Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn: Clearbluen early detection oli jääny yk1sestä. Luulisi että sillä näkyisi jos ois näkyäkseen.

En saanu ovista bongattua tikuilla. Oli haaleet viivat silloin kun ite oisin ajatellu että ovis on. Lopetin sit tikuttamisen siihen, eli en tiedä varmasti milloin se on ollut.

Oon yrittänyt muistella kuinka pitkä mun kierto oli ennne pillereitä, mielestäni oli päälle 30, että sinänsä voihan se olla että palautuu nyt vaan siihen. En millään haluis et tästä tulee joku megapitkä kierto...

Oisin kans niin toivonut, että viiva ois lähtenyt vahvistumaan... oireet edelleen päällä mut liittynee näemmä vain tähän kiertoon. Normaaleja menkkakipuja ei ole.. :(

Vaapukka - voiskohan olla että ovis olis ollut myöhemmin ja noi hailurat ja haamut olis tullut kiinnittymisestä? :) *toivoo sulle plussaa hirmusesti*

Kun musta tuntuu että mulle on käyny kans silleen.. ovista en minäkään bongannut kun ne tikut loppu..

Kuinpa oliskin, oon vaan aika pessimistinen nyt.. Mut huomasin sun testikuvan tuol toises ketjus, sen kuivuneemmankin ja näyttää tosi lupaavalta! Tsemppii! :) +++

Höh, mä en nyt noissa Unicorn kyllä näe, mutta joissain niissä mamin testeissä nähnyt eli toivotaan parasta. :)

Höh, mä en nyt noissa Unicorn kyllä näe, mutta joissain niissä mamin testeissä nähnyt eli toivotaan parasta. :)

Tai sitten mulle on jo viivat syöpyneet verkkokalvoille kun oon tuijotellu näitä tikkuja niin paljon... tarkistin tilanteen, esikoisesta plussasin haamun vasta 31/28 , joten onhan tässä vielä päivä aikaa vahvistella viivoja..

Unicorn, ehkäisyrengas oli käytössä. Ja sen käytön lopetin tosissaan silloin 2.3. Ensimmäistä kertaa mulla on tälläista ruskeaa vuotoa. No, kaipa se menee ohi, oli mitä oli :)

Ja kp 1, niin se pirun täti sitten päätti saapua kylään. Noh, eipähän tarvi miettiä enää! Ja jos jotain hyvää nii tässä kuussa ystävän synttärit, toisen valmistujaiset ja St Patricks Day nii voi huoletta muutamia juomia nauttia!

Mäkään en nää Unicornin testeissä mitään, paitsi ehkä siinä vikassa kuivuneessa. :/

Pahoittelut tädeistä ja negatesteistä:sad001

Mä testasin kans negan tänään, ei ollut haamun haamua. Nyt kp26/29, dpo13. On koko kierron ollut sellainen olo "ettei ole tärpännyt", tosin viime kierrosss oli päinvastainen olo ja puhdas nega silloinkin:hilarious:

Oon vähän miettinyt, että me pidettäis välikuukausi yrittämisestä, jollei tässä kierrossa tärppää.

Pahoittelut menkoista <3 seuraavalla kierroksella ++++++!

Teen unissani koko ajan testejä ja niissä on mitä kummallisimpia viivoja:hilarious: Äsken sitten hiippailin tekemään apteekin testiä mut kesken kaiken alko polttelee se digitaalinen:p apteekintestin viiva on jo selkeesti näkyvissä ja punertava, ja digitaaliseen tuli "raskaana 1-2". Laitan kuvaa kohta puoliin:grin

Kyllä tää tais olla ihan täti joka mulla vierailee, nyt muuttu vuotokin ruskeeks et taitaa pakkailla kamojaan.. ja tein huvin vuoks eilen ovistestien kylkiäisenä tulleen r-testin joka oli selvä nega :D hullun lyhyeks vaan jäi tää kierto! miksei vois tasaantua kunnolla :(

Tässä digitaalisesta kuvaa. Kai se on nyt uskottava jo itsekin :Heartred

Liitteet

• IMG_20170309_072013.jpg
    IMG_20170309_072013.jpg
    468.1 KB · Katsottu: 202
Pahoittelut Nupulle negasta.

Jee JanieL, kuvaa odotellaan! Ihanaa. Onnea <3

On: kp31/29. Esikoisesta plussasin vasta näillä kiertopäivillä haaleen plussan iltapissasta. Aikasemmin en ees testaillu. Eilen oli etovaa oloa ja vatsaa jomotti ja kolotti ja nippaili ja viilteli. Äsken Digitesti sano "not pregnant" avasin sen ja viivoja ei näkyny ollenkaan, sininen väri oli vaan levinny kasaksi toiseen testiin... nyt aloin spekuloimaan että toimikohan se x) halpatesteistä tilattu ja tuli ilman kuoria.. hahahah! Epätoivoista ja noloa..x) mutta mamin testissä taas minun silmään jotain outoa hailuraa mutta en tiiä näkeekö kukaan muu siinä taaskaan mitään :P tänään pitäs tulla toisen merkkisiä testejä, josko niillä sais jotain selkoo..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489036938.304377.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489036938.304377.jpg
    230.9 KB · Katsottu: 194
  • ImageUploadedByVau Foorumi1489037010.500931.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489037010.500931.jpg
    67.4 KB · Katsottu: 185
  • ImageUploadedByVau Foorumi1489037042.721787.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489037042.721787.jpg
    68.3 KB · Katsottu: 172
Unicorn mä nään tossa sun testissä myös hailuraa ! Arrg onpa ärsyttävää kun ei tuu kunnon viivaa ! :D mutta kyllä se sieltä tulee ;)

Ihanaa onnea JanieL! <3

Onnea JanieL!!! :)

Nyt ei kyl näy mun silmään mitään Unicornin testeissä, mut eipä niitä aina kuvaan saa vangittua! Sulla viel mahdollista saada haamulainen ja sit plussa, kun samanlaista kokemusta esikoisestakin! Kannattaa varmasti testata muillakin testeillä. Kerro sitte miten kävi :)

Täällä oli eilen illalla tosi kipee vatsa, menkkamaiseen tyyliin. Lopuksi vihloi oikeaan munasarjat luota. Alaselkä oli myös ihan älyttömän kipeä. Yhden kerran valkovuodon seassa n. 1cm pituinen rusehtava alue. Odottelin siis menkkojen alkavan, mutta ei vieläkään mitään... Huoh! Nännit entistä kipeämmät. En jotenki vaan usko raskauteen, eli tiedä sit mitä tää on! Jos ei viikonloppuun mennessä ala, teen viimeisen testin silloin. Nyt siis 33/28

Tsemppiä kaikille päivään!!

Takaisin