Plussa vai ei?

Apua!! Ehkä joudun kuitenkin tehdä vielä aamulla toiset kappaleet ennenkun paljastan miehelle :):grin:grin Tein viimeviikon ke predictor earlyn ja kerroin miehelle tietenkin olevan nega , mutta tosiaan tuskin kaksi testiä olisi molemmat plussaa ellei olisi varmaa.

Luottaisin molempiin merkkeihin, molemmissa näen haamut/plussan :happy:

Apua!! Ehkä joudun kuitenkin tehdä vielä aamulla toiset kappaleet ennenkun paljastan miehelle :):grin:grin Tein viimeviikon ke predictor earlyn ja kerroin miehelle tietenkin olevan nega , mutta tosiaan tuskin kaksi testiä olisi molemmat plussaa ellei olisi varmaa.

Elisabethhh kyllä mä noissa nään haaleet plussat! Tee parin päivän päästä uudestaan jos täti ei tuu, ja toivotaan et ois vielä vahvemmat!

Ääk onnea elisabethhh!! <3

Itse testaan kohta tosi herkällä, dpo8 menossa! Menkkajomoa vaikkei menkkojen pitäis alkaa vielä ja paaaaljon muita oireita, mm. alko aamukahvi närästää ja mua ei närästä IKINÄ. En kyllä usko et vielä näyttäis mitään enkä pety vaikka ei näytä kun näin ajoissa testaan mut ylihuomenna aion testata uusiks kuitenkin :happy:

elisabethhh, Onnittelut, selvä plussa! :) Kerkiätkös vielä Lokakuisiin?

Debille tsempit myöskin testailuihin!

No tein kuitenkin neljän tunnin pidätyksen jälkeen yhden testin, en malttanu olla tekemättä :hilarious: en osaa sanoo oikein juuta enkä jaata tästä, kai se negaa näyttää. koitan odottaa torstaiaamuun että teen uudestaan :)

IMG_20170214_183330.jpg

Laitoin toisenki kuvan, tää on vähän tarkempi.

IMG_20170214_195824.jpg

Muokattu viimeksi:
En jotenki jaksa uskoo että oisin raskautunu tästäkään kierrosta, yk24 menossa ja koitan olla realisti, uskon raskauden vasta jos nään kunnon viivaa tihrustelematta.

Deb, Minäkin näen viivan!! Vahvistumisia sille <3 Jotain siellä kyllä on :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Takaisin