ErykahB
Puuhakas puhuja
Mulle ei käy mitkään omaa hormonitoimintaa sekoittavat ehkäisyt. Tai käy... teho on reippaasti yli 100% kun musta tulee semmonen niinku eräänkin leffan nimi, eli "kuin raivo härkä" ja ajatuskin että muhun joku pippeliolento koskis, edes halaisi, on niin kuvottava, että parempi olis, jos mies muuttais vaikka autoon, eikä puhuis mulle mitään.
Kumeilla on menty ekan synnytyksen jälkeen siihen asti, kunnes oli tää yks aamuinen "hairahdus", joka nyt mahassa rymyää.
Mä luulen, tai no tiedän varmaksi, että päädyn nips naps-ratkaisuun tän raskauden jälkeen. Mun lapset on tän pienen jälkeen tässä ja ikääkin on sit jo riittävästi itsellä, joten ei sit tarvi vaihdevuosiin asti spärdäreillä pelleillä. :)
Kumeilla on menty ekan synnytyksen jälkeen siihen asti, kunnes oli tää yks aamuinen "hairahdus", joka nyt mahassa rymyää.
Mä luulen, tai no tiedän varmaksi, että päädyn nips naps-ratkaisuun tän raskauden jälkeen. Mun lapset on tän pienen jälkeen tässä ja ikääkin on sit jo riittävästi itsellä, joten ei sit tarvi vaihdevuosiin asti spärdäreillä pelleillä. :)
eilen ompelin verhot muksun tulevaan huoneeseen. Tulihan hienot
tänää sitte siivosin katosta lattiaan ko huoneen, pitäis vielä pestä nuo vaatteet ja viikkailla kaappiin. Pinnasänky ois hyvä koristella loppuun vielä myös. Patjan sain väkerrettyä oikeen kokoseksi jo.
nyt ei tarvi enää mitää ihan pakosta hankkia. Ne kevyet pienet matkarattaat turvakaukalolle sopivat viel haluan mut ei ne ihan pakko heti ole olla. Huh huh! Vaikka tosin ei tässä enää edes paljoa ole aikaa syntymää jos ajallansa tulee. Ja jos voimat saattaa näin hyytyä kesken kaiken tohinan nii pitää viel vähä rajottaa enemmän päivien buukkausta