Plussa vai ei?

Mulla ei nyt oikein viivalasit toimi. Laralla en näe mitään ja ihan kuin tuossa Debillä näkyis jotain välillä.

Mulla ei näkynyt MITÄÄN :sad001

Taidan varata ensi viikoksi lääkäriajan, kun se täti ei vaan tule prkl..

Mä tulin ainakin siihen tulokseen, että mamin liuskat oli ainoita mihin en saanut edes viivanpaikkaa, heidän puikkotesteihin sekä pc:n testiin sain selkeät haamut. Enkä ollut raskaana. Sitä en tiedä et onko ne vaan huonoja vai sitten erittäin herkkiä et olis kiinnittymisyritykseen reagoinut :/

Aunemoi voi kurjuus, Ompa piinaava tilanne!

Nyt en nähnyt laralla ja debillä minäkään mitään :/

Jääkukka, Mulla main testit reagoi sekä ovikseen että kiinnittymiseen eli todella herkkiä.

Tein vielä tollasen rfsu:n puikon, se tais olla joku maanantaikappale kun väri levis jotenki hassusti.

IMG_20170321_152913.jpg

Onnea kaikille plussanneille!

Deb, iha ku näkisin tosiaan sun testissä jotain! Toivotaan et vahvistuisi! :)

Täällä menossa kp5. Tylsää aikaa, tosin nyt maistuu seksi toisin ku sillon kun on ovulaatio tulossa, jotenkin ne paineet siinä aina kasaantuu.

Tänään sain töissä kuulla että epäilevät mun olevan raskaana, siellä ne kikatteli ja uteli et mitenkä on. Oli jokseenkin ahdistava tilanne, lopputulos se että menin vessaan itkemään ahdistusta pois. Ja tämä kaikki sen takia kun en enää juo kahvia, siitä voikin sit kaikenlaista päätellä(lopetin siis kun maha ei kestänyt ja nyt asia on korjaantunut). Luulis että olisivat hienotunteisempia kun tietävät aiemmasta keskenmenostakin.

Tänne parkkeerasi vissiin täti, mut lähestyy niin hitaasti, että taitaa olla sit huomenna kp1 :smiley-angelic001

Tosi hyvät fiilikset tästä, että asiat menee eteenpäin. Ens kierroksella sit tärppi ja ajattelin edetä joka toisen päivän -taktiikalla koko kuukauden alkupäivien jälkeen, niin ei ainakaan oo siitä kiinni, et koska on ovis :grin miehelle tää varmaan sopii paremmin ku hyvin!

Tänne parkkeerasi vissiin täti, mut lähestyy niin hitaasti, että taitaa olla sit huomenna kp1 :smiley-angelic001

Tosi hyvät fiilikset tästä, että asiat menee eteenpäin. Ens kierroksella sit tärppi ja ajattelin edetä joka toisen päivän -taktiikalla koko kuukauden alkupäivien jälkeen, niin ei ainakaan oo siitä kiinni, et koska on ovis :grin miehelle tää varmaan sopii paremmin ku hyvin!

Voimia menkoista :)

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Täällä pissalla saa käydä paljon ja usein,valkovuotoa runsaasti välillä ja rinnoissa muutoksia.

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Täällä pissalla saa käydä paljon ja usein,valkovuotoa runsaasti välillä ja rinnoissa muutoksia.
Moni on kokenut ne rfsu:n testit susiksi :) Kokeile pregcheckin testejä (marketista).

Lume, sanoisin että ei. Mä pidin aamulämmöistä kirjaa lisäksi, eli varmistin ovistestin tuloksen, plussa -> ruumiinlämmön nousu...

Lume, sanoisin että ei. Mä pidin aamulämmöistä kirjaa lisäksi, eli varmistin ovistestin tuloksen, plussa -> ruumiinlämmön nousu...

Yhyyy.... :"( mä en ikinä varmaan saa plussaa nyt taitaa olla kp16... pidättelin 1h40min. Taidan illalla tehdä vielä uusiksi, eilen palelsi tosi paljon ja kaksi päivää särkenyt päähän että sinänsä "oireet" taas osuisi kohdilleen mut mut... onneks ollaan talletettu joka päivä :)

Takaisin