Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vieraita tuli kylään niin eivät meinanneet sohvalle uskaltaa istua kun olin mukamas niin siististi viltit ja tyynyt asetellu! Kai mulla on joku outo pakkomielle tai jotain, kun kaiken pitää olla kokoajan tiptop ja suorassa ![]()
Oonko ihan hakoteillä vai onko tämä maha jo ns "laskeutunut"? Ainakin hengittäminen helpottanut! Sen tiijän että raivotarjonnassa neiti on ainaski ollu jo hyvän aikaa.
Pikkumyy rv 35+0 (poks!)
söpö
Joo, OP:lla näkyykin poistuneen nuo vakuutuksen ottamisen rajat.vielä hetki sitten sielläkin se 2kk oli. Ihan hyvä valtti heille, kun kaikilla muilla ne taitaapi olla. Ainakin niissä on missä ite oon ollut töissä :D
Mileim, kun tiedät näistä vakuutusasioista niin kysäisempä mielipidettäsi. Kun aina on kovaa keskustelua siitä että onko näihin tarjouksiin haudattu joku jippo. Nythän on op:lla ollut tuo syntymättömän lapsen vakuutus sillai et ku nyt ottaa nii eka vuosi ilmainen. Mut eikös heidän pidä pitää se vuosimaksu sellaisena kuin ne sen nyt lupaavat (eli jos vaikka nyt ottohetkellä he laskee vakuutukselle vuosihinnan 490 € per vuosi ja lupaavat eka vuoden ilmaiseksi nii eikös se vuosimaksu pidä vuodenkin päästä ola toi 490 eikä esim yhtäkkiä nousta 600 €).
Tuli vaan mieleen...