Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olin tänään lenkillä.. ei kamalan pitkä tai raskas ,mut kuulkaa oikeaan ala vatsaan alkoi vihlomaan kovasti. Ihan normaalia kohdun kasvu kipua vai ?![]()
Minäpä olen sairaalassa ja verissä näkyi alkava myrkytys. Tänään aamulla alkoi supistelut. Muutama tullu pitkin päivää mut aikas napakoita..
Että näin täällä Toukkis30 rv. 25+5.
Mulla eilen illalla sattui vasemmalla alavatsaan,kun ytitin kyykyssä venytellä jalkoja auki. Vatsa painoi jalkaani vasten ja se sattui niin kovasti,etten voinut jatkaa venyttelyä siinä asennossa. Muuten ei oo kipuja ollut,mutta tuo oli ilkeen tuntoista.Olin tänään lenkillä.. ei kamalan pitkä tai raskas ,mut kuulkaa oikeaan ala vatsaan alkoi vihlomaan kovasti. Ihan normaalia kohdun kasvu kipua vai ?![]()
rauhassa pitää töihin kävellä. Enää 17 työaamua!!Siis kävin torstaina neuvolassa, virtsassa proteiinit yhdellä plussalla. Sovittiin et seuraan oireita kun niitä ei silloin ollut.Tsemppiä toukkis!! Näkyi siis verenpaineessa ja virtsassa? Onko sis alkava vai jo pahempi myrkytys? Sori kysymystulva! Toivottaasti kaikki menee nyt hyvin ja pieni sais viipyä masussa mahdollisimman pitkään!
Tänään sinne ä-polille vauvan kasvukontrolliin. Vähän jännittää onko vauva jaksanut kasvaa tarpeeksi ja onhan kaikki muutenkin hyvin.. 28+0
Joku ihana otti esille ton isyyden tunnistamisen ! Kiitos !! Mä siis olen se joka on siitä meijän neuvolasta valittanut.. ja käyn siksi osittain yksityisellä nyt jatkossa.
Meille ei ole sanallakaan puhuttu tosta isyydentunnistamisesta!
On kyllä hölmö olo ku en itse mitään tiedä , en osannut tätäkään ajatella..
Mutta kukaan ei siis ole sanonut tästä mulle. Ihanaa kun se tuli täältä esille , kiitos ♡ pitää soittaa sinne yksityiselle jos sieltä voitais hoitaa tää meidän kanssa.
Joudun kyllä kohta tekemään valitukset tosta meijän neuvolasta.. huoh.
Lakritsi 23+ 4

Meillä silloin ihan alkuviikoilla annettiin joku "ohjelappu" kouraan isyydentunnistamisesta mihin sai rauhassa tutustua kotona. Muistaakseni oli että joskus rv 30 tehdään sitten neuvolassa se? Ei ole meilläkään sen kummemmin asiasta vielä puhuttu..
Meinaako kukaan käydä yksityisellä ylimääräisessä ultrassa? Eikös seuraava normiultraus tule vasta melko loppuvaiheessa? Mietin vain kun meillähän näkyi rakenneultrassa pieni valkoinen piste sydämessä (olikohan joku sidekudosjuttu..?) ja sen pitäisi hävitä itsestään viimeistään rv 28, mutta ei siitä mitään ylimääräistä ultraa sovittu.
Rv 25+2