyä niissä. ;)

Apuaa, jännittää! Varmaa kyllä tipun ja korkeelta alas mut mä en oo ikinä kyllä saanu näihin pregcheck testeihin mitään muuta kun yhden viivan. Mutta toivotaan parasta.., nyt olikin aika laimee pissa josta testasin..

Pöh, oli noustava vessaan kun kauhee hätä. Niin matkalla vessaan alkoi taas menkkavuoto. Siis ihan ihmeellistä touhuu. :/

Jotain juilintaa on tuola alamahalla. Että menkat ne vaan ei osaa tulla kerralla..

Tein huvin vuoksi uuden raskaustestin ja negahan se.

Höh alinah :/ munkin mielestä jotain näkyi pc:ssä.

Vaikuttaako limakalvon paksuus kk-vuodon määrään? Mietiskelin vaan kun herätessä meinas koko sänky ja vessa lainehtia verestä (hyi anteeksi) , ja ei oo aikoihin näin runsaita menkkoja ollu.. mutta tää on eka kierto kun join lasin viiniä oviksesta n viikko eteenpäin.. että vaikuttaakohan se oikeesti näin :) ? Mun jälkivuotokaan ei tainnu olla näin runsasta x)

Unicorn kp2/28, yk4(11)

Nii en tiiä, taas ei tullu mitään kun kävin vessassa ja kävellessä koskee tonne alamahaan tai munasarjoihin en tiedä. Soitan kohta tk että tutkikaa mut! [emoji23]

Jänniä nuo testit kun niihin tulee viivanpaikkoja /haamuja! Pahoittelut vuodesta, alinah.

Nega tänäänkin. Yöllä alkoi menkkajomot, joten huomenna tai ylihuomenna täti taas ilmestyy.. Kp 26/25-28, dpo 13. Toivo menetetty.

Niimpä, en tiedä. Annetaan olla, tosin muutamat sano mulle että jos onkin kemiallinen.. :S

Alinah, oli siinä selvä viiva. Tosi ihmeellinrn tilanne sulla.

Pahoittelut negasta RouvaKettunen. Toivon solti edelleen, että olisit väärässä menkkojen alkamisen osalta.

Tervetuloa Gadian ja onnea Rita29!

Täällä kp 3, greippimehu ja vitamiinit on menny koko ajan, joten odotan vaan, että taas pääsee tikuttaa ovista. Halusin niin kovasti sitä jouluvauvaa, että nyt kun sitä ei tule niin on oikeestaan tosi paljon vähemmän stressiä. Jospa se vaikka auttaa. :)

Takaisin