Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iskallt,oon ymmärtäny että luteaalivaiheen olisi hyvä olla vähintään 10 päivää,jotta alkio ehtii kunnolla kiinnittyä ennenkuin limakalvo alkaa rapistumaan.

Nyt dpo 6. Tänään lämmöt tipahti 35,7 mikä on mun normilämpö.Ja oviksen jälkee ne on muuten ollu 36,4-36,5. Oliko lämmöissä joku kiinnittymisdippi?osaisiko joku lämpöjä seuraava kertoa? Ei oikeastaan muuta oiretta eikä tietty vielä voi ollakaan.Valkovuoto on aivan valkoista [emoji23] Ja palelee mutta se voi johtua noista lämmöistä. Vielä 5 päivää ennenku olen antanu itselleni luvan testata..

Vaikka täti on täällä mulla on ollu pari päivää todella huono olo. Koko ajan semmonen oksettava, voin siis suorastaan pahoin. Mikä on todella outoa koska tämmöistä ei kyllä ole ikinä menkkojen aikaan ollut ja en ole vielä clomejakaan syönyt.. :eek:
Lume, sama täällä! Eilen aamulla aamupuuroa keittäessä tuli todella etova olo. Ei meinannut puurokaan maistua, piti ihan vessaan mennä varuiksi kun tuntui että nyt tulee ylen.. Tänään kylässä oli tarjolla mokkapalaa, jota vähän maistettuani meinasin oksentaa. (normaalisti kyllä makea maistuu mutta nyt ällöttää). Ei mullakaan koskaan tämmöistä. En tiiä onko nämä jotain mielen kehittämiä juttuja kun toivoo olevansa raskaana vai sittenkin oire jostain.. :p:Heartpink

kirppu kp2/33

Lume, sama täällä! Eilen aamulla aamupuuroa keittäessä tuli todella etova olo. Ei meinannut puurokaan maistua, piti ihan vessaan mennä varuiksi kun tuntui että nyt tulee ylen.. Tänään kylässä oli tarjolla mokkapalaa, jota vähän maistettuani meinasin oksentaa. (normaalisti kyllä makea maistuu mutta nyt ällöttää). Ei mullakaan koskaan tämmöistä. En tiiä onko nämä jotain mielen kehittämiä juttuja kun toivoo olevansa raskaana vai sittenkin oire jostain.. :p:Heartpink

kirppu kp2/33

Siis eikö olekin outoa :o mulla on koko ajan semmonen olo et on oksu kurkussa ja tulis jos vaan kurkottais pönttöön. No teinpä testin ja tässä teille taas ihmettelemistä. Aikajanana oikein. Viiva tuli alle 5min sisällä ja hävis sen testiajan jälkeen joten jos ohjeisiin uskoisin olisin kiljunu ilosta koska ei saisi enää 5min jälkeen testiä katsoa mut sehän hävis kuivattua ties minne koko viiva. Oisko ollu sit vaan sitä kun väriaine liukuu pois päin testin pinnasta tyhmää :(
ImageUploadedByVau Foorumi1491742953.620658.jpg

Siis eikö olekin outoa :eek: mulla on koko ajan semmonen olo et on oksu kurkussa ja tulis jos vaan kurkottais pönttöön. No teinpä testin ja tässä teille taas ihmettelemistä. Aikajanana oikein. Viiva tuli alle 5min sisällä ja hävis sen testiajan jälkeen joten jos ohjeisiin uskoisin olisin kiljunu ilosta koska ei saisi enää 5min jälkeen testiä katsoa mut sehän hävis kuivattua ties minne koko viiva. Oisko ollu sit vaan sitä kun väriaine liukuu pois päin testin pinnasta tyhmää :( View attachment 53622
On tää kyllä tosi erikoista o_O Mutta ei luovuta vielä toivosta! :p Minäkin (jopa) näen noissa ekoissa viivan! Jännä mitenkä häviää.. Jos sun horminitaso vaan nousee hitaasti? Mietin samaa omalla kohdalla. Eikun vaan ensi viikolla vielä testiä, testiä :grin:wink

Lume, mäkin näen viivan!

Täällä testattu taas nega jollain early predictorilla. Taitaa olla parempi varustautua menkkoihin, kai se jo herkällä testillä pitäis näkyä, jos olis näkyäkseen. Laitan myöhemmin kuvan, en oo ehtiny ottaan. Vähän huono fiilis. :(

Vulpix, kp 44, dpo 11, yk 3

On tää kyllä tosi erikoista o_O Mutta ei luovuta vielä toivosta! :p Minäkin (jopa) näen noissa ekoissa viivan! Jännä mitenkä häviää.. Jos sun horminitaso vaan nousee hitaasti? Mietin samaa omalla kohdalla. Eikun vaan ensi viikolla vielä testiä, testiä :grin:wink

Jaa a :D onpa hauska "kuumeilla" menkkojen aikaankin :D mua vaan rassaa se et ti ois alotettava clomit ja jos sit onkin tuolla jotain ni ei ne ainakaan hyvää tee :o mut aika pieni todennäköisyys tän niagran aikana et ois :D ja just kun ajatteli tuli pitkittäisiä kipu viiltoja mahaan alhaalta ylös. Eiköhä mun pää keksi näitä nyt itsestään :D täss vielä kuva kuitenkin kunnolla kuivuneena
ImageUploadedByVau Foorumi1491743846.618466.jpg

Lume, mäkin näen viivan!

Täällä testattu taas nega jollain early predictorilla. Taitaa olla parempi varustautua menkkoihin, kai se jo herkällä testillä pitäis näkyä, jos olis näkyäkseen. Laitan myöhemmin kuvan, en oo ehtiny ottaan. Vähän huono fiilis. :(

Vulpix, kp 44, dpo 11, yk 3

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon <3 sulla on vasta dpo11 niin hyvin saattaa vielä näkyä testiss jos vaan testasit liian aikaisin <3

Mä en ymmärrä miksi siinä näkyy viiva märkänä mut kuivana ei :D

Just muuten luin palstalta että jollai oli käyny samalla tavalla ja parin päivän päästä viiva oli jääny kuivuttua kun vissii hormoonitaso oli niin alhainen ettei näkyny kuivuttua enää. Mut luulenpa et toi on vaan se värialue joka kulki testin läpi :/

Siis eikö olekin outoa :o mulla on koko ajan semmonen olo et on oksu kurkussa ja tulis jos vaan kurkottais pönttöön. No teinpä testin ja tässä teille taas ihmettelemistä. Aikajanana oikein. Viiva tuli alle 5min sisällä ja hävis sen testiajan jälkeen joten jos ohjeisiin uskoisin olisin kiljunu ilosta koska ei saisi enää 5min jälkeen testiä katsoa mut sehän hävis kuivattua ties minne koko viiva. Oisko ollu sit vaan sitä kun väriaine liukuu pois päin testin pinnasta tyhmää :( View attachment 53622

Onko tää niitä mamintestejä? Mulla lähes jokainen mamintesti teki tota , ja joka kerta ku pissiin siihen tikkuun ni sydän jätti kaks lyöntiä välistä ja hullaantu hirveeseen laukkaan. Mutta ei raskaana olla vieläkään :(

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon <3 sulla on vasta dpo11 niin hyvin saattaa vielä näkyä testiss jos vaan testasit liian aikaisin <3

Mä en ymmärrä miksi siinä näkyy viiva märkänä mut kuivana ei :D

Mä en noissa märissä nähnyt muutakun väriä ilman viivaa mutta tässä näkyy viiva? :D

Mä en noissa märissä nähnyt muutakun väriä ilman viivaa mutta tässä näkyy viiva? :D

Niitähän ne on :) joten ne on todellisia piina puikkoja :D Ai missä näät viivan ? :o mä en kamalasti kyl usko et ois niin erikoinen tapaus et ois normi kuukautiset ja silti paksuna :D

Tarkotitko tota viimeistä kuvaa ? Tosiaan siinä näkyy jotain :o tummensin sitä tässä se versio. :o mitä nyt ihmettä taas. Mut Eiks näihin tullu herkästi viivanpaikkoja etc :) tai sit vaan joku raja kulkee siinä. Nyt pois minusta nämä ajatukset :D ja se tais olla vitsi jonka tajusin liian myöhään :D
ImageUploadedByVau Foorumi1491747608.837954.jpg

Muokattu viimeksi:
Lume, kyllä siinä viiva näkyi! :eek: pitäisikö vielä huomenna tai tiistaiaamuna testata, ihan varmuudeksi?

Voi välillä tummentua melkein plussaksi ja sit taas haaleta tai olla täysin puhdas ja sit ohan vaikka tyhjästä pompsahtaa o+.

Ovisplussa ei välttämättä tummene samalla tavalla niinkun raskausplussa.

Särkylääkkeiden (kuten joidenkin muidenkin lääkkeiden) syönti voi vaikuttaa ovikseen ja raskaaksi tuloon. Ainakin burana yms paljon käytettynä voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Ite syön vaan panadolia jos äärimmäinen pakko. Ja migreenilääkkeetkin oon melkein haudannut kun niissäkin lukee, että haittaa / vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja voi aiheuttaa sikiölle vaurioita tms. :/

Tiedän että ei ihan samalaiseksi tummene kuin raskausplussa.Oon ottanut parasetamolia en Buranaa.Siinä pakkauksessa sanottiin että voi käyttää imetyksen ja raskauden aikana myös silloin jos suunnittelee raskautta mutta pitää kysyä lääkäriltä/apteekista miten käytetään.Ainakin melkein joka kerta inseminaation jälkeen on sanottu että jos kipuilee niin ota parasetamolia.Ja tämä hampaan poisto särky on jäätävää itkun kanssa eletään nyt. :( joka tapauksessa olen jo heittänyt kaivoon tämän kieron odotan vain menkkoja :( päästään tässä kuussa inseminaatioon jos ei tässä kierossa tärppiä tule.Tuskin tulee.

Unicorn tiedätkö sä onko mamin puikoissa valmiina viivanpaikkaa ? Koska kun katon tota testiä tietyssä kulmassa näkyy aivan selvä viiva.

Oooh, onpas täl taas jänskät paikat!!! Kyl miekii näin viivan Lume! :)

Unocorn, aikotko testailla viel huomen, jos ei tätii näy? :)

Täällä kp1. :arghh: Heitin kaikki testit roskiin. Positiivista tietysti on, että luteaalivaihe kesti 10 päivää, joka on huima parannus edelliseen 5:een. Meillä käynnistyy tästä yk 4. Ei tuu juhlavuosivauvaa tännekään. :sorry:

Takaisin