Entäs jos alkais juomaan sitä joskus rv 37 tietämillä? :D
No siitä tuskin on ainakaan mitään haittaa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Entäs jos alkais juomaan sitä joskus rv 37 tietämillä? :D
Magnesiumia jos syöt liikaa menee maha niin railakkaasti sekaisin, että sen kyllä huomaa :D . On vaaraton mineraali. Jonka tarve kasvaa monilla raskaana ollessa. Nykyään kun juodaan paljon kahvia ja ollaan stressaantuneita, niin magnesiumin tarve on suurempi. Magnesium rentouttaa koko kehoa. Jos on verenpaine lääkitys tai munuaisten vajaatoiminta, niin silloin magnesiumia ei saa aloitella ilman lääkärin(mieluiten yksityisen, ravintoterapiaa tuntevan) valvontaa.Voiko magnesiumia syödä liikaa? Onko siinä haittavaikutuksia, tai vaikuttavatko esim muiden lääkkeiden imeytymiseen? Jos alan nyt syömään magnesiumia niin mitä tulisi ottaa huomioon?
Mulla on nyt kasassa 25+6.Mutta lapsi on kasvanut koko ajan himpun verran normaalia pienemmällä käyrällä joten mahdollisimman pitkään pitäs saada pidettyä sisuksissa.. Nyt oon kotona ja ens maanantaina uusiin labroihin ja ultraan tarkastettavaksi jos ei mitään ihmeellistä tuu ennen..Oi että.. paljoko sulla viikkoja nyt? Pidän peukkuja et vauva sais olla mahdollisimman pitkään masussa <3 tieten myrkytys ja sen eteneminen ratkasee aika paljonkin.. tsemppiä!
Täällä päin on 3 ultraa. Meiltä lähti synnytyssairaala pois joten 3. ultra on synnytystapa-arvion yhteydessä niin ensisynnyttäjillä kuin jo aiemmin synnyttäneilläkin. Täältä kun pitää ajella synnyttämään vähintään se 100km, riippuen mihin meinasit mennä (vaihtoehtoina Mikkeli, Kuopio, Joensuu ja Lappeenranta.) Kolmas ultra on joskus rv 36-37 ja ihan tervetullut kyllä, kiva päästä vielä kurkistamaan pientä ennen syntymää. Samalla pyydän vielä kurkkaamaan haarukseen, onhan siellä varmasti typy(pieni pinkki mekko odottaa käyttäjäänsä ja kaikki muut hempeän vaaleanpunaiset hepeneet
)
Itse oikeastaan toivon, että rv 37 jälkeen tämä haluaisi tulla jo ulos, koska en malta odottaa ja siinä vaiheessa taitaa olla kuitenkin aikalailla täysin valmis siihen!![]()
Tuu nyt ees sä mun kaa Kuopioon synnyttämään?! Oon ainoa ellei Katjusha päätä synnyttää tavallista kauempana :D
Joo Kuopioon on tarkotus tulla, saa nähdä vaan millon muksu meinas, että tullaanLA kuitenkin 7.11.
Jos meinas pantata kauheesti yli lasketun niin eikös ne käy yleensä 2 vk jälkeen jo sitä sieltä pois hamuilemaan. Voi olla, että satutaan samaan aikaan :)
Joku ihana otti esille ton isyyden tunnistamisen ! Kiitos !! Mä siis olen se joka on siitä meijän neuvolasta valittanut.. ja käyn siksi osittain yksityisellä nyt jatkossa.
Meille ei ole sanallakaan puhuttu tosta isyydentunnistamisesta!
On kyllä hölmö olo ku en itse mitään tiedä , en osannut tätäkään ajatella..
Mutta kukaan ei siis ole sanonut tästä mulle. Ihanaa kun se tuli täältä esille , kiitos ♡ pitää soittaa sinne yksityiselle jos sieltä voitais hoitaa tää meidän kanssa.
Joudun kyllä kohta tekemään valitukset tosta meijän neuvolasta.. huoh.
Lakritsi 23+ 4

Mulla siis ei ole diabetestä ainakaan todettu (ensi viikolla sokerirasitus), syön ihan normaalia ruokaa (varmaan turhanki paljon hiilareita) ja juon yleensä paljon vettä. Onpa ihmepäivä takana. Sinänsä ihan kiva arkinen päivä, mut jostain syystä ollut itku herkässä. Olen ottanut jostain mitättömistä pikkuasioista nokkiini ja itkeä vollottanut ja kaikki jotenkin itkettänyt tai ärsyttänyt.:arghh: Aamulla oli jo ihan fyysisestikin outo olo, jalat puutuneet todella herkästi istuessa tai maatessa ja jotenkin todella raskas olo, jalat tuntuvat lyijyltä. Kokoajan ollut sellainen olo, et voisi vaan itkeä ja syödä suklaata, itkenyt tosin olenkin, suklaata en ole syönyt, koska sitä ei ole ja sekin itkettää. Eli itkettää, mutta en tiedä miksi. Jossain vaiheessa itkin miehen olkapäätä vastaan ja mies yritti lohdutella ja paruin vaan, että itkettää. Mies ajatteli etten varmaan ole syönyt riittävästi ja komensi syömään. Ei se tosin sitä ole, koska syömisistä huolimatta mieli ollut maassa. Kävin n. tunnin iltalenkilläkin metsässä, mutta eipä sekään mielialoja huimasti nostattanut. Jotenkin vaan väsynyt ja raskas olo, enkä tiedä mitä ees haluisin. Noh, ehkäpä huomenna jo parempi olo ja mieli.
Mulla on välil kans tommosia päiviä. Mulla toi itkuherkkyys ns.turhan takia kertoo siitä et oon liian väsyny. Ja yleesä se helpottaa päiväunilla,ainenki pikkusen.. ja viimestää yöunilla sit.
ja mä oon jo jollai tasolla oppinu tulkitsemaa mun kroppaa et jos on aamulla semmone painava olo ni tiedän jo sen et tänää on turha yrittää mitää mikä ei oo pakollista.. jos on sopinu esim. Nähä kaveria ni kylmänviileesti laitan viestin et sori mut tänää ei pysty.. toki sekin itkettää mut nii se itkettää se ajatus siitäki et pitäs johonki lähtee vaikkei yyyyhtääään huvita.. ihanat hormoonit! ❤
Rv25+5