Pakko kyl sanoa, että onni on nukkuva lapsi <3 varsinkin semmosen päivän jälkeen, ku ollaan oltu toisissamme kiinni melkeen koko ajan ja moni asia on vastustanu kummallakin. Nyt vähä nautin hiljaisuudesta ennen unta ja uuden päivän haasteita 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mutta siitä mä yllätyin, että sain tk:sta soittamalla saikkua eikä tarvinnu mennä käymään. Ei ole ennen onnistunu.Huutelen tuolta syyskuisista! Mulla oli noilla viikoilla kans kauhee paineen tunne, kävin näytillä äippäpolilla ja kaikki oli hyvin. Kätilö sanoi silloin, että usein noilla viikoilla kohtu kasvaa hirveetä vauhtia ja aiheuttaa paineen tunteen. Myös harjoitussupistukset voi alkaa jo noilla viikoilla, niinkuin esim mulla alkoikin ja ne alkuun tuntu vaan kauheelta paineelta :)Hei apua! Onko kellään kokemusta näillä viikoilla paineentunteesta alavatsalla/alapäässä? Heräsin yövuoron jäljiltä vessaan tossa tunti sitten ja joka askeleella tuntu kauhee paineentunne! Mahakin tuntu tosi erilaiselta kun mitä normaalisti tähän asti. Soitin neuvolaan ja kehottivat varaa heti aikaa terveysasemalle jotta tsekataa kohdun tilanne. Soitin terveysasemalle, mutta lääkäri kehoitti tuomaan virtsanäytteen ensin ja jos se on puhdas niin sitten sisätutkimus. Mulla oli alkuraskaudessa virtsatietulehdus ja nyt ei tunnu samalta eikä kirvele, mutta eihän sen tarvitsekaan aina kirvellä yms. Kunpa olisikin vaan VTI eikä vaikka kohdunkaulan lyhentyminen tms.. ei houkuta mikään vuodelepo!
Rv 22+1
Tietenkin oli pyykkikone aivan täysi ja puhtaita astioita ei ollut. Ollaan kyllä miehen kanssa sovittu, että kotona pitää kaiken olla kunnossa ennen harrastuksia ja muita menoja.. Kappas miten tuollaiset jutut unohtuu!
Ihan hittoilultahan tämä jo alkaa tuntua! Taidan lähteä lapsen kanssa viikoksi mökille sanomatta mitään ja kaataa sieltä maahan kaikki oluet ja lonkerot Hei apua! Onko kellään kokemusta näillä viikoilla paineentunteesta alavatsalla/alapäässä? Heräsin yövuoron jäljiltä vessaan tossa tunti sitten ja joka askeleella tuntu kauhee paineentunne! Mahakin tuntu tosi erilaiselta kun mitä normaalisti tähän asti. Soitin neuvolaan ja kehottivat varaa heti aikaa terveysasemalle jotta tsekataa kohdun tilanne. Soitin terveysasemalle, mutta lääkäri kehoitti tuomaan virtsanäytteen ensin ja jos se on puhdas niin sitten sisätutkimus. Mulla oli alkuraskaudessa virtsatietulehdus ja nyt ei tunnu samalta eikä kirvele, mutta eihän sen tarvitsekaan aina kirvellä yms. Kunpa olisikin vaan VTI eikä vaikka kohdunkaulan lyhentyminen tms.. ei houkuta mikään vuodelepo!
Rv 22+1
Virtsatietulehduksessa ei tosiaan ole samanlaiset oireet raskaana ollessa, ei välttämättä kirvele tai ei oo vaikea pissata. Sen takia neuvolassa joutuukin niin usein pissaamaan. Itselläni oli pari viikkoa sitten vti, mitään oireita ei ollut, tosin pissalla ravasin varmaan tunnin välein mutta oletin sen johtuvan kohdun kasvusta. Harjoitussupistuksia on mullakin ollut ja jos töissä "riehuu" liikaa alkaa supistaa ja tuntuu kuin joku viiltelisi skalpellilla alapäätä. Heti kun istahtaa kivut hellittää. Mullakin mitattiin kohdunkaula ja normaali oli. Kaikkeista kamalinta olisi kyllä joutua vuodelepoon kun en kerta kaikkiaan osaa olla tekemättä mitään.Hei apua! Onko kellään kokemusta näillä viikoilla paineentunteesta alavatsalla/alapäässä? Heräsin yövuoron jäljiltä vessaan tossa tunti sitten ja joka askeleella tuntu kauhee paineentunne! Mahakin tuntu tosi erilaiselta kun mitä normaalisti tähän asti. Soitin neuvolaan ja kehottivat varaa heti aikaa terveysasemalle jotta tsekataa kohdun tilanne. Soitin terveysasemalle, mutta lääkäri kehoitti tuomaan virtsanäytteen ensin ja jos se on puhdas niin sitten sisätutkimus. Mulla oli alkuraskaudessa virtsatietulehdus ja nyt ei tunnu samalta eikä kirvele, mutta eihän sen tarvitsekaan aina kirvellä yms. Kunpa olisikin vaan VTI eikä vaikka kohdunkaulan lyhentyminen tms.. ei houkuta mikään vuodelepo!
Rv 22+1