Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, synnytyksen jälkeen sit vasta lorahteleekin myös se pissa... mulla on alapää aika tunnoton ja tänään yskäisin ja oli tosi hyvä et oli sairaalan side housuissa... en ollu käyny pissalla ehkä kolmeen tuntiin kun ei tuntunut sille, oli sit varmaan useampi desi housuissa..

Voi voi... Tänään 40+0 eikä tuntemuksia tulevasta, tai no kolmena päivänä pakaroita poltellut ja kahtena iltana supistellut muttei kipeästi. Huoh :shifty: Huomenna onkin sitten kontrolliultra taas, saa nähä... Alkais tapahtua ettei tarttis käynnistellä:sad001

Mä oon kans ihan turvoksissa ja verenpaineet on nousseet. Ei vielä hälyttävästi, kun alapaine lähentelee 90, mutta ennen se on ollu 60-70 eli noussut on selvästi. Vuotoja oon kans vahannu kun on tuntunu, että housut on märät. Mut epäilen, että supistuksen myötä (joita on kyllä vähän väliä, kivuttomia ja tuntuvia) lirahtaa pissiä niin ettei älyäkään. Tosi jees..... Nyt voi alkaa kyllä sanoa, että olo on tukala ja onneks viikkoja on niin paljon, 38+5, ettei kauaa tarvi kärvistellä. Puuh!

Heräsin 5 aikaan aamulla taas ihan järkyttävään lonkkakipuun. Koko lantio tuntui olevan tulessa noiden kipujen kanssa. Oli kyllä aika vaikea käydä vessassa myös mutta jotenkin selviydyin..
Pääsin takaisin sänkyyn ja nukahdin vielä uudestaan (ihme kyllä) ja nyt ei ole tietoakaan mistään kivuista tms.. :( miksi oi miksi tää poju ei vois jo syntyä.

Nukahtelin sohvalle koko aamun, tai siis pilkin... Nyt ihan törkeet menkkakrampit ja selkäänpolttaa... Saas nähdä vaikka ei oo toiveet kyl enää korkeella...

Voi hitto. Kävin vessassa ja kun tulin pois ja istuin hetkeksi sohvalle tunsin että housut on märät, pakko mennä takaisin vessaan. ph-suoja ja jopa pikkuhousut märät! onneks just eilen neuvolan täti tiedotti miten saa varmuuden onko kyseessä lapsivettä vai pissaa. nyt on housuissa uus suoja ja paperia päällä. haiskahti kyl tässä vaiheessa enemmä pissalle, voi nolo, miten voi pissata housuunsa ku on just käyny!?:eek::oops:

Ehkä ihan tyhmä kysymys, mutta tarkoitetaanko paperilla ihan paperia vai wc-paperia?
Tiputellut eilisestä asti nestettä, ei keltaista ja makean hajuista, supistuksia eilinen päivä ja viime yö 5min-20min välein. Eniten tulee kun supistelee... :confused:

Ehkä ihan tyhmä kysymys, mutta tarkoitetaanko paperilla ihan paperia vai wc-paperia?
Tiputellut eilisestä asti nestettä, ei keltaista ja makean hajuista, supistuksia eilinen päivä ja viime yö 5min-20min välein. Eniten tulee kun supistelee... :confused:
Ihan wc- tai talouspaperia ;) mua neuvottiin että jos paperi ja side kastuvat on todnäk lapsivettä.

mut eihän pissiä ja lapsivettä noin vaan erota toisistaan samalla tavalla kuin valkovuotoa ja lapsivettä.
äsken minullakin tuli vähän sellainen tunne vessareissun jälkeen, että kohtapa lirahtaa housuun mut sain pidäteltyä. On vaan niin persiistä kun pissa ei voi tulla kerralla kaikki, vaan aina jää tiputtamaan, niin ettei oo varma että tuleeko sieltä vai ei.

^no niimpä!! Mistä sen erottaa, onko laimeaa pissaa, joka nyt ei satu tuoksahtaan vai onko lapsivettä. Terveisin Nimim. eilisen päivän papereita haistellut! :D

Mua ärsyttää mun maha...en sit tie mitä ennustelee tai oireilee, mut kun vatsa on ekana ummessa kolme päivää ja sit vesiripulilla puoltoista vuorokautta...kaks viikkoa ainaki menty näin jo.

Mullakin nyt viimeisen viikon verran kait vatsa toiminut kyllä huomattavasti paremmin kuin aiemmin.. En tiiä mihin tää liittyy mut mulla on myös alavatsalla kipeä kohta. Ei satu koko aikaa eikä sillai huolestuta mut tavallaan niinku ois lihas jumissa. Oikein pistää välillä ja jos on liikkeessä samalla niin on vaikea saada henkeä..

Ihan wc- tai talouspaperia ;) mua neuvottiin että jos paperi ja side kastuvat on todnäk lapsivettä.

Kiitos! Varmuuden vuoksi oon pitäny wc-paperia ja läpi se menee...
Ja ihan läpinäkyvää kirkasta nestettä. Supistukset on jotenki erilaisia kun aikasemmin, tuntuu että paikat repee :(. Ei kai tässä auta muu kun odotella joko säännöllisiä supistuksia tai että lorahtaa kunnolla.
Viimeyönä saanu nukuttuu vaan 4h ja ma kun tarkistivat niin 3cm auki ja kohdunkaulaa jäljellä 1,5cm.. Toivois vaan jo niin, että tää kipu ja kolotus loppuis :( Alkaa olemaan kauhee väsy :(

Itellä kans noi kivut ja nyt tää oksetus on ihan kamalat.. En uskalla edes mennä maaten ku oksettaa niin paljon.. Eikä tuu edes kivuliaita supistuksia niin tietää ettei noi tee mitään..

En tiedä mistä johtuu, mutta se ummetus on ehkä aavistuksen tässä hellittäny. En edes ottanu Levolacia tänään, koska siitä ei tuntunu olevan mitään apua -paitsi että sai se maku oksennusrefleksin toimimaan :hilarious: Tänään oon siis päässy käymään kakkosella jo ihan kaks kertaa. Tai sitten se vain johtuu siitä, että kun tiedän tänään olevan 40+0, mua alkaa jännittää ihan hurjasti. On nimittäin ollu muutenkin semmonen kumman levoton päivä. Vaikka koko päivän jotain pientä koittanu touhuta, jossain välissä oon silti kerinny kynnetkin purra taas..

Ne on varmaan nuo vauvat, jotka tukkii välillä suolen painollaan ja välillä päästää kykit menemään.
Mullakin oli illalla löysällä ja aamulla kovalla.
..oon muuten huomannu että pierut haisee ihan kuolemalle. Hyi olkoon.

Senpä takia en pahemmin ole särkylääkkeitä ottanut.. Mut ei noi tee mitään ku ei oo kait tarpeeksi kivuliaita että pehmittäis paikkoja..

Viime yönä 4x vessassa, sitten kuuntelin, kun aura ajeli. Kuuntelin myös tuota myrskyä. Tuskailin lonkkasäryn kanssa. Ja kaiken kukkuraksi pitkästä aikaa vasemman jalan pohje kramppasi eikä ole vieläkään oikein hellittänyt. Että oikein mukava yö jälleen kerran. Nyt sitten kun kello alkoi lähestyä puoltapäivää, sormet ja varsinkin varpaat on alkanu turvottamaan. En kylläkään oo liikkunu tänään, että voi johtua siitäkin. Ja lämmitettiin eilen aika lailla, eli täällä on muutama aste normaalia lämpösempää. Vettä oon nyt koittanu lipittää ja magnesiumia popsin tuon pohkeen takia. Ja todellakin on muuten vatsa toiminu tänään!

Takaisin