No susta ei kyllä uskois et odotat kaksosia.. siia hyvässä mielessä..Joo kuvaus pitää paikkansa meistä :) Oli se kätilö vähän sellainen sähläri. Ei ole aikasemmin ollut mun kohdalla tätä kätilöä.
Mulle kävi viime kerralla kyseisen kätilön kanssa et hän huuti sisälle pelkästään etunimellä. No mä menin ja mies tuli perässä. Eka ihmetys kun iskin verenpaineseurannan kätilölle. Tää oli et mikäs se tämä on ? Sitten menin vessaan niin kuulin kun mies tankkaa mun nimeä ja kätilö huokailee että nyt ei kyllä ole oikein.. sitten selviteltiin ja vaihdettiin hoidettavat päikseen toisen kätilön kanssa.. nytkin näytti sähläävän sun asioita ja tuli puhuu niitä mulle kun olitko vessassa vai missä kun tulit sitten siihen äitisi viereen.. mä toivoin jo viimeks etten joudu tuolle ikuna.. ei anna itsestään jotenki hyvää kuvaa..

olihan se jo varmaan aikakin mullekki edes jotain vaivoja tulla!
Se on vaan neukkulassa tehtävissä siks, et ei heti tarvii ravata ku kotiutuu ni sinne lastenvalvojalle kirjottelemaan niitä papereita. En tiiä millanen prosessi se ois ollut jos olis käynyt tekemässä sen vasta syntymän jälkeen siellä lastenvalvojan luona, olisko sit ollut homma siinä ja saanut pitää ristiäiset vaikka seuraavalla viikolla ??