Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea julia :)
Oonaa koska sulla laskettu aika ? Itsellä 24.7 ja ensimmäinen kans tulossa sekä positiivinen ylläri täälläki:D
Oonaa, haluisitko kertoa missä päin Päijät-Hämettä asut? Täällä just Lahesta Orimattilaan paluumuuttanut Tervetuloo mukaan kaikki uudetOonaa, haluisitko kertoa missä päin Päijät-Hämettä asut? Täällä just Lahesta Orimattilaan paluumuuttanut
Mulla neuvola 23. päivä ja sitä varatessani antoivat ajan myös lääkäriin, 29. päivä. Sillon ois menossa vasta rv8 tai 9, ultraavatko muka sillon jo vai mitä tolla lääkärikäynnillä tehään, kellään kokemuksia?Enhän mä niissä jännityksissä tajunnut ees kysyä...
Tervetuloo mukaan kaikki uudetOonaa, haluisitko kertoa missä päin Päijät-Hämettä asut? Täällä just Lahesta Orimattilaan paluumuuttanut
Mulla neuvola 23. päivä ja sitä varatessani antoivat ajan myös lääkäriin, 29. päivä. Sillon ois menossa vasta rv8 tai 9, ultraavatko muka sillon jo vai mitä tolla lääkärikäynnillä tehään, kellään kokemuksia?Enhän mä niissä jännityksissä tajunnut ees kysyä...
Toivottavasti kierto lähtee vihdoin kunnolla käyntiin :) Toisaalta olisi haaveena tulla raskaaksi ilman kuukautisia