Mango16
Vauhtiin päässyt keskustelija
Äitiysloma siis alkaa virallisesti 22.10. Saa nähdä miten käy, kun kuulemma kaikki ovat aloittaneet äitiyslomansa kuukautta ennen virallista päivää.
Mulla alkaa samana päivänä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äitiysloma siis alkaa virallisesti 22.10. Saa nähdä miten käy, kun kuulemma kaikki ovat aloittaneet äitiyslomansa kuukautta ennen virallista päivää.
Sama päivä täälläkin! :)Mulla alkaa samana päivänä :)
Hei osaako joku auttaa, eli mietin jo ensi syksyä ja lomarahoja. :D Mulla loppuu vanhempainvapaa 14.8. jonka jälkeen tipun kotihoidontuelle. Pohdin, että voinko pitää heti tuon perään kaikki kertyneet lomani ja vasta sen jälkeen jäädä kht? Vaikuttaako lomarahat vanhempainpäivärahaan tai kotihoidontukeen? Yritin googlettaa mutta en saanut selvyyttä.![]()
Hei osaako joku auttaa, eli mietin jo ensi syksyä ja lomarahoja. :D Mulla loppuu vanhempainvapaa 14.8. jonka jälkeen tipun kotihoidontuelle. Pohdin, että voinko pitää heti tuon perään kaikki kertyneet lomani ja vasta sen jälkeen jäädä kht? Vaikuttaako lomarahat vanhempainpäivärahaan tai kotihoidontukeen? Yritin googlettaa mutta en saanut selvyyttä.![]()
En tiedä olisi tästä artikkelista apua: http://kaisajaakkola.com/2013/09/magnesium/Mikä magnesium olisi vatsaystävällisin? Mulla nyt ollut RaMaVit magnesiumsitraattia mutta joka kerta tunti sen ottamisen jälkeen joudun juosta vessaan.. ilman sitä taas tulee kauheat suonenvedot yöllänoi on purutabletteja että oisko tavallinen tabletti hidasvaikutteisempi? Mua ei haittaa jos vähän jouduttaa vatsantoimintaa mut tää ripuloiminen ei oo kivaa...
Mie Nunutin "pidin" esikoisen syntymän jälkeen kesäloman heti äitiysrahakauden jälkeen, eli 4kk äitiysloman alkamisen jälkeen. Ei saanu säilytellä lomia lomakauden jälkeiseen aikaan ni miulle oli ihan sama millon lomarahat sit tuli. Vuosiloma ei saa olla päälekkäin äitiysvapaan kanssa, mutta voi olla vanhempainvapaan aikana. Ei vaikuta vanhempainrahaan.
Voi myös olla vuosilomalla heti vanhempainvapaan jälkeen, silloin saa myös nostaa kotihoidontukea, eli loma ja hoitovapaa yhtä aikaa. Hoitorahaan lomapalkka ei vaikuta, mut hoitolisään (jos sitä saa) vaikuttaa kaikki tulot.
En nyt viittisi sitä 30€:n valmistettakaan ruveta ostelemaan vain kokeillakseni toimisko paremmin, kun muutenkin menee näihin vitamiineihin tuhosti rahaa ja just ton obsidanin ostin.