Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootte taas hiljentynyt :grin olis kiva lukea kuulumisia näin pojan päikkäri aikaan :) en yhtään hoksannut että poika oli jonkiin väsynyt, mies otti syliin ja hytkytteli niin siihenhön se aivan meinas simahtaa, vein sitten makkariin ja nukahti samantien. Ei kerinnyt syömään kun aamupuuron, herää varmaan sitten pian nälkään.
Ja sellainen kiva episodi aamusta että pojalla tuli kakkat ylitte ja tietysti istui matolla :cool: sai laittaa koko pojan suihkuun kun kakkaa levis pojan olkapäähänkin kun otettiin body pois. Eipä ole näin käynyt pitkään aikaan :grin pikkuvauvana kävi useastikkin vahinko kun kakka ei ollut niin kiinteää.

Ää voi ei! No mutta onneks vahinkoja sattuu paremmissaki piireissä ni eihän tuolle mitäään voi :)
Täällä nukuttaa ihan huimasti, viikonloppu oli ihan huippua kun miekkonen oli kotona ja nyt taas joutuu olemaan pari viikkoa yksinään :) Tällä viikolla on ilmeisesti ultra kun on synnytystapa-arvio, jänskättää huimasti! Enää 32pv laskettuun aikaa! :) Liitoskipujaki on ihan jäätävästi, tuntuu et oikee jalka irtoo tosta nivusesta :D Eli ihan hyvin menee, mites muut :)

Voi ei :D no eihän noilta voi välttyä aina. Sunnuntaina ois LA, mutta saas nähä tuleeko tää ikinä . välissä näyttää jotain merkkejä synnytyksen lähystymisestä mutta välissä ei des huomaa olevansa raskaana . ajattelin varata loppuviikoksi vyöhyketerapeutille aikaa josko sais häädettyä tätä pikkukaveria ulos

Täälä ei mitään paljon erikoisempaa. Meillä nyt muutama lomalainen kylässä. Pitää yrittää olla näyttämättä välillä iskevää pahoinvointia :D Poika taitaa kohta oppia ryömimään tai konttaamaan kun jo konttausasentoon nousee :) Nyt ollaan puistossa ja tuossa äsken vilkasin poikaa kun on kärryissä ja alkoin ihmettelemään että enkö muistanu laittaa pojalle sukkia jalkaan. No poika oli ite repinyt ne jalasta ja tyytyväisenä niitä mussutti :D lienee ikeniä vähän kutittaa :/

Meidän poika kans alkukesästä otti aina sukat pois ja nosti varpaat korkealle tulettumaan :p ei oo pitkäön aikaan pysynyt sukat jalas sisällä mutta ulkona on kengät jalassa ja on paljon tutkittavaa, kivet on tosi kiinnostavia ja heinää tykkää maasta nyppiä :grin

Ihania muistoja kannattaa kerätä :Heartred itse kans yritin esikoista odotellessa kuvata potkuja mutta aika laiskasti se sielä potki :rolleyes:
Paljonkos sulla olikaan viikkoja kasass mymlan? :)
Meidän poika oli kova hikkaamaan viimmeisen kolmanneksen aikaan ja koko maha aina hytkyi :hilarious:

Heippa vaan taas ! Tänään oli se mun np-ultra ja hyviä kuulumisia tuli :) molemmat vauvat elossa ! Alustavasti A vauva oli kehitykseltään 12+6 ja B 12+0 ja tämän takia sain uuden ultra ajan rv 16, koska B vauvasta ei saatu hyviä mittoja joten varmistetaan että onko se oikeasti melkeen viikon pienempi vai? Mutta molempien niskaturvotukset oli hyvillä lukemilla eli ei niiden suhteen mitään hätää :) <3 LA pysyi silti samana ja mennään tän hetkisen rv 12+4 mukaan:) Ainut harmi oli, että en saanut ultra kuvia ollenkaan en tiedä miksi? Johtuiko sitten siitä, että lääkäri tekikin ultran eikä kätilö .. Ja se majsoikin sen 41 euroa kiva jos joka kerta joutuu maksamaan .. Ja entiedä onko mahdollista mutta mitä vauvojen haaroja tutki niin ihan kuin olisin jo pippelit nähnyt molempien haaruksissa:D

Ihania muistoja kannattaa kerätä :Heartred itse kans yritin esikoista odotellessa kuvata potkuja mutta aika laiskasti se sielä potki :rolleyes:
Paljonkos sulla olikaan viikkoja kasass mymlan? :)
Meidän poika oli kova hikkaamaan viimmeisen kolmanneksen aikaan ja koko maha aina hytkyi :hilarious:

16+3 :) Aikaisin alkoi jo 12 viikolla potkut tuntumaan! Istukka takana niin näkyy jo nyt masun päältä.

Heippa vaan taas ! Tänään oli se mun np-ultra ja hyviä kuulumisia tuli :) molemmat vauvat elossa ! Alustavasti A vauva oli kehitykseltään 12+6 ja B 12+0 ja tämän takia sain uuden ultra ajan rv 16, koska B vauvasta ei saatu hyviä mittoja joten varmistetaan että onko se oikeasti melkeen viikon pienempi vai? Mutta molempien niskaturvotukset oli hyvillä lukemilla eli ei niiden suhteen mitään hätää :) <3 LA pysyi silti samana ja mennään tän hetkisen rv 12+4 mukaan:) Ainut harmi oli, että en saanut ultra kuvia ollenkaan en tiedä miksi? Johtuiko sitten siitä, että lääkäri tekikin ultran eikä kätilö .. Ja se majsoikin sen 41 euroa kiva jos joka kerta joutuu maksamaan .. Ja entiedä onko mahdollista mutta mitä vauvojen haaroja tutki niin ihan kuin olisin jo pippelit nähnyt molempien haaruksissa:D

Ihanaa että kaikki on hyvin kummallakin!

Meilläkin ultrassa lääkäri vilkaisi heti ensin jalkoväliin ja siellä ei näkynyt mitään ei edes turvonneita häpyhuulia :D Joten kova tyttöfiilis vain vaihvistui!

Ainiin ja jos kuulin oikein istukka on mullakin tällä kertaa takan vaikka esikoisen kohdalla oli edessä :) jännä nähdä milloin tunnen ensimmäiset liikkeet <3

Jännä Julia97 että joutu maksamaan. Ainaki viimeksi kuului kaks ultraa ilmaiseksi mutta en sitten miten kaksosten kanssa menee. Ja viime raskaudessa kun joutu usein kulkemaan äitipolilla raskausmyrkytyksen takia niin joka kerta tuli se 40€ lasku. Alko se tympimään ku satoja euroja joutu maksamaan "turhasta" sitten vielä olin sairaalassakin viikon niin siitäki hinta nousi. Toisaalta ei sitä itelle anteeksi antais jos jättäs menemättä ja lapsella oiskin hätä.

Ihanaa Julia et vauvoilla kaikki hyvin ja on kyllä outoa että tuli maksu np-ultrasta!
Tänne ei mitää erikoisempaa miehen kans lomaillaan ja otetaan kaikki ilo irti <3 eilen uimassa tuli tissit tosi kipeiksi vaikka saunasta kävin vain vähän vilvoittelemassa järvessä siis. No ei ole tänää enää olleet kipeät mut äskön huomasin et nänneistä valu jotain kirkasta nestettä??! Vähän niinkö vettä mut öljymäisempää

Mukava kuulla julia97 että oli kaikki hyvin :happy:erikoista että jouduit maksamaan ja se ettet saanut kuvia :eek: myös se kuulosti erikoiselta että toinen olisi viikon pienempi :wideyed: oli varmaan enemän takana tai jotain ettei saanut mittailtua... Hyvä että on pian taas ultra, toivottavasti saat sieltä ultrakuvia, on ne niin ihania muistoja :happy: mutta mistä ne tietää sitten kumpi on A ja kumpi B, vai onkokaan sillä väliä jos kummatkin on samankokoisia sitten rv16 o_O

Ihanaa Julia et vauvoilla kaikki hyvin ja on kyllä outoa että tuli maksu np-ultrasta!
Tänne ei mitää erikoisempaa miehen kans lomaillaan ja otetaan kaikki ilo irti <3 eilen uimassa tuli tissit tosi kipeiksi vaikka saunasta kävin vain vähän vilvoittelemassa järvessä siis. No ei ole tänää enää olleet kipeät mut äskön huomasin et nänneistä valu jotain kirkasta nestettä??! Vähän niinkö vettä mut öljymäisempää
Mulla kans tuli kirkasta öljymäistä nesttettä rinnoista kun esikoista odotin, yleensä aina seksin jälkeen :wideyed:. Loppu varmaan joskus puolessa välissä raskautta.

Ainakin itse käsitin, että kun lääkäri teki ultrauksen niin sen takia maksoi kun taas jos kätilö olisi tehnyt :) joo itse kävin esikoisen aikaan paljon äippäpolilla ultrissa myrkytyksen takia ja lopulta jouduin sinne osastolle 2 vko ja voitte van kuvitella kuinka iso lasku tuli .... Ja siis A ja B vauva määritellään niiden paikkojen mukaan, että kumpi on edempänä ja kumpi takana ainakin näin ymmärsin asian :D

Mäkin jouduin maksamaan np-ultrasta :eek:
Taitaa sitten olla paikkakunta kohtaista, peritäänkö maksua vai ei :eek: oon enneminkin lukenut juttua että jossain maksaa, muttei mulla ainakaan laskutettu mistään raskauden seuranta jutuista, kerran oli ylimääräinen ultra/lääkärin käynti niin ei siitäkään mitään tullut.

Se voi olla :)
Ärsyttää vaan kun en vielläkään ole päässyt tähän raskauteen mukaan kuin koko ajan stressaa jostain .. No ehkä se sitten kirkastuu kuhan maha alkaa kasvamaan ja tietäisi sukupuolet niin voisi muutaman uuden vaatteen ostella :)

Mulla alkoi poikaa odotellessa maitoa tulla joskus RV 13. Terkka sanoi että juurikin tuo kirkas neste on sitä alku maitoa.. :D ja maitoahan tuli koko raskaus ajan sen verran, että piti rintaliivin suojia käyttää jo silloin. Imettäessä oon huomannut, että ei kyllä nää mun rinnat eristä sitä maitoa yhtään, vaan edelleenkin tulee koko ajan imetysten välissä.

Takaisin