Sikiön liikkeet..

Mullakin tuntuu välillä kuin joku polkisi virtsarakon päällä :rolleyes: Ne ei tunnu oikein samalla tavalla potkuilta kuin yleensä vaan on sellaista ihme muljuntaa ja painetta. Oletan että se on tuo masuasukki kun muutenkin potkii tonne tosi alas. Ei aina se mukavin fiilis. Lääkärin mukaan pieni viihtyikin tuolla kovin alhaalla viimeksi. Kiva vaan kun välillä saa juosta vessassa viiden minuutin välein kun toinen innostuu venyttelemään rakon kohdalla...

Iiks :D 19+6 ja liikkeet näkyy! Mies näki ne myös kun sohvalla selällään makoilin. Sanoi että kyllä hän ei varmaan osais olla jos ois tuolleen joku alien masussa. Vauvan liikkeet on kyl sellanen asia, mitä jää tavallaan kaipaamaan raskauden jälkeen. Ja sen muistan edellisestä kun muka isoa mahaa edelleen varoi - pöydänkin pyyhki tarpeeks kaukaa ettei vaan osu siihen.

Jee! Meillä on niin kovasti odotettu, että liikkeet tuntuisi vatsan päälle. Eilen illalla mies tunsi kunnon töytäisyn ja voi että sitä riemua, ihmetystä ja innostusta mikä miehen kasvoilta paistoi!:Heartred "Tunsin! Mie tunsin sen!" :) Meillä siis mies 40 ja haaveillut lapsesta 20 vuotta. Ihanaa katsella, kuinka onnellinen toinen onkaan ja ihanaa jakaa se onni rakkaan kanssa....meidän lapsi. Meidän pieni poika!:Heartred

Huii tänään pikkunen potki tosi lujasti :nailbiting: :hilarious: Makoilin sohvalla selälleen ja laskin puhelimen mahan päälle hetkeksi. Potkasi sen verran lujaa, että puhelin oli tippua mahan päältä :D Oon tähän asti 'nähnyt' tai kuvitellut, että liikkeet näkyisi päälle päin kun oikein kauan tuijottelee masua.

Liikkeet alkoi tuntumaan vasta n. viikko sitten, tai silloin ehkä tajusin ekan kerran; kuin ei ole aiempia raskauksia niin ei oikein tiennyt miltä niiden "pitäisi" tuntua. :)
Eilen (21+0) ekan kerran tuli potkuja läpi asti että kädellä pystyi tuntemaan.

Ihan hulluna liikkuu. Ekat liikkeet tunsin vko20. Ultrassakin jouduin kävelemään ympäriinsä, että rauhottuisi :) Ettei vaan olis kahvin juonnilla vaikutusta?

Potkiiko teillä muilla vaavit ympäri masua vai johonki tiettyyn paikkaan? Mulla tää tapaus tuntuu aina monottavan oikeelle puolelle hyvin alas, tavallaan niinku nivuseen. Ihmetyttää onko tyyppi aina samassa asennossa vai enkö mä vaan tunne muualta mitään. Selkeesti kyl liikkuu, että en silleen huolissani olis, kummastuttaa vain.

Ipa86, mulla melkei aina vasen puoli. Toki välillä muuallekin, mutta oon kyselly mielessä ihan samaa, että voiko aina kohdistua johonkin tiettyyn kohtaan :)

Mulla kans eniten oikealla alhaalla tuntuu liikkeet :) Mutta kyllä myös vasemmalla alhaalla ja kun pikkusella on hurja meno päällä niin koko alavatsassa tuntuu :D Välillä sitten selvästi pieni vaihtaa asentoa, kun liikkeet siirtyy oikealla puolella ylemmässä, mutta ei joka päivä

Mulla myös oikealla liikkeet tuntuu useimmiten. Istukka edessä varmaan vaikuttaa ettei niin tunnu keskellä muuta kun jos kunnolla pyörähtää.

Sallamalla kahvinjuontiahan ei hirveästi suositella raskausaikana? Eli jos juo paljon yli sen, olikohan 2 dl niin saattaahan se vauvaan vaikuttaa jotenkin...
Ipa86 mulla kans tuntuu useimmiten alhaalla vasemmalla, mutta kun oikein riehaantuu niin sitten tuntuu kyllä muuallakin. :-D

2 kuppia saa juoda kahvia, ja suosituksiahan ne on. Voi vaikuttaa liika kofeiini ennenaikasuuteen ja vauvan pienipainosuuteen. Muuta siitä ei kait sanotakkaan?!

Sallamalla kahvinjuontiahan ei hirveästi suositella raskausaikana? Eli jos juo paljon yli sen, olikohan 2 dl niin saattaahan se vauvaan vaikuttaa jotenkin...
Jaiks, pitää varmaan vähän hillitä. Juon kuitenkin aamulla 2 kp ja päivällä välillä yhden.

Paljonkos muut juo kahvia?

Kyllä miulla saattaa mennä kahvia 4 kuppiaki, joskus vähemmän.

Kyl mullakin menee kahvia 1-3 kuppia päivässä. Töissä enemmän, vapaalla vähemmän..

Kahvikeskusteluun.. Vapaapäivänä juon aamukahvin, eli yhden mukin, ja työpäivinä menee lisäks yks kuppi töissä. Sit jos tekee vielä lämmintä mieli jatkan teellä.

Takaisin