Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan oltu pojan syntymästä lähtien ilman ehkäisyä ja yhdet menkat mulla on nyt ollut. Ollaan paljon harrasteltu ja kovasti toivoin että olisin raskautunut tässä ekassa kierrossa.. Kp35 nyt menossa ja kaksi nega testiä oon tehnyt. :( taitaa kakkosen teko jäädä ensi vuodelle!

Nyt tuli eka puhelu mieheltä melkee kahtee viikkoo ja itkukshan se meni. Ai kamala miten voikaa olla näin ikävä jotakuta :( Ylihuomenna onneks nähdään jo <3

Leipälapio, sulla ei oo kovinkaan pitkä aika synnytyksestä että kyllähän siinä saattaa kestää että kierto tasaantuu. Mullakin oli pitempi kierto ekan ja tokan kierron välissä. Olisko ollu jtn36pv? Sitten siitä pikku hiljaa lyhenty ja nyt viimme kierto oli 28pv mikä on ollut mulla normaali ennen raskautta :)

Mymlan, äkkiä se aika menee, kohta vaan muistelette tätä aikaa kun jouduitte toisianne ikävöimään :Heartred tsempit sinne :Heartred

Niin ja leipälapio, ootte kyllä rohkeita kun nyt jo yritätte! Itsekkin haaveilin aika pian toisesta pojan synnyttyä, mutta hui kauhia jos täs nyt olis syntynyt tai syntyis toinen :nailbiting: en sillä etteikö selviäisi mutta olis varmaan raskasta :wideyed:

Mymlan, äkkiä se aika menee, kohta vaan muistelette tätä aikaa kun jouduitte toisianne ikävöimään :Heartred tsempit sinne :Heartred

Niin ja leipälapio, ootte kyllä rohkeita kun nyt jo yritätte! Itsekkin haaveilin aika pian toisesta pojan synnyttyä, mutta hui kauhia jos täs nyt olis syntynyt tai syntyis toinen :nailbiting: en sillä etteikö selviäisi mutta olis varmaan raskasta :wideyed:

Vois olla joo, mutta nyt olisi ollut elämäntilanteellisesti paras kohta tehdä lapsi jos haluan lyhyellä ikäerolla! :D ja mulla on tosi helppoa ollut muksun kanssa kun mies on ihan yhtä paljon auttanut kaikessa pojan suhteen. Mm. Vaihtoi lähes kaikki vaipat kotona ollessaan, hoiti nukutuksen ja kiukuttelut. :) ja antoi mulle omaa aikaa nähdä kavereita! Eikä juossut omissa menoissaan sen enempää kun mä. :) se oli semmoinen toinen äiti pikkuselle. ❤

Ja niin nyt joudutaan kyllä lykkäämään kakkosta sen verran että saan koulun käytyä loppuun ensi vuonna. :D

nassutin, täällä ollaan ainaki, dpo 4/ yk 4, toivottavasti ois vihdoin meidän kierto mutta yritän olla elättelemättä suuria toiveita :shy:

Leipälapio, oon kyllä vähän kade sulle kun noin auttavainen mies. No joo kyllä meidän isäntä syötti tänään päivällisen pojalle :rolleyes: ja on se sitten paljon kotihommis apuna, yleensä aina hoittaa meidän tiskit ja roskat :grin

Täällä yritetään vielä, odottelen josko voisin parin viikon päästä testailla... Vieläkö löytyy monta yrittäjää mun lisäksi? :eek:
Täällä vielä kuumeillaan ja odotellaan kierron käynnistymistä/tasaantumista synnytyksen ja minipillereiden jäljiltä. Lokakuussa jää sitte kondomit pois..

On kyllä ihan käsittämätöntä mitenkä tämä aika voi mennä näin nopeasti :eek:
Tiuhtimus, Onko ollut hyväntuulinen lapsi? :) meidän poika on oikein härkä, saa äiti tuntea nahoissansa jos ei joku onnistu :nailbiting: ja on sellainen vilpertti ettei tiedä mitä vielä keksii :rolleyes:

Ois kysymys teille keillä on lapsia jo.

Onko teiän seksielämä muuttunut suuntaan tai toiseen lapsen tulon jälkeen ja miten?
Vapaasti vaan kirjottakaa omia kokemuksia. Ois kiva jos joku uskaltaa avautua. Itteä hirveästi mietityttää...

Onko teiän seksielämä muuttunut suuntaan tai toiseen lapsen tulon jälkeen ja miten?
Vapaasti vaan kirjottakaa omia kokemuksia. Ois kiva jos joku uskaltaa avautua. Itteä hirveästi mietityttää...

Eipä oikeastaan oo muuttunut, paitsi makkaris harvoin tapahtuu mitään kun poika nukkuu sielä, ollaan siis siirrytty useimiten sohvalle.
Toki seksi tuntuu eriltä sen takia kun suhde on lujittunut vahvasti kun ollaan yhdessä synnytyksestä ja pikkuvauva ajasta selvitty :wink

Mä kerron mielelläni! Tulee yksityiskohtasta tekstiä sit et omalla vastuulla luette.. :D

Eli tosissaan synnytin 5kk sitten ihan alakautta. Ensimmäiseen kuukauteen ei edes yritetty yhdyntöjä, mutta mä kyllä tyydytin miehen muilla keinoin. Olisko ollut 1,5kk synnytyksestä kun yritettiin ekoi kertoi yhdyntää ja sattui kyllä ihan sikana enkä uskaltanut vaikka yrityksiä oli monia (mulle tehtiin eppari ja repesin synnytyksessä). Se kyllä johtui täysin jännityksestä. Jälkitarkastuksessa 2kk synnytyksestä kuulin että kaikki on hyvin siellä, joten uskalsin kiristyksestä huolimatta rentoutua. Sitten kaikki menikin hyvin siitä lähtien. Ekat kerrat kiristi, mutta ei kyllä kauaa tarvittu liukkariakaan. Siitä lähtien ollaan harrasteltu useamman kerran viikossa. :) eikä alapääkään tunnu miehen mielestä miltään messuhallilta, onkin monesti sanonut että tuntuu jopa paremmalta kuin ennen. ;)

Ja halut mulla kyllä oli samantien tallella!

Mä pelkäsin silloin etten enää ikinä kykene harrastamaan seksiä, mutta hyvin meni kun onnistui rentoutumaan! :)

Leipälapio, oon kyllä vähän kade sulle kun noin auttavainen mies. No joo kyllä meidän isäntä syötti tänään päivällisen pojalle :rolleyes: ja on se sitten paljon kotihommis apuna, yleensä aina hoittaa meidän tiskit ja roskat :grin

Joo mies ylitti mun odotukset! On kyllä ihanaa kun on näin iso apu kotona. ❤ ja meillä mies tiskas koko raskausajan ja kyllästyi niin osti meille pesukoneen. :D kelpaa!

On kyllä ihan käsittämätöntä mitenkä tämä aika voi mennä näin nopeasti :eek:
Tiuhtimus, Onko ollut hyväntuulinen lapsi? :) meidän poika on oikein härkä, saa äiti tuntea nahoissansa jos ei joku onnistu :nailbiting: ja on sellainen vilpertti ettei tiedä mitä vielä keksii :rolleyes:
Meillä on tosi omapäinen ja seurankipeä, paljon ei pojan hereillä ollessa voi muuta tehä ko viihdyttää. Ei viihdy yksikseen juurikaan..alussa oli muutenkin vähä haastavampi tapaus mutta viime kuukausina kun ikää tullut lisää ni helpottanut. Taaperoikää ja uhmaa ootellessa :D

Takaisin