Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli pahoinvointia 6-11 viikoilla. Huimausta oksennusta ja ruoka ei maistunu. Sen jälkee on kyl ruoka maistunu xD

Loppu vasta lähempänä rakenneultraa pahoinvointi! Vieläki välillä tulee semmosii hetkii mut siis oksennus ei kuitenkaa tuu :D

Mä vaan niin toivoisin että tää hellittäis ennen koulun alkua... Tää närästyskään auta asiaa yhtään, siitä tulee ihan hirvee olo ja kun ottaa Rennien pelastuksen toivossa, ni johan se sit lykkää viel kamalemman olon päällesä. Mikään ei oo koskaan hyvin ja hermot on pirun kireellä, menis jo ohi :grin

Toivotaa nannaaa et helpottas, tiiän kokemuksesta et on aika tuskasta olla koulussa ku on pahoinvointia ja kaikkee. Mulla autto närästyksee piimän juonti, toki makuhan ei kaikkia miellytä mut helpotuksen se ainaki itelle toi.

Itse en tiedä mikähän auttas mut mieli ei tee syödä kun tulee pahaolo ja jotenkaan ei jaksa edes syödä niitä määriä niin kuin ennen.. Toisaalta painoa en tässä raskaudessa hirveästi lisää haluaisi :) mutta pelottaa vaikuttaako se vauvoihin miten :/
Ihanaa hemmottelin tänään itseäni ja ystäväni joka on kampaaja laittoi kulmat ja hiukset kuosiin ! Tykkään odotus aikana hemmotella itseäni <3

Täytyykin kokeilla tota piimää, kiitti Riikkarii vinkistä. Mielellään kokeilisin tohon närästykseen (melkeen) mitä vaan muita keinoja ku tota Renniee, ihan kauheeta tavaraa.. :D

Edellisen lasketun ajan ryhmässä joku suositteli närästyksen vettä johon oli sekotettu ruokasoodaa. En vaan nyt määriä muista. Pahaa se ainaki on, mutta voi auttaa. Pari kertaa ite kokeilin ja kyllä se jonku verran auttoi mutta oli tosiaan järkyttävän makusta. Tuohon piimävinkkiin vielä lisäys että onhan nykyään niitä makupiimääkin, jos semmonen maistuis paremmin :)

Muaki alko viime rakkaudessa närästää ihan alussa nassutin, että eiköhän oo oire :)

Hei! Te jotka ootte raskaana tai ootte ollu niin mikä olis paras kotidoppler? :-)

Ei ainakaan angelsounsin halvin malli :D mut ajaa asiansa mulla :)

Mulla oli pahoinvointia 8-16 viikolla ja vieläkään ei oo ruokahalu palannu kyllä :s painoakaan ei oo tullu yhtään lisää vielä mut eipä ne neuvolassa ollu moksiskaan viime kerralla :) rv 20+2 <3

Millon teillä on loppunu pahoinvointi? Ei enää oikeesti millään jaksais tätä oloa, ihan mieli maassa kun ei voi tehä mitään :( Nyt 12+5.

Mulla loppu oksentelu 15+5 ja pahoinvointi varmaan jossain 22 viikolla. Mä niin tiedän, miten se pahoinvointi vaikuttaa koko mielialaan ja jaksamiseen. Kahet yo-kirjotuksetkin kirjotettu pahoinvoivina:meh:. B6-vitamiinia kannattaa kokeilla. Ite en huomannu siitä pahimman pahoinvoinnin aikana mitään apua, mutta sit ku pahoinvointi vähän hellitti ni huomasin, että kyllä se jonkun verran auttaa. Pitää vaan olla tarpeeki iso annos. Ite oon ottanu illalla just ennen nukkumaanmenoa, ku pahoinvointi ollu pahinta aamuisin. Tsemppiä <3 Kyllä se loppuu aikanaan :)

Nyt kyllä ärsyttää ..mie oon tehny paljon lantionpohjalihas treeniä tässä parin viime vuoden aikana ja en voi ymmärtää miten tää virtsan karkailu on voinu nyt yhtä äkkiä lisääntyä ? Tai ei mulla ennen ollut mutta nyt on ihan liiakseen ei voi edes kääntää kylkeä kun tuntuu että jotain lorahtaa housuun :/ KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ :D

Takaisin