Plussa vai ei?

Mulla näytti tollasta hailuraa torstaina ja perjantaina digi sano raskaana 1-2. :happy:

Jose testaa tiistaina uudestaan (heh, sanoo hän joka on täs ny testaillu ke-su joko o tai r testillä.:woot:) Tiistaina luulis näkyvän jo paremmin vai mikä dpo sulla on?

Joo testaan varmaan ti tai ke :) mulla piti siis alkaa menkat pe tai la, en tie mikä dpo :D siks hämmentääkin kun esikoisesta sain vahvan + mut mulla oli sillon menkat joku 3vko myöhässä.

Joo testaan varmaan ti tai ke :) mulla piti siis alkaa menkat pe tai la, en tie mikä dpo :D siks hämmentääkin kun esikoisesta sain vahvan + mut mulla oli sillon menkat joku 3vko myöhässä.

Noi rfsu:n testit antaa usein haaleas plussaa, kun muut testit näyttää jo kirkasta plussaa! Kokeile ihmeessä vaikka pc:n tai apteekin testiä. :) Mutta plussaksi laskisin jo ton!

Joo luinki siitä, et näyttää haaleeta ja jossain luki et antaa vääriä plussia. Tulevaisuudessa ei tarvi enää noita ostaa.

Mä sain kuukaus ennen plussakiertos rfsu:lla haamun, mutta en mä raskaana ollut sit kuitenkaan. :/ Toivottavasti sulla olis nyt tosi kyseessä! :)

9858aa9ed7ecfbc8394b4a49f7415f32
Ei kyllä hirveesti oo tummentunu, onko jollain kokemusta et antaako nää rfsun testit tummaa viivaa ollenka? :)

Jose, mulla tuo testi näytti haaleaa pitkään, vaikka toisiin testeihin tuli jo kunnon viivat. Kannattaa vaihtaa merkkiä siis jos haluaa kunnon viivat :) Onnea!_

Joo näin oon kuullu useelta, mut silti en jotenki usko plussaks ennenku saan sen tumman viivan :D pitää ostaa joku muu testi :) ja kiitos :)

Ei kyl näy mun silmään mitään, mut mulla onkin aika harjaantumattomat lasit.

Takaisin