Plussa vai ei?

Babyplan, 10miu. En tiiä onko sit todellisuudessa miten herkkiä.. :) en oo ennen näillä testaillu tai kuullu koko merkistä :p

Babyplanit on hyviä! Minä en ainenkaan saanut niillä mitään turhia viivoja vaikka kuinka tihrustin. ;) Voi oispa <3

Babyplanit on hyviä! Minä en ainenkaan saanut niillä mitään turhia viivoja vaikka kuinka tihrustin. ;) Voi oispa <3

Ohops! <3 no olispa!! ;)
Vielä olis yks niitä puikkoja ja yks liuska.

Mies toi pc kaks pakettia tullessaan. Taidan ne tärvätä huomenna ja ylihuomenna ja jos ei täti kurvaa vklp ni sit ma taas babyplan! Pitäs olla jo vahvistunut jos meinaa. :)

Mutta on kyllä nii menkkaolo, että luultavasti täti tulee ihan ajoissa. :/

Unicorn kp29/28-32 dpo10

Tänään kauhea valkovuoto 16kp.Edellisessä kierossa ovis 15kp.Tältä näytti tämän päivän ovistesti. :(
ImageUploadedByVau Foorumi1491591844.988611.jpg

Heitsu, kannattaa vaan jatkaa tikuttelua. Mulla oli ekassa tikuttelussa plussa kp14 (eli ovis kp15), tokassa tikuttelussa plussa kp 20 (eli ovis kp21) ja kolmannessa tikuttelussa plussa kp 16 (eli ovis kp 17) eli kyllä se heittelee eri kierroissa ainakin mulla. Ja tosiaan tässäkin kierrossa viiva ilmestyi tyhjästä. Edellisenä päivänä oli yhtä haalea viiva kuin sinulla.

Mä edelleen käyn täällä lukemassa, on vaan niin jännää tutkia muiden testejä ja katsoa kuinka viivat tummenee.
Ja ajattelin laittaa yhden kuvan, kun on ollut jonkun verran puhetta noista mamin testeistä. Raskaustesti liuskoihin tulee plussa näkyviin suht myöhään, mutta kyllä niissäkin haamun hyvin erottaa jo dpo 10-11. Vahvaksi viiva tummui vasta joskus dpo 15-16 kohdilla. Eli näyttää hyvin mutta hitaasti tummenee.
Puikoista tykkäsin tosi paljon, niin ovis kuin raskauskin. Raskaustesti näytti ekan haamun dpo 9, siitä lähti pikkuhiljaa tummenemaan. mutta ei ehkä tummene viiva niin nopeasti kuin monella muulla merkillä. Haamu näkyy aikasin ja minusta selkeästi, jos tykkää saada leffaviivat aikasin, sillon en suosittele kyseistä testiä :p viiva kuin viiva, eikös niin.

Kuvassa on mun eka haamu ylimmäisenä eli dpo 9, keskimmäinen tehty dpo 11 ja alimmainen dpo 15.

Ilmiannoin vaan itseni tänne, että kurkin ja kerroin oman kokemukseni :grin

Liitteet

• 30.12.jpg
    30.12.jpg
    243.3 KB · Katsottu: 372
Miten Lume ja unicorn? :Heartred:Heartpink:Heartred Onko uusia testejä tehty? Heti kun on päivän käymättä niin on ihan pihalla!

Minä täällä jo maalailen piruja seinille ja olen melkein toivoniunohdin menettänyt. Olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta. Tämän aamun pissasta tehty. Viiva vain haalistunut :crybaby2

Iskallt, Älä menetä vielä toivoasi! En tiedä miksi, mutta mulla kävi niin että sain melkein heti neuvola-ajan ja neuvola aamuna sain vain hailakan haamun. Ajatukseni tietysti oli että noniin, turha sinne neuvolaankin mennä, kesken menee. Iltapäivällä kuitenkin tuli taas plussa. Pisu oli kuitenkin ollut yön rakossa, ettei siitä ollut kiinni. Ja mulla oli muutenkin aamuisin haaleammat viivat kuin päivisin. Halusin vain kertoa että näinkin voi käydä. :)

Pahoittelut Unicorn negoista. :sad001 Ihan selvästi oon minäkin nähnyt viivat sun testeissä, jotain yritystä ainenkin selkeästi on. Se nyt on positiivista! Muistan kun kuumeiltiin täällä yhtä aikaa, kyllä soisin sulle sen plussan jo! <3

Ja tietysti myös kaikille muille kuumeilijoille. <3

Iskalllt älä vielä menetä toivoa ! Tee vielä uusi testi vaikka herkemmällä. Jos aamupissi ei vaan ollu tarpeeksi vahvaa <3

Unicorn ihan tyhmää <3 :( mä niin ajattelin et olisit plussannu! Mut niin kauan on toivoa kun täti on poissa ;)

Täällä alko eilen siis kp1 :)

Tekisi mieli jo pissiä varuiksi toiseenkin tikkuun.. ehkä sitten illemmalla.

Mistä ja miten voi varata ajan verikokeeseen? Siitähän se selviäisi mikä on tilanne.

Iskalllt älä vielä menetä toivoa ! Tee vielä uusi testi vaikka herkemmällä. Jos aamupissi ei vaan ollu tarpeeksi vahvaa <3

Unicorn ihan tyhmää <3 :( mä niin ajattelin et olisit plussannu! Mut niin kauan on toivoa kun täti on poissa ;)

Täällä alko eilen siis kp1 :)

Mä aattelin että sä olisit ;( <3
Mutta päästäänpähän taas kuumeilemaan uudestaan yhdessä :-*
Hih. Jos jotain positiivista :)

Mä oikeestaan toivoin että se gyne olis ultrasta sanonut että "täällähän on jo pikkuinen kasvamassa, ette te mitään apua näytä tarviivan" mutta sitten kun siellä olikin jo "lupsahtanut" keltarauhanen niin menetin toivoni.. mutta oon tässä aatellu että, no josko sittenkin? Kun haamuilee. Mutta ei taida :) Nyt voi hyvillä mielin taas pari viikkoa laihduttaa ja kohta pääsee oviksen metsästykseen uudelleen! Se se oli jännää kans ekaa kertaa! Hih :P eikä tuo tammikuinen 2018 kuullosta yhtään pahalta :)

Tekisi mieli jo pissiä varuiksi toiseenkin tikkuun.. ehkä sitten illemmalla.

Mistä ja miten voi varata ajan verikokeeseen? Siitähän se selviäisi mikä on tilanne.

Päivän toinen pissa mulla ollut yleensä paras testailla.

Äitiysneuvolan numerosta, selität tilanteen ja pyydät lähetettä veritestiin. :)

Pahoittelut Unicorn negoista. :sad001 Ihan selvästi oon minäkin nähnyt viivat sun testeissä, jotain yritystä ainenkin selkeästi on. Se nyt on positiivista! Muistan kun kuumeiltiin täällä yhtä aikaa, kyllä soisin sulle sen plussan jo! <3

Ja tietysti myös kaikille muille kuumeilijoille. <3

Positiivista että jotain yrittää tapahtua, mutta harmittaa kun ei tapahdu tarpeeksi x)

Kiitos <3
Ei ollut vielä meidän aika :)

Heitsu, kannattaa vaan jatkaa tikuttelua. Mulla oli ekassa tikuttelussa plussa kp14 (eli ovis kp15), tokassa tikuttelussa plussa kp 20 (eli ovis kp21) ja kolmannessa tikuttelussa plussa kp 16 (eli ovis kp 17) eli kyllä se heittelee eri kierroissa ainakin mulla. Ja tosiaan tässäkin kierrossa viiva ilmestyi tyhjästä. Edellisenä päivänä oli yhtä haalea viiva kuin sinulla.

Toivottavasti ei tänään tuu ovista päälle.Tänään ei voi tikuttaa.Ollaan anopin luona käymässä.Tuskinpa tulee jos tuo viivakin eilen oli noin hailurainen.Su taas pystyn tikuttamaan. Toivotaan parasta :)

17kp 25yk

Aamuinen oli tehty Apteqin 10mlu testillä.

Joskus joku sanoi että herkkä Apteqin antoi hailakkaa haamua kun Apteekin oma jo plussaa. Joten ehdottomasti vaan uutta testiä kehiin toiselle merkillä vaikkapa. :)
Itse sain esimerkiksi mamin 25mlU vahvemman viivan kuin Apteekin ultralla 10mlU.

Takaisin