Äitiyspakkaus 2017

Millon ne tulee jakoon? Kun oon ymmärtäny, että aina ensin jaetaan loppuun se edellisvuoden pakkaus. Mää ainaki haluan sen 2017 pakkauksen!!
 
Millon ne tulee jakoon? Kun oon ymmärtäny, että aina ensin jaetaan loppuun se edellisvuoden pakkaus. Mää ainaki haluan sen 2017 pakkauksen!!

Tulevat jakoon, kun vanhat on jaettu pois, juu. Kela-Kerttu arvioi tämmöistä 7.2.17; "Viimeisimmän tiedon mukaan vuoden 2017 pakkausta ruvetaan jakamaan pääsiäisen aikoihin,---". Näillä näkymin siis uuden pakkauksen jakaminen venyy tuonne huhtikuun puolivälille saakka, vaikka varmaa siitä että kumman pakkauksen saa, voi sanoa vasta kun vanhat on kaikki jaettu eteenpäin.
 
Eli ei pidä kiirehtiä pakkauksen tilaamisessa. :D Vaikka takarajahan siinäki varmaan on.. Mut joskus toukokuussa aattelin varmaan tilata.
 
Kiva tietää että julkaistaan noinkin pian!!! Kamalan pitkällä tämä vuosi kyllä jo :woot:
Ehtiikös meille ees tulla se 154päivää raskautta täyteen ennen tuota julkaisua? Ei kai? Mutta oottaisin kyllä muutenkin sen uuden paketin näkemiseen ennen kuin tilaan... Vaikka tuo viime vuotinenkin vaikuttaa tosi kivalle :) Ja sitten jos uusi olisikin jotenkin "kamala" niin kiireellä tilaamaan tuo! Tosin "kamalalla" lähinnä tarkoitan että pakkauksesta puuttuisi jotain tosi oleellista niinkuin vaikka villapuku! Tai että kaikki vaatteet ois vaikka tumman ruskeita:wacky:
 
Mulla tulee 154 päivää täyteen 2.4. La 6.8. ja neuvolan 10.4. jälkeen tilaan heti pakkauksen. Tulee sitten kumpi tulee :)
 
Meillä on myös neuvola 11.4., eli juuri siihen aikaan, kun saa jännittää kumman pakkauksen ehtii saada. :D Olisin toivonut neuvolaa edelliselle viikolle, kun tulee päivät jo täyteen, mutta sopivia aikoja ei ollut. Tiestysti jos uusi on kivemman oloinen, niin sitten odottelen rauhassa. Minäkin vähän toivon, että josko olisi jotain juhlavuoden kunniaksi. Äitiyspakkaus on kuitenkin yksi niistä oikeista ylpeilynaiheista, mitä meillä täällä Suomessa on. :)
 
Kiva tietää että julkaistaan noinkin pian!!! Kamalan pitkällä tämä vuosi kyllä jo :woot:
Ehtiikös meille ees tulla se 154päivää raskautta täyteen ennen tuota julkaisua? Ei kai? Mutta oottaisin kyllä muutenkin sen uuden paketin näkemiseen ennen kuin tilaan... Vaikka tuo viime vuotinenkin vaikuttaa tosi kivalle :) Ja sitten jos uusi olisikin jotenkin "kamala" niin kiireellä tilaamaan tuo! Tosin "kamalalla" lähinnä tarkoitan että pakkauksesta puuttuisi jotain tosi oleellista niinkuin vaikka villapuku! Tai että kaikki vaatteet ois vaikka tumman ruskeita:wacky:

Totta, mehän ollaan sikäli parhaassa asemassa tänä vuonna että ainakin alkukuiset voi päästä valitsemaan kahden pakkauksen välillä! Mulla kyllä menee Kela-paperin saaminen just pääsiäisen yli niin että todennäköisemmin vanhat on ehditty jo jakaa. Toivotaan siis että uusi on hieno! Nuo villapuvut olisi myös mun mielestä todella toivottavat, hyödyllinen ja rahanarvoinen vaate. Esikoisen aikaan v. 07 oli vaan vanupuku.
 
Pitää odottaa ja katsoa millainen pakkaus sieltä on tänä vuonna tulossa. Meillä kun on tallessa lähes kaikki esikoisen v.2014 äitiyspakkauksen tavaroista niin ei välttämättä ole tarvetta ottaa tällä kertaa äitiyspakkausta. Jos on tosi kiva ja jotain spessua juhlavuoden kunniaksi niin sitten pitää harkita asiaa kuitenkin :joyful: Kyllä sillä 140e saa jonkunverran tavaroita ostettua, mutta ei toki niin paljon kun äitiyspakkaus sisältää
 
Me ei varmaan oteta äitiyspakkausta ellei siinä sitten oo jotain niin spessua juhlavuoden kunniaks... pitää kattoo sit ku se julkistetaan...
 
Ompa ihanaa, että tuo julkaisupäivä on viimein kerrottu. Viikko vielä! Täytyy varmaan laittaa päivä itselle ylös ja herätys jo varmuuden vuoksi tuolle päivälle. Pääsee heti julkaisun jälkeen ihastelemaan uutta pakkausta.
 
Vaikka varmaan otetaanki rahana, niin en malta odottaa et näkee mitä uus pakkaus pitää sisällään! :p
 
Ehtiiköhän sen uuden saamaan jos LA 26.7. ja milloin se pitää hakea? 26.5.? Ja juu, googlaamalla varmasti selviäisi, mutta teiltä vastaus tulee varmasti kuin apteekin hyllyltä! Kiitos jo etukäteen :) Ps. Pakkohan siinä on jotain spesiaalia olla. Sinivalkoisesta värityksestä en valittaisi, kun en ole kuosien ja väripläjäyksien ystävä :)
 
Ehtiiköhän sen uuden saamaan jos LA 26.7. ja milloin se pitää hakea? 26.5.? Ja juu, googlaamalla varmasti selviäisi, mutta teiltä vastaus tulee varmasti kuin apteekin hyllyltä! Kiitos jo etukäteen :) Ps. Pakkohan siinä on jotain spesiaalia olla. Sinivalkoisesta värityksestä en valittaisi, kun en ole kuosien ja väripläjäyksien ystävä :)

Muistaakseni se pitää silloin hakea 25.5, eli päivää ja kahta kuukautta ennen.
Miullahan on tuo la 25.7 ja toivon että kerkeän saamaan sen uuden paketin, mutta eipä sitä kai tiedä vasta kun omalle kohdalle sattuu tai lähempänä ollaan, että onko meillä mahdollisuuksia saada uutta (tai vanhaa) pakettia.
 
Mietityttää ottaisko äitiyspakkauksen vai ei.... Kai se ikäänkun pitäisi kun on esikoinen tulossa, mutta toisaalta ainakin edellisvuosien äitiyspakkauksia kun katson niin ehkä vaan about puolet vaatteista on sellaisia väriltään/kuosiltaan että tykkään ja toisaalta tuntuisi hölmöltä sitten sekin, että puolet tavaroista menisi ikäänkuin hukkaan kun en tykkäisi niitä käyttää... No mutta toki nyt pitää katsoa ensin minkälainen pakkaus tänä vuonna on :)
 
No hyvä tietää että päivä ja 2kk ennen!
Siis mitenkäs tuo menee, jos mun LA on 2.8 niin onko haettava 1.6 vai 2.6.??

Mä oon jostai syystä jo kamalan malttamaton näkemään sen uuden pakkauksen!!!!! Äääää:nailbiting:
 
En ottanut pakkausta sillä mielestäni se on tylsä vuodesta toiseen. Olen seurannut pakkausmalleja 96 vuodesta esikoiseni synnyttyä ja aina poikavoittoinen. Muutenkin sillä rahalla saa kivasti ostettuu juuri mieleiset ja tarvittavat vaatteet ja se ostaminen on aina ollut se mun juttu.
 
Mulla on päivämäärä merkitty kalenteriin, ihan täpnöissä oon! Välillä pysähdyn miettimään julkaisua ihan kesken päivän :)
 
En malttaisi enää odottaa julkaisua! Ihan kiva tilanne, kun tavallaan ehkä pääsee valitsemaan kumman pakkauksen saa, jos vähän kikkailee sen hakemisen kanssa. Tosin ei sillä ihan hirveän suurta merkitystä ole mikä sieltä tulee, on niin hieno juttu koko pakkaus ja suuri apu kun ei ole mitään vauvatavaroita tallessa :Heartred Musta tän vuoden pakkaus on ihanan värikäs ja mielellään ottaisin senkin, mutta kiva se on nähdä millainen uusi pakkaus on. Joka vuosi sitä olen kytännyt, vaikka en olekaan ollut raskaana yli viiteen vuoteen :grin
 
Takaisin
Top