Heinäkuun helinää

Voihan. Tultiin tänne "mummolaan" katsomaan kun muuttopäivä heillä ja neiti tömähti eteisen ruohomattoja niin että nenän alla on nyt reiät. Ja iltapäivästä neuvolaan meno. Yksin täällä nyt tuon neidin kanssa ja kunnon ukkonen jysähti päälle. Vähän aiemmin kävin katsomassa että vattuja olis poimittavaksi mutta onkohan enää tuon sateen jälkeen.
Ja neidin unetkin on vähän niin ja näin..ei ole päikkäreitä kun 20 min nukkunu eikä ole rattaat mukana niin ei kauheen helposti nukahdakaan.
 
Eiiii ipana nukahti , jo toisen kerran tänään! Kelpais mullekki lepo mut jos annan nukkua ni sit valvotaan pitkälle iltaan! Kuunnellakko järjen ääntä vai nautiskellakko?!:facepalm: siinä vasta pulma:facepalm:
 
Tiedän niin ton tunteen! Kannattais ehkä herättää ja laittaa vaikka aiemmin yö unille, nautiskele sitten :grin
 
Hyvä itse näin neuvoa, kun monesti oon antanut pojan nukkua illalla enkä ole jaksanut herättää :facepalm: se on aina niin kiukkuinen jos kesken unien herää, mutta jos oikein raskas päivä on ollut niin ei ole tunnin tirsat kovasti pitkittänyt iltaa
 
Tein kompromissin, laitoin vartin unien jälkeen valot päälle makkariin, siitä 10min ni tyttö heräs kitisemään , on aika herkkis valolle :grin menin sitte viereen omalle sängylle ja höpöttelin hälle, koko ajan meinas tytöllä lupsahtaa silmät uudestaan kiinni mutta höpöttelin sitte lisää. Kutsuin lopulta koirat pinniksen viereen, niistähän tyttö sit piristyki :joyful: nyt tyttö on taas onneksi jo nukkumassa, win win !:grin
 
Oottekste jo yksillä päikyillä menossa? Meillä vieläki kahdet ja joskus tosi lyhyet.. Noin ysin-kympin maissa ja toiset kahentoista-kahden välillä miten nukahtaa ja ehtii. Joskus nukkuu vaan sen 40 min per unet :/
 
Täällä kans menty reilu kuukausi varmaan yksillä. 1,5-2h nukkuu normaalisti.
 
juu yksillä päiksyillä täälläkin pärjätään, liekkö eilinen ulkoilu/kuvaussessio väsyttäny sitte niin kovin että torkahti vielä illallaki :shy:

Kohta se ois tämäki kuu taputeltu, KÄÄK! kohti syksyä ja vaatepropleemia että mitäs tytölle laittais päälle ulos ettei tuu liian kylmä eikä liian kuuma :bookworm:

En tiedä mistä johtuu mutta jostain syystä oon henkisesti jo syksyssä, oon hyväksyny pimenevät ja kylmenevät illat sekä puiden lehtien varisemisen :D kohta sataa viikko tolkulla eikä mua haittaa yhtään ! :woot: oon ihan sekasin :banghead:
 
itseasiassa, voiskohan tää syksyhomma johtua viime vuodesta, ku jotenki ajattelin niin että kesä on jo ohi ku lapsi syntyy.. Ja MUISTAAKSENI en juuri kesäilmoista nautiskellut pikkuvauva-arjen keskellä.. oisko tää muistikuva sitte vielä kiinni aivoissa ni tulee fiilikset vielä tänäki vuonna :dead:
 
Meillä nukutaan edelleen kahdet päiväunet, ei toi yksillä jaksaisi mitenkään. Yleensä ekat unet 1,5-2 tuntia ja toiset 45 min - 1,5 tuntia.

Eiiiiikä vielä syksyä, elokuu on kesäkuukausi!
 
Meillä kans lähes poikkeuksetta kahdet päikkärit vielä. Ei tulis mitään yksillä. Mutta katsotaan miten ens viikosta eteenpäin alkaa sujua kun poika aloittaa tarhan (!!)
 
Meillä nukutaan edelleen kahdet päiväunet, ei toi yksillä jaksaisi mitenkään. Yleensä ekat unet 1,5-2 tuntia ja toiset 45 min - 1,5 tuntia.

Eiiiiikä vielä syksyä, elokuu on kesäkuukausi!
Nimenomaan! Ärsyttää ku joillain on jo elokuussa syksy, se on kesää! Olen itse syntynyt kesällä!
 
Kummallinen päivä tänään, poika heräs jo klo05 ja kuuteen asti makoiltiin. Seitsemän jälkeen oltiin jo pihalla syömäs marjoja ja lähdettiin lenkille niin poju nukahti rattaisiin. Ei ole nukkunut ainakaan kuukauteen rattaissa. Tuolla se nyt nukkuu ja mä en tiedä mitä mä teen :D haluaisin itsekkin nukkua kun jäi yö unet väihäisiksi, mutta jostain kumman syystä ei väsytä :eek: tää kyllä niin kostautuu päivällä....
Pitää käydä siirtääs rattaat takapihalle, kun alkoi aurinko niin paistamaan nyt suoraan rattaisiin..
 
Vähän on tyttö lämpösen olonen, ei anna mitata kuumetta . Itkuinen ja ruoka maistuu vähän nihkeesti, monella ruualla saattaa palauttaa vikan lusikallisen pukluna :sorry: 9 päivää kulunu mpr-rokotteesta, liekö se sitten joka tekee. Muutama mysteerinäppy myös bongattu keskivartalosta .. annoin panadolia nyt sitte varuiksi :sad001
 
Hähää! Oksentelun voi melkein laittaa uuden hampaan piikkiin! 3. hammas tullu vrkden sisällä!
 
Siis kolmas kaiken kaikkiaan vai kolme tullut nyt vuorokaudessa? Meillä ei oo hampaita tullut sitten Suomen reissun eli 8-kuisena, kuudella mennään ja hvin tuntuu menevän :D

Yomanda monelta teidän tyttö käy yöunille jos nuin myöhään tokat päikkärit vasta? Aika kiva toi 12 maissa ekoille unille, ehtii aamulla tehdä jotain. Me ollaan paristi koitettu, että lähetään aamulla kuhan on kahvit juotu ja aamupalat tarjoiltu (lattialle) ni johonki asioimaan ni ei tuu mitään. Jos on leikkiryhmä tms kivaa ni sitte, mut kaupassa esim meinas just isin hartioilta heittäytyä lattialle :/ sai isi just jalasta kii ettei tippunu..... Eli ei sitä enää. Kello oli tuollon jotain 9.30.. Mut eipä sillä, tänään mies toi tytsyn sänkyyn 8.30 jossa joi maitoa ja vähän aikaa jutteli ja hali äitiä, kun äiti oli hukassa niin kauan :D mutta nukahti sitte ysin maissa ja heräs kympiltä.
 
Takaisin
Top