Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Jaffa :/ pahoittelut!!
Mulla ei noihin sofin tikkuihin oo mitän ylimääräsiä tainnu tulla.. ja just kerkesin taas tähän kiertoon niitä tilata. Oliskohan voinu olla kemiallinen? Tuliko niitä viivoja myös muihin testeihin?

Dpo 10 tein pregchekillä puhtaan negan :o ja dpo 12 ja 14 oli noi sofin :o mietin tilaisko kumminki niitä lisää vai kokeilisko pregchekin testejä :o

Okei Jaffa. Niin, hmmm..
Vaikea sanoa :) ite oon tainnut tehdä yhdet pc.

On: dpo1. Eilen ei tosin tallettelut onnistunu ollenkaan, ei sittten mitenkään päin. Puoltoista viikkoo joka toinen päivä, on meille jo ihan hirveesti , niin turnajaiskestävyys loppui tärkeimpänä päivänä kun paneskeltiin toissapäivänäkin.. :| Noeivoimitään. Viimeset tallettelut dpo-1 . Toivotaan että sinne on jotain jäänyt. Ens kierrossa taas uuteen yritykseen jos ei muuta! :| Kylläpä ärsyttää.

Okei Jaffa. Niin, hmmm..
Vaikea sanoa :) ite oon tainnut tehdä yhdet pc.

On: dpo1. Eilen ei tosin tallettelut onnistunu ollenkaan, ei sittten mitenkään päin. Puoltoista viikkoo joka toinen päivä, on meille jo ihan hirveesti , niin turnajaiskestävyys loppui tärkeimpänä päivänä kun paneskeltiin toissapäivänäkin.. :| Noeivoimitään. Viimeset tallettelut dpo-1 . Toivotaan että sinne on jotain jäänyt. Ens kierrossa taas uuteen yritykseen jos ei muuta! :| Kylläpä ärsyttää.

Meillä oli melkein sama homma. Siis muistaakseni kiertopäivästä 11-15 jaksettiin joka ilta sit kierto 16 jäi väliin ja 17 tuli plussa o. Sit yritettiin sinä iltana ja ei meinannu millään onnistua saati sit seuraavana ja nyt molemmat on sillein ettei tee edes mieli. Että saas myös nähdä Onnistuko vai ei. Toivotaan että teille oli riittävä Se yksi kerta <3

Mä tein viime kierrossa kaks yhden apteekin jossa oli se "roskis" haamu ja yhden pc johon tuli väriä kp 30. Ostin ite nyt noita pc testejä. Davidia en suosittele kun siihen tuli se kökkö viivanpaikka joka on varmaan itse testissä.

Lume, pupuiltiin kyllä kp13,15,17 ja 18 kun tuli o+, mutta kp19 ei enää onnistunu. Ei ollu enää tavaraa :P x) mieli olis kyllä tehnyt. Ja tekee vieläkin :D mies tänään reissussa, joten ei onnistu tänäänkään. Prkl! :( Toivotaan että noi edelliset riittäs mutta oon kyllä valmistautunu menkkoihi ja käyn taas hyllyllisen tamppooneja valmiiks :D

Unicorn, toivotaan että teidän tallettelut tuottaa tulosta. Just tossa kattelin että me pupuiltiin joka päivä kolmen viikon ajan sillon kun esikoisesta raskauduin. Ei kyllä enää onnistuis :D ihan jo käytännön syistäkin kun on tuo esikko pyörimässä tässä kaiken muun kiireen lisäksi.

Huhhuh, ei sitä jaksais millään joka päivä. Viime kierrossa jaksettiin jopa 3 päivää putkeen, tässä kierrossa piti käydä ostaa itselle pitsialusvaatteita ym rekvisiittaa että jaksettiin joka toinen päivä.:D molemmat ollaan päivän jälkeen kyllä niin poikki, ja kun meilläkin 1,5-vuotias lapsi, niin eihän sitä kerkee ku illalla, ja viikonloppuisin päiväuniaikaan.:D

Huhhuh, ei sitä jaksais millään joka päivä. Viime kierrossa jaksettiin jopa 3 päivää putkeen, tässä kierrossa piti käydä ostaa itselle pitsialusvaatteita ym rekvisiittaa että jaksettiin joka toinen päivä.:D molemmat ollaan päivän jälkeen kyllä niin poikki, ja kun meilläkin 1,5-vuotias lapsi, niin eihän sitä kerkee ku illalla, ja viikonloppuisin päiväuniaikaan.:D

Heeei, pitsköhän kaivaa korsetit laaikosta ja oottaa isäntää valmiudessa :D jospa se vielä tänään ehtis perille? Dpo1? Vai onko ko myöhästä :D

Täällä paluu yrittäjien puolelle. :'( Viime torstaina eli rv 6+0 alkoi kova vuoto, vähän sitä ennen jo oli ehditty todeta keskenmeno matalista ja laskevista hCG-arvoista... Nyt vuoto enää aivan pientä tuhruttelua, tänään katsotaan vielä hCG-kontrolli, että on varmasti hyvin laskussa. Viikko sitten oli reilut 200, toivottavasti laskenut nyt niin, että pääsee aloittamaan uutta yritystä, esteitä suoraan aloittamiselle ei pitäisi muutoin olla. Henkisellä puolella itselle tuli heti vahva tunne, jopa tarve, että pitää saada uusi pieni tyhjään masuun kasvamaan (tämä nyt lieventynyt "normaalimpaan" vauvakuumeiluun), miehellä kesti muutama päivä sulatella tilannetta, ennen kuin hänkin päätyi jo nyt uuden yrityksen kannalle. (Tai siis sanoi alkuun tästä keskusteltaessa, että katsotaan vähän myöhemmin, saattaa olla, että ajatteli tällaisen keskustelun olevan minulle liian rankka siihen hetkeen tai ajatteluni olevan järkytyksen vuoksi poikkeavaa, mitä se kyllä olikin.) Toivotaan, että legendat pitävät paikkansa ja uudelleen raskautuminen keskenmenon jälkeen olisi jotenkin tavallista helpompaa. :)

Suuret pahoittelut Magnusti. :(

Onkos kukaan kuullut et onks goji marjoista mitään haittaa kun yrittää raskautua? :? Tuli eilen ostettua niitä pussillinen, kun kaverit kehui kuinka terveellisiäne on.

Ja näin on inseminaatio tehty "huippuolosuhteisiin"!! Nyt sormet ja varpaat ristiin et tärppää. Melkein kyynel silmässä samalla sanoin ääneen, et jos nyt ei tärppiä tuu, niin me laitetaan liinat kiinni hoitoihin ja katsotaan luomusti loppuvuosi ja sit meidän yritys on siinä. Toisaalta oli helpottavaa, mut toisaalta niin surullista... Sori omanapailut.....

Voiko pms alkaa jo dpo1? :D kaikki vituttaa ja ärsyttää ja turvottaa ja ensin on niin vaaleenpunaset lasit ja sitte vituttaa ja ärsyttääkin jo ihan kympillä! Kauhee makeanhimo ja herkkumieliteot! Ärrrrsyttääää!!

Takaisin