MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ruvennu häpyluun kohdalta kipuilemaan.. Tuntuu tosi kamalalta toi kipu ku tulee nopeasti ja menee hetken päästä pois. Mietin että onko nää nyt sukkapuikkokipuja ku aiemmin tuntui kyllä erilaiselta.. Mut voihan se olla että ku lapsen pää on tuolla alhaalla niin tuntuu erilaiselta.

Mullakin alkaa äippäloma vasta 18 päivä ja oon kyllä ollu jo pitkään siinä kunnossa ettei olis voinu töissä olla! Ihan törkeä väsymys ollu viimeiset kaksi kuukautta ja selkä kipuillut jne niin ei oikein lapsiperheissä työnteko onnistu. Lisäksi kaikki painavat nostelut on jo pitkään tehny tuskaa..

Vielä jos ainakin sen vähän päälle 3 viikkoa jos jaksais niin sit sais poju kyllä jo syntyä! :D

Mä oon maannut koko aamun sängyssä. Kävely saa aikaan kohdun kovettumista ja tukalaa oloa. Myös kyljen kääntäminen supistaa. Sen verran nousin että sain lapset vietyä kouluun.

Toisaalta, kun supistelujen syy on epämääräinen eikä ne ole tehneet yhtään mitään kohdunkaulalle, voisinkin sen puitteissa vaikka juosta maratonin, koska ilmeisesti minuun ei supistukset vaikuta :o mutta mikäs tässä maatessa :P

Miehen työkaverin tyttökaveri oli kovasti tulossa "katsomaan mun perään" siksi aikaa kun mies pääsee töistä tänään. En tiiä mitä mies puhunut työkaverilleen, varmaan et mut pitää sitoa sänkyyn tms. No kieltäydyin kohteliaasti :) luulen et mies vähän säikähti sitä eilistä sairaalareissua.

Muokattu viimeksi:
Caarina toi on just se mitä mulle kans sanottiin sillon ekalla kerralla.. Että tosi epämääräinen tilanne eikä ole syytä supistuksiin jne..

Mulla on diagnoosinakin tästä "ennen 37. Raskausviikon loppua ilmenevät synnytykseen liittymättömät supistukset" Hmm ja Hmm?

Fuji: Mulla on kans kipua häpyluun kohdalla ollut pidempään mutta olen ajatellut sen olevan ihan vaan liitoskipuja. Tuntuu kun joku olisi lekalla lyöny haaraväliin :P

Että tää telkkarin tarjonta on sit kehittävää... Suurimmalla osalla kanavista tulee tv shoppi, nelosella vittuuntunu blondi kiukuttelee kun kukaan ei tiedä oikeaa kaupunkia vaik hän antais rahaa, sitte näitä pintaliito ohjelmia mis isotissitytöt juoksee punasissa uikkareissa rannalla tai mustalais isä ostaa tyttärilleen kaiken mitä ne haluu..... Vois päivällä tulla laadukkaampaa kun ihmisiä on kotona kyllä.

Joo, chrome cast on hintaansa nähden erinomainen laite. Mä kattelen sen kautta netflixiä, c morea ja sen kautta saa myös suomalaisten kanavien nettitarjonnat telkkariin (ruutu, katsomo jne). Ihan paras laite :)

Meillä on kans viaplay, netflixi, ruutu ym maksulliset hommat, mut jotenki ne on ollu enemmän lasten käytössä. Koen jotenki hankalaksi kattoa pieneltä tabletin näytöltä kun on iso tv enkä jaksa liittää siihen läppäriä yms. Kiinni :D ku ei oo smart tv. sit on näitä maksukanavia, mut mies jotai sössi kun sen piti saada näitä mistä tulee metsästystä ja kalastusta niin otti kaikki leffakanavat pois, kun ei niitä kuulemma kukaan kato. Tais unohtaa et mäki asun täällä.....

Nyt olis hakusessa verkkokauppa, josta sais hyvin mm. harsoja, liivinsuojia yms tarpeellista. Suosituksia?
Mimmonen tutti olis hyvä hankkia? Vai meneekö niissä sama sääntö, et kannattaa kokeilla muutamia erilaisia/merkkisiä?

Vaik haluan tän jo ulos, ni silti ahdistaa, ku niin paljon on vielä hankittavana.. AAARGH!!!

Kukkis ozbabysta, Vauvatalo Johannasta.. Tuttien kanssa menisin sillä että testaa.. Ite oon kuulemma ollu nirso tuttien suhteen..

Jumalaare et ei tarvii paljoo tehä ku oon jo ihan poikki! Joka päivä kahet päiväunet tulee nukuttua. Onneks huomena neuvola et näkee rautaarvot, outoo jos ei oo matalat ku oon näin poikki.

Voi että, ku voi pienet asiat ärsyttää.. Äiti totes, ettei vaippoi tartte viel hankkii, ku sairaalast kotiutues voi poiket kauppaan ostaa.. Vitut mä mee mihkään kauppaan, ku pääsen sairaalast, vaan tuun suoraan kotiin ja alotan sen prkleen arjen. Lisäks appi kitisee, ettei hänen lapsenlapsi nuku missään pahvilaatikossa.. Ai ei vai :P Muutenki alkaa muiden neuvot ja kommentit ärsyttää. Siks jää appila väliin isänpäivänä, ku sieltä tulee tyhmimmät kommentit.

Emmä jaksanu enää levätä... Mies lähti pojan kanssa rc radalle kun pääs töistä. Tytölle tuli kaveri, käytiin kirjastossa tyttöporukalla ja nyt he leikkii sokkoa. Siivosin keittiön ja luuttusin lattian, nyt sattuu...

Hunajatee auttaa vähän kurkkua mut voi jo ennalta sanoa että tää yö tulee olemaan ihan järkyttävän huono! Vaikka siis ostin nenäsumutettakin! Se ei tunnu auttavan yhtään..
Onneks psykologille pitää huomenna mennä vasta yhdeltä.. Tosin jos oon huonommassa kunnossa niin sit soitan ja sanon että en pääse..

Tein reippaana lumityöt, ei muuta ku hengästyy helposti. Ainakaan mä en supistuksia tunne / ymmärrä vielä. Mieskin totesi, että mä kai tiedän synnyttäväni vasta sit kun vauvan pää on puoliks ulkona :D

Äitiyslomalla on niin tylsää. Eteenkin kun ei jaksa tehdä mitään kun heti hengästyy. Onneks tässä pääsee vähän sisustamaan ja puuhailemaan pientä, muuten varmaan hajoais pää.

Nyt olis hakusessa verkkokauppa, josta sais hyvin mm. harsoja, liivinsuojia yms tarpeellista. Suosituksia?
Mimmonen tutti olis hyvä hankkia? Vai meneekö niissä sama sääntö, et kannattaa kokeilla muutamia erilaisia/merkkisiä?

Mä olen tilannut vauvatavaroita Ipanaiselta ja vauvauvasta. Noissa ei ihan niitä halvimpia harsoja mut kivoja värillisiä. Ja siis kestoliivinsuojia oon ostanu, kertsejä saa ihan marketista.
Meillä oli vauvalle pari ihan minituttia, käyttämättä jäi kun ei huolinut. 1-2 erilaista alkuun ja ihan pieniä. Ei siis välttämättä tartte ollenkaan tutteja.

Takaisin