Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kyllä niin jo turta tuo alakerta oikeesti! Polttelee, vihloo ja jomottaa koko ajan ja aivan inhottava paine. Ihan säälittäviä nää supistukset mitä tulee, tulis nyt niitä kunnollisia! :smiley-angry017

Mulla kyllä niin jo turta tuo alakerta oikeesti! Polttelee, vihloo ja jomottaa koko ajan ja aivan inhottava paine. Ihan säälittäviä nää supistukset mitä tulee, tulis nyt niitä kunnollisia! :smiley-angry017
Sama homma täällä, plus et näytän ihan ääliöltä kun kävelen! :D rv 39+3

Tänään oon ollu jotenkin ihan "toispuoleisesti"'kipeä. Oikeeseen reiteen ja nivuseen särkee, myös oikealle puolelle lantioon ja alaselkään. Vasen puoli on kun eri ihmisen. Vauva liikkuu aika paljon, ja en oo taaskaan yhtään varma onko nämä harjoitussupistuksia vai jotain kummallisen "tasaisia" vauvan liikkeitä. Kauheita naksahduksia kuulunut koko eilisen ja tän päivän mahan sisältä, kalvot ilmeisesti? Potkaseekohan se kohta rikki ne. Tänään aamulla taas vaihteeks heräsin ihan "pettyneenä" kun ei mitään yöllä tapahtunutkaan vaikka eilinen iltapäivä/ilta oli "kummallinen". Rv 39+3

Mun pohkeet räjähtää! Sattuu ihan oikeasti kun on niin turvoksissa :( Tekis mieli nostaa jalat ylös, mutta kun ei sekään onnistu kun pitäis olla selällään ja ei pysty. Mies kuolee ennemmin kuin hieroo, että ei oo siitäkään hyötyä, turha edes pyytää...

Mun pohkeet räjähtää! Sattuu ihan oikeasti kun on niin turvoksissa :( Tekis mieli nostaa jalat ylös, mutta kun ei sekään onnistu kun pitäis olla selällään ja ei pysty. Mies kuolee ennemmin kuin hieroo, että ei oo siitäkään hyötyä, turha edes pyytää...
Miks ei suostu hieroon? :(

Ps. Tää mun ummetus jatkuu nyt jo toista viikkoo. Oon käyttänyt sitä microlaxia sen neljä annosta (1/päivä) mutta ei oo auttanut, on vaan itse aine tullut pihalle n. Minuutin jälkeen sen ottamisesta! >:( Mut kaameesti ilmaa vattassa ja haisen kaameelle :DD

Ps. Tää mun ummetus jatkuu nyt jo toista viikkoo. Oon käyttänyt sitä microlaxia sen neljä annosta (1/päivä) mutta ei oo auttanut, on vaan itse aine tullut pihalle n. Minuutin jälkeen sen ottamisesta! >:( Mut kaameesti ilmaa vattassa ja haisen kaameelle :DD
Koita laxosoftia :) itellä auttanut

Ps. Tää mun ummetus jatkuu nyt jo toista viikkoo. Oon käyttänyt sitä microlaxia sen neljä annosta (1/päivä) mutta ei oo auttanut, on vaan itse aine tullut pihalle n. Minuutin jälkeen sen ottamisesta! :mad: Mut kaameesti ilmaa vattassa ja haisen kaameelle :DD

Hae apteekista Pegorion jauhetta. Ensin voi ottaa neljää pussia päivässä ja sitten kun helpottaa, niin vähentää 1-2 pss/päivä.

Ja en mä tiedä, miksi hierominen on tuolle miehelle niin vastenmielistä. Oli sitten hartiat, selkä, jalat... Nyt ei auta edes mäyriksellä lahjominen kun se sai kaverilta laivatuliaisena kaks päkkiä Karhua :P

Esikoista odottaessa mies oli aina hieromassa, eikä koskaan oikeastaan tarvinnut edes pyytää. Nyt tällä toisella kertaa hieroo kyllä pyydettäessä, mutta tuskainen ilme kertoo, että tekisi mieluummin jotain muuta. :grin Oon nyt yrittänyt, että jos itse hieron ensin miehen hartioita ja sen jälkeen saan itse hartia/jalkahierontaa ja toimii hyvin. Toki mulla ei juurikaan oo kolotuksia eikä turvotusta, mutta kun hieronta vaan tuntuu niin hyvälle, niin yritän ottaa tästä raskausajasta kaiken irti. :shy:

Mulla on kans mies joka ei tykkää hieroa. Oon kerran saanu sen hieromaan mun jalkoja nyt raskausaikana. Se kesti ehkä kaks minuuttia ja sitte se oli ihan, että joko riittää... Se mielummin ostaa mulle hierontaan lahjakortin! Nyt jos koskaan näiden turvotusten kanssa olis kaivannut hierontaa.

Täällä myös vähän vaikeuksia saaha tuo mies hieromaan. Nytki oon jo monta päivää valittanu kuin kipee selkä on ja pyytäny hieromaan mut aina jotenki kummasti saa "unohettua" koko homman. Jotain parempaa tekemistä aina löytyy tilalle :eek: entiiä mikä ihme mulla tossa selässä kun ihan vasemmalla puolen sellanen tosi kipeä kohta ja varsinki painaessa ja kyljellään nukkuessa sattuu hulluna..

Tänään tosiaan sain vielä lisää kipuja kun liukastuin lattialla oleviin leluihin ja tein vähän ku spagatin samalla niin liitokset revähti ihan kunnolla. Sattu kyllä niin paljon ja kävely sen jälkeen on ollu aika mahotonta! :/

Mun mies yllätti mut raskauden aikana kolme kertaa jalkahieronnalla! Ne oli päiviä kun olin eritysen kipeä ja uupunut ja oli kyllä niin ihana yllätys. Jalkoja mies osaa hieroa hyvin (tosin ei sekään kovin kauaa kestä) mutta hartioita ja selkää en tykkää kun hieroo... hän painaa aivan liikaa peukaloilla ja vaikka yritän ohjeistaa se vaan sattuu ja sit hän loukkaantuu kun ei hieronta kelpaa. :( Synnytyksessä ohjeistin hyvin yksityiskohtaisesti millä osalla kättä hänen tulee painaa mitäkin kohtaa selästäni ja siitä oli kyllä apua mut hankala ilokaasumaskin läpi ohjeistaa. :D

Mun mies ei yksinkertasesti OSAA hieroa jalkoja tai niskoja tai yhtään mitään. Kyllä se aina kauheesti yrittää jos valitan mun jalkapohjista mut se vaan lähinnä kutittaa koko homma.

Tänä aamuna ei aamukahvi jostain syystä yhtään maistunut, melkein tuli oksennus suuhun kun maistoin. Mikähän nyt? :D En oo yleensä voinut alottaa päivää ilman aamukahvia! Nukuinkin kummallisen pitkään, nimittäin ilta kymmenestä aamu yhteentoista! :o nyt sais vaavikin syntyä kun on pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana! Rv 39+4

Tänä aamuna ei aamukahvi jostain syystä yhtään maistunut, melkein tuli oksennus suuhun kun maistoin. Mikähän nyt? :D En oo yleensä voinut alottaa päivää ilman aamukahvia! Nukuinkin kummallisen pitkään, nimittäin ilta kymmenestä aamu yhteentoista! :eek: nyt sais vaavikin syntyä kun on pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana! Rv 39+4

Kyfi, mulla täsmälleen sama juttu, ja samat viikot. Hassua. :)

Kyfi, mulla täsmälleen sama juttu, ja samat viikot. Hassua. :)
Hahhah, hauskaa kyllä juu! :D No, mittailin tuossa verenpainetta aamulla. Mulla käytössä alpetol- verenpaine lääkitys (3 tablettia/päivä) paineet näytti 145/122, soitin sit synnärille ja käskivät näytille (mainitsin myös että käynnistys sovittu maanantaille) sanoivat että katsotaan vähän tota sun "yleisvointia". Mitähän lie tääkin tarkottaa, mulla ihan normaali ja hyvä olo jos ei näitä "kipuja" oteta huomioon mitä on ollu jo vähän aikaa (alapää kipu, selkäsärky yms) Kai ne pistää hetkeks käyrille, ottaa verikokeet yms ja sit kotio. >:( Turhauttaa.

Eilen illalla alkoi reisiä särkemään ja yölläkin heräilin välillä siihen. Monena päivänä jo tullut pikkaisen limamaista vessassa käydessä. Nyt on mahakin heittänyt täysin sekaisin. Kaksi viikkoa vielä laskettuun aikaan, mutta josko antaisi vähän toivoa, että tämä voisi siihen mennessä jopa olla ulkonakin. :) Tosin toivottavasti ei ihan vielä kun viikonloppuna olisi vielä kummipojan synttäritkin ja ensisängyn reunapehmistekin lähti tänään vasta Englannista tännepäin. Piponkin vauvalle pistin aamulla tilaukseen ja sekin varmaan vasta maanantaina aikaisintaan kolahtaa postiluukusta. :grin

Jatkoa seuraa. Mä jäinkin sitten tälle tielle tarkkailuun. Ja aamulöa katsotaan mahdollista käynnistystä, lapsivesi vähentynyt...

Kyfi, varmasti turhauttavaa, mutta hyvä että ottivat sut tarkkailuun. Ne alapaineer olivat kyllä aika hurjat, varsinkin jos sulla lääkitys päällä. Mullakin albetoli tuli ekana ja annosta sai nostaa. Se oli mulla sellainen lääke, että sain syödä sitä kuin karkkia ja silti se ei tehnyt mitään.. rinnalle tuli sitten vielä pari muuta lääkettä, ja vasta nyt, pari viikkoa vauvan syntymästä albetol näyttää tekevän jotain. Mutta mulla oli hyvin vakavana r-myrkytys, joten ehkä muilla toimii paremmin. :happy: Tsemppiä, ja ehkä sulla jo käynnistetään kun sulla niin hyvin viikkoja kasassa.

Takaisin