Sirpa40
Sukkela juttelija
Just noin! Mun yks tuttu sai vihiä vauvan aikaisin nukkumaan menosta, kun sen vauva oli nukahtanu reissun päällä kaukaloon klo 19. Siirsi siitä sitten sänkyyn ja se nukkui kans jotain 8-9 tuntia putkeen. Sen jälkeen se on laittanu vauvan nukkuu klo 19-20 ja homma sujuu ja vauva nukkuu.Ohhoh mitä on tekeillä?? Laitoin vauvan nukkumaan kahdeksan aikoihin ja se heräsi vasta neljältä! Melkein 8 tuntia unta! Lisää tätä kiitos :)
Meillä nukuttiin viime yö klo 20-8:20. Ei heränny kertaakaan ja aamulla kävin herättää sen. Kirjasin oikein vauvakirjaan tän ihmeen! Katotaan kuinka kauan tätä kestää...

--- hän ei muuten potalla ole viihtynyt oikein koskaan, oppi kunnolla kuivaksi vasta kun pystyi itse kiipeämään vessanpytylle pissalle. Korokkeet on siis olleet melkein tärkeämpi hankinta kuin potat. Istuskeltiin toki potalla jo vajaan vuoden iästä, mutta harvoin sinne on mitään tarkoituksella tehty. Toivottavasti kakkonen oppii nopeammin kuivaksi, että päästäisiin vaippakarusellista eroon nyt aikaisemmin.

Tyttö nukkuu kyllä osan yöstä pinniksessä, mutta aamuyöstä usein herää kunnolla ja silloin nostan tissille ja jatketaan sitten unia yhdessä. Ja nukutan vielä iltaisin tissille meidän sängyssä ja nostan siitä pinnikseen. Oon kyllä monta kertaa suunnitellu tekeväni asialle jotain, mut aina se jää tai siirtyy muka jonkun syyn takia.