Odottajan ilmaiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin ootan jos se tulee viikolla 34 odottavan aika on vaan niin piiiitkä

Meillä menee aika hyvin kuponkeja odotellessa...:grin
Mä kyttään postia myös kun pitäisi tulla disney-kerhon ja vaukirjojen tutustumispaketit. En ollut ihan varma et voinko liittyä molempiin (kun ovat sandviksin), mutta kun liityin ensiksi tuohon disney-kerhoon niin sitten alkoivat mainostaa myös vaukirjoja. Ainakin antoivat liittyä ja paketit luvattiin lähettää:grin
On kyllä ihan parasta! Niinku joulu ois:hungry:

Mulle varmaan tulee sit ens viikolla :)

Meillekin ihan postilaatikkoon. Babybox kupunki sen sijaan tulee s-postiin

Se kuponki tulee aina suunnilleen samoilla viikoilla. Ite tilasin jo joskus alkuraskaudesta :)

Okei, kiitos tiedosta :) No eiköhän se sieltä ilmesty, pitää vaan lakata vahtimassa postiluukkua niin varmasti tulee nopeammin:hilarious:

Kauanko sulla meni kupongin tilaamisesta sen saapumiseen? :)
Lähetetään noin 8 viikkoa ennen la ja postitukseen menee noin 2 viikkoa eli suunnilleen 34+0 tietämillä pitäis saapua jos on tehnyt liberon sivuille sen merkinnän et uusi vauva on tulossa. Vielä ehtii senkin hyvin siis ilmottaa

Voiko tuota libero laukun sisältöä käydä kurkkimassa siellä Cittarissa (vai oliko niitä ees siellä) kun mietin että haluunko koko laukkua ollenkaan? Vai oonkohan jo auttamattoman myöhässä senkin kanssa...

Mä kävin uteliaana kurkkimassa Cittarissa sinne laukkuun vaikken oo vielä saanu sitä kuponkia :D Sieltä vauvatarvike osaston hyllystä löyty meidän Cittarissa.

Takaisin