Kesäkuun kutkutukset

Mä oon nyt saanu nukuttua yöt, onneks! Silti oon aamupäivällä väsynyt ja kuvotukset ajoittuu myös siihen. Sitten helpottaa kun on lounaan syönyt. Kestoväsy on kyllä vielä läsnä, hirveesti ei jaksa ylimääräistä touhuta.
 
Mulla oli viime viikolla muutama huonosti nukuttu yö, mutta päätin etten ota stressiä heräilystä yön aikana. En kattonu kelloa, ja lepäilin sitten vaan paikoillani. Mietin kans seuraavan päivän ruuanlaittoja ja reseptikokeiluja (jotka on siis itelleni mukavia ja rentoja asioita).

Luotin siis siihen, että kyllä se nukahdus jossain vaiheessa tulee, ja jos ei tuliskaan, niin vartalo ja mieli on kuitenkin saaneet levätä, ettei seuraava päivä esikoisen perässä juostessa olis ihan tuskaa.
 
Täälläkään ei enää kukuta yöllä, aika hyvin saan nukkua jo :) oon aina ollut kylmäverinen mut nyt ei oo tarvinnut nukkua kuin pelkällä pussilakanalla, sen verran on kuuma.

Täällä on ihan hirveä väsymys, aamulla jaksaa 2-3tuntia olla hereillä, sit pitää nukkua päikkärit, samoin illalla jos käydn vaikka pyöräilemässä, ei sen jälkeen paljo muusta touhuista haaveilla :/ töissä tietysti pakko sinnitellä se työvuoro loppuun.
Kuvotus alkaa täällä syönnin jälkeen ja se menee vaan levolla ohi. Mut myös syömättömyys saa aikaan kuvotuksen.

Toivottavasti äkkiä olo paranis, turhauttaa maata vain sohvalla!
 
Mun mielestä on suositus siinä 10 viikon tienoilla :)

Ekassa neuvolassa varataan aika siihen myös jossei sit saman tien oteta.
 
Mites muuten, onko helmikuisten salainen puoli kuinka aktiivinen? Sinnekin alkaa kohta viestimäärä riittää liittymispyyntöä varten...
 
Kyllähän meitä siellä on muutamia. Totta kai keskustelu on aktiivisempaa mitä enemmän sinne ihmisiä eksyy :) Mun mielestä siellä on kiva kirjotella ku ihan koko maailma ei niitä viestejä nää :)
 
Se on vaan harmi ku pitää olla kuukauden ajan ollut jäsenenä, ennen kuin voi pyytää liittymistä :) no nopeasti tuo kuukausi menee ku lomalla on :)
 
^joo aika vähän siellä on ketjuja vielä, on ehkä ooteltu että liittyy lisää porukkaa:) muutama aktiivinen siellä jo on :happy:
 
Pitääpä itekin laittaa hakemusta sinne salaiselle puolelle ku on näköjään vaadittu viestimäärä täyttyny :)
 
Nyt aion kanssa olla silleen aktiivinen, että pääsen sinne salaisten puolelle mukaan. Esikon aikoihin lueskelin kyllä muiden juttuja, mutten itse kirjoitellut. Muutamassa kuukaudessa lasketun ajan jälkeen kukaan ei enää kirjoittanut julkiselle puolelle yhtään mitään. Lasten kehitystä ja muiden kuulumisia olisi ollut kiva seurailla myöhemminkin. Tämä ihan vinkkinä kaikille ja muistutuksena itselle :)
 
Meillä on tuolla heinäkuisten 2014 puolella edelleen aktiivinen salainen porukka, ja se on kyllä ollu itelleni ihan mahottoman tärkeä vertaistukiryhmä, ja on edelleen ^_^
 
Takaisin
Top