Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei te joilla enemmänkin on tätä närästystä. Mikä auttais, kun ei ole mitään rennietä nyt tähän hätään saatavilla? Kamala olo! En käsitä mistä tää edes tuli, söin leipää ja teetä iltapalaksi joskus kasin aikoihin.

Minäkin lipitän maitoa aina kun närästää. Hyvin auttaa!

Minun piti ajella sokkona tuo pöheikkö pois, kun kutitti niin paljon, kun koko ajan pitää olla suoja housuissa. En tiedä kumpi kutina on pahempaa, ärtyneet karvatupet ja hengittämätön puska. Ostin vissiin vääriä siteitä, kun nekään ei hengitä. Mikähän ois paras pikkuhousunsuojamerkki? Ennen raskautta ei tarvinnut käyttää suojia, mut nyt ei voi olla ilman. :/

Sattuuko kellään muulla vauvan liikkeet?

Tästä mun pitikin tulla kertomaan että muuten ei juuri satu, mutta tuo hikottelu tuntuu pahalta. Ihan tulee heikko olo, kun toinen sytkyttää minuuttikaupalla. Kyllä tämä välillä survoo jalkaa kylkiluuhun ja se tuntuu oudolta, mut nyt on muutenkin liikkeet hidastuneet, ekä vieläkään oo vaivaks ollu.

Mulla sattuu ihan älyttömästi. Ja kolmesta edellisestä en oo tienny olevaksikaan.. :shifty: nyt on ruennu jo polttelemaan alaselkää nuo vauvan liikkeet :sad001

Sattuu riippuu mihin mänttää. Se sattuu kun väkisin vääntää mahanahkaa poikittain ylöspäin ja se kun työntää päätä vasemmalle lonkkaan. Sattuu myös kohdunkaulalle osuvat liikkeet. Inhottavalta tuntuu kantapää kylkiluussa. Hikka on ihan jees.

Vius; kestositeet ei hiosta. Pakko oli edellisen raskauden jälkeen siirtyä niihin kun muuten alapää oli kipeä koko ajan. Siis limakalvot kuivat ja kaikki siteet yms kuivatti lisää.

Mulla ei varsinaisesti satu, mutta tuntuu usein epämiellyttävältä ja täytyy vaihtaa asentoa. Liikkeet on nyt vähemmän teräviä mutta tuntuu pidempinä jaksoina, välillä on sellainen melko pitkäkin aika yhtäjaksoisesta möyrintää. Aiemmin mies ei juuri ennättänyt tuntemaan kun oli satunnaisesti 1-2 potkua silloin tällöin ja rauhoittui aina kun mies laittoi käden masun päälle, mutta nyt kun pyörii ja hyörii helposti 20-30 min yhtä soittoa on mieskin päässyt vihdoin tuntemaan ja näkemään kunnon liikkeitä. :happy:

Hei te joilla enemmänkin on tätä närästystä. Mikä auttais, kun ei ole mitään rennietä nyt tähän hätään saatavilla? Kamala olo! En käsitä mistä tää edes tuli, söin leipää ja teetä iltapalaksi joskus kasin aikoihin.

Juo maitoa ihan sillai lipittämällä hitaasti :) ja sit kannattaa odottaa jonkin aika ennen ku menee sänkyyn :)

Kyllä täälläkin liikkeet välillä sattuu, yleensä onneksi vain epämukavia. Välillä tekee vauvan venyttely tosi pahaa kun tuntuu että vatsan nahka repee siihen paikkaan.

Mulla sattuu varsinkin jos poju yrittää tunkea päätään alaspäin tai suoraan lonkkaa vasten. Siis ihan sillai viiltävästi sattuu. Muuten oikeastaan vaan epämiellyttäviä nuo liikkeet ainakin suurimmaksi osaksi ku tuntuu että ihan just repeää navan kohdalta maha auki tms..

Mulla kans lonkkiin sattuu, tai tuntuu tosi epämukavalta, järkyttävä paineentunne varsinkin oikeeseen lonkkaan välillä. Ylävatsaan/kylkilyihin välillä tuntuu potkut melko teräviltä, että itekki toisinaan hypähtää o_O

Täällä ihan hirvee turvotus, eilen alkoi.. jalat ja sormet sattui.. illalla hirvee taistelu ja "kipu" kun yritin saada sormukset pois... :/ nyt aamulla herätessä sama juttu jatkuu.. hyvä että just ja just menee mun sisätossut jalkaan...:/

Tosta syystä en ole pitäny sormusta raskauden melkein alusta lähtien! Mulla oli sillon turvotuksia mitkä tuli aika salakavalasti enkä meinannut saada sormusta irti niin siitä lähtien jääny käyttämättä :)

Joo no mulla ei oo kyllä ollut vastaavaa aiemmissa raskauksissa... tää on sit just sellanen raskaus et on kaikki oireet kivut ja vaivat :(

Kiitos neuvoista, alkoi onneksi asettua jossain vaiheessa niin, että pystyin nukahtamaan. Teetä oon juonu ihan päivittäin koko raskausajan enkä oo huomannu että se aikasemmin olis mitään aiheuttanu. En tiiä sitten.. Pääasia että loppui aikanaan :)

Vius; kestositeet ei hiosta. Pakko oli edellisen raskauden jälkeen siirtyä niihin kun muuten alapää oli kipeä koko ajan. Siis limakalvot kuivat ja kaikki siteet yms kuivatti lisää.

Mistä ostit? Ja mikä niissä on kiinnittimenä?

Yleensä kait neppari kiinnitteinen? Tai ainakin ne mitä ite joskus katoin oli nepparilla :)

Takaisin