Mä oon mietiskellyt, kumpaa meistä jännittää enemmän vauvan tulo, mua vai miestä :'D Se varovasti tänään tuli halaamaan ja oli, että "Kulta, mennäänkö me huomenna sinne synnytysvalmennukseen?" :D Höpö <3 Totesin, että voidaanhan me käydä katsomassa mimmoinen se on, kun ei tarvi ilmoittautua etukäteen ja molemmat kuitenkin ollaan ensikertalaisia.
Mulla on tänään ollut vähän vauhtipäivä. Oon siivoillut ja äsken kattelin vauvanvaatteita, lakanoita ja muita vauvajuttuja, jotka pitää pestä vielä. Laittelin tiski- sekä pesukoneen rullaamaan ja purin pari muuttolaatikkoa. Meinaa vaan maha olla koko ajan tiellä. Keräsin mä kaikki roskatkin ja litistelin mehupurkit ja vaihdoin roskiksiin pussit. Välissä on saanut komentaa kissaa kiusaamasta koiraa. Mies on ollut päivän puuhommissa ja nyt se makaa puolikuolleena sängyssä :''D Ihan kiva, että silläkin on ollut jotain tekemistä tänään. Huomaa, että on rennompi, kun ei olla koko ajan kotona samaan aikaan.
Aattelin huomenna, että jos mentäisiin synnytysvalmennuksen jälkeen syömään johonkin hienompaan paikkaan ja ehkä jopa leffaan, jos siellä jotain kivaa pyörisi. Kun vielä voi viettää aikaa kaksin.