Raskaaksi 2016

Miitu jouluaatto synnärillä oli samaan aikaan surullinen ja samaan aikaa ilonen. Surullinen siks ku poika teholla eikä tiedetty miks ei pärjää ilman happiviiksiä, lääkärit eivät edes pahemmin selvittäneet. Itkin lähetettä spesialistille isompaan sairaalaan mut ei saatu plus monet muut vaikeudet tuohon liittyen. Samalla kuitenkin olin tosi onnellinen, että sain niin ihanan pienen nyytin ja iloitsin hänen seurastaan.
Tosin tuollon jouluaattona oltiin aamulla vielä vuodeosastolla kunnes lääkäri päätti puhkasta kalvot. Sit ährättiin poikaa maailmaan tuollon jouluaaton. Me saatiin kyl jotain jouluherkkuja synnytyksen jälkeen, mut eihän ne kovin maistunu kaikessa lääkehöyryissä ja huolesta soikeena. Synnäri oli kyl ihanasti koristeltu jouluun. :) Oltiin vielä uutena vuotenaki sairaalassa ja harmittaa kun ei päästy raketteja kattelee. Tosin siinä hetkessä pikkunen oli tietenki tärkeämpi ja oltais me saatu mennä uuden vuoden viettoon mut kuka haluais jättää oman lapsensa yksin teholle niin merkittävänä päivänä. Halusin olla pojan luona koko ajan. :)

Ohoh tulipas pitkä sepostus :D

Mintukka, Voi Mintukka millaista huolta teillä on ollut heti alkumetreiltä. :sad001 <3

Ihanaa että olivat laittaneet Joulun tuntua sinne osastolle/synnärille. Saitte aivan parhaan joululahjan kyllä.

Tänä vuonna sitten katselemaan raketteja, kera masuasukin! :)

Mun vauva täyttää ihan just 1v! Ens kuun alus. Synty 5 vkoa etuajas. Piti olla kans jouluvauva.

Mulla oli laskettuaika vasta 13.1, mutta pahan raskausmyrkytyksen takia lääkärit päätyi kiireelliseen sektioon jouluaattona.

Olihan se aika erilainen joulu. Meillä ei päässyt kukaan sairaalaan kattomaan, kun koko muu perhe oli vatsataudin kourissa.

Helmiina ja Saaga rv16+0

Helmiina, Voi että teilläkin sitten ollut huolta täynnä Jouluaatto. Onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin ja saitte pienokaisen turvallisesti kotiin! :)

Kuinka te joiden vauvat on syntyneet esim juuri Jouluaattona/Joulupyhinä juhlitte syntymäpäiviä? :)

Miitu "ilta jumpat" miehen kanssa tiedossa (kävin kurkkaan ovis plussaa toisella puolella) :p

Katjuska voi kun olet pitkällä haikeudella muistelen omaa raskaus aikaa, vuosi sitten itsekin noin samoilla viikoilla

Niiskutin kerrassaan mahtava ukkokulta sulla :Heartred

Herttarouva poju sai alkunsa juuri greippimehu kierrossa ja mulla ne todellakin lisäsi limoja aivan älyttömästi.

Brainfreeze toivotaan että talletukset riittää ja tärppi käy

Rosebud onnittelut pienelle sankarille

Pinjuli meinasin eka sanoa etten nää mitään. Hieroin silmiäni ja zoomasin sit mäkin näin hienon haamun. Vahvistumista!!!

Toi Pinjulin haamu anto mullekin vielä vähän toivoa vaikka tässä menkkajomoja on jo vähän ollu. Taidan itse odottaa menkkoja ensiviikkoon. Jos ei kuulu nii sit maanantai testaileen. Kerkesin kylläkin taas näkemään unta kaiken maailman hailuroista vahvistumisesta ja selkeistä leffaviivoista. Pääkoppa ajaa mut hulluks. Kuitenkaan päivän aikaan en juurikaan jouda ajattelemaan että ollakko vai eikö olla raskaana. :wacky: Kp29/29-31 dpo13?

Täti tuli nyt. Loppupa kuitenki tää piina. Jospa sitä kuitenki pian sais toisen <3 Plussatuulia teille muille. :)

Tämä puree hammasta nyt ja testaan huomenna. Mies pääsee piipahtamaan kotona kun reissailee läheltä ohi. Minä siis yritän pinnallailla huomenna kunnon päivä pinnaukset tuohon.
Dpo nyt 10 eli huomennakaa ei pakosti mitään näy tai täti voi tulla mutta en minä pysty odottamaan dpo 15 kun mies seuraavan kerran kotona olisi:joyful: :rolleyes:

Miitu me aateltiin pitää synttärit tammikuussa, koska joulukuu on kiireistä aikaa kaikilla eikä synttäreille tuskin tulis ketään. Asutaan vielä 200 kilsan päässä sukulaisista niin heidän pitäus paljon järjestää aikaa. Helpompi sitten tammikuussa kun joulukiireet on pois hoidettu. Me pidetään toki pojalle omat perheen kesken pienet synttärit oikeena päivänä :)

Me pidettiin viime vuonna synttärit pari viikkoa ennen joulua. Juotiin siinä samalla hääkahvit, kun oltiin menty edellisenä päivänä salaa maistraatissa naimisiin :D tänä vuonna ajateltiin kanssa juhlia synttärit joulukuun alkupuolella. Isosiskolla on sitten heti tammikuun alussa synttärit, niin ei oikein sinne voi siirtää.

Niiskutin, Huomenna on hyvä päivä testata! :joyful:

Mintukka, Tuo kuulostaa kyllä hyvältä! Ja että oikeana päivänä sitten pienesti juhlistaa ihan perheen kesken. :) Olen aina miettinyt että kuinka ihmiset järjestää nämä ja Joulu ja joulunaika nyt yleensäkin on kauhiaa härdelliä, ihan jokaiselle.

mimmma, Jomoilut voi kertoa muusta! :wink

Pinjulilla selvä haamu, nyt odotellaan vahvistumista!

Tsemppiä Niiskuttimelle testailuun huomenna!

Mimmman jomoille peukku, pysyköön täti poissa!

On. Dpo 9, välillä nippailua ja yöllä heräsin repivään tunteeseen alavatsalla! Mä niiiiiiiin en kestä tätä odottelua! Pliiiis, Pliiiis, Pliiiis, voisko aika mennä nopsempaan?!?!

Predictor tänään jo selvempi ja clearblue antoi tulokseksi raskaana 1-2 viikkoa! <3
Puhelin levisi joten nyt en valitettavasti kuvaa teille saa, en viitsi miehen puhelinta räpsiä täyteen testien kuvia tai se ajattelee että oon ihan sekopää.. :)
Neuvolaan soitettu ja eka aika 2,5 viikon päästä, nyt oltaisiin siis rv 4+4 :)

Pinjuli: Jee! Onnea nyt vielä kertaalleen. ❤ Mä otin varmaan miljoona kuvaa silloin, kun plussasin esikoisesta ja laitoin niitä tänne foorumille ja taisin lähettää ystävälle, saati sitten niitä raskausajan mahakuvia. Tosin otin omalla puhelimella ja mies ois pitänyt varmaan mua ihan hulluna, kun olin ottanu nii monta eri kuvaa. :D

Minä myös toivotan tsemppiä Niiskuttimelle huomiseen testailuun! :)

Ja mimmma: Jomoilut voi tosiaan olla myös muuta kuin menkkajomoja. :)

Pinjuli, Onnitelut, ihanaa! Turvallista matkaa pienelle ❤

Sohwia, Myös minä harrastin tuota kuvaamista, niin että sai hävetä! Ja esikoisesta testatessa oli melkoinen testirivi kun oli niin ihana nähdä sen viivan vahvistuvan eri testeissä. Mies totesi vain että "kaheli mikä kaheli". :grin Nyt jälkeen päin on tosi kiva juttu että on niitä kaikki kuvia.

Onnittelut Pinjuli!

Laskeskelin kiertoo uudestaan ja vaikuttaa siltä että taitaa olla 31pvä kierto taas menossa. Eli silloin vois dpo olla ny vasta 11? Odotellaan edelleen menkkoja. Vaikka oireita on nyt pikkuhiljaa tullut tai mieli tekee kepposia. Just pojan kanssa otettiin 3h päikkärit

Suuret onnittelut pinjuli <3

Tsempit niiskutin huomiseen testaukseen!
Itsellänikin huomenna dpo 10 ja katotaa maltanko olla testaamatta. Tänään jo testi käyty ostamassa.

Takaisin