Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsempit ultraan, toivotaan että kaikki on ok ja pääset piinasta :) Tuuthan sitten tänne infoomaan! :)

Moikka! Mäkin tahtoisin liittyä tähän keskusteluun! :) En ihan kaikkia viestejä jaksanu lukea mutta vilkaisin ketä täällä on!

Onnea huimasti julia97! :-)

Ikä: 19 (-96)/ asuinpaikka: päijät-häme /ensimmäinen tulossa elokuussa ulos masusta! Ei varsinaista kuumeilua tai yritystä saada lasta, oli positiivinen ylläri❤

Onnea julia :)

Oonaa koska sulla laskettu aika ? Itsellä 24.7 ja ensimmäinen kans tulossa sekä positiivinen ylläri täälläki:D

Tervetuloo mukaan kaikki uudet :happy: Oonaa, haluisitko kertoa missä päin Päijät-Hämettä asut? Täällä just Lahesta Orimattilaan paluumuuttanut :grin

Mulla neuvola 23. päivä ja sitä varatessani antoivat ajan myös lääkäriin, 29. päivä. Sillon ois menossa vasta rv8 tai 9, ultraavatko muka sillon jo vai mitä tolla lääkärikäynnillä tehään, kellään kokemuksia? :o Enhän mä niissä jännityksissä tajunnut ees kysyä...

Tervetuloo mukaan kaikki uudet :happy: Oonaa, haluisitko kertoa missä päin Päijät-Hämettä asut? Täällä just Lahesta Orimattilaan paluumuuttanut :grin

Mulla neuvola 23. päivä ja sitä varatessani antoivat ajan myös lääkäriin, 29. päivä. Sillon ois menossa vasta rv8 tai 9, ultraavatko muka sillon jo vai mitä tolla lääkärikäynnillä tehään, kellään kokemuksia? :o Enhän mä niissä jännityksissä tajunnut ees kysyä...

Asun Hollolassa muutin Lahdesta kanssa tänne ku täällä on niin paljon mukavampaa ja sairaanhoito ja neuvolat yms toimii niin paljon paremmin! :-)

Mulla ei ainakaa ultrannu sillon, se vaa katto mikä oli kohdunsuun tilanne sillon ja kyseli paljon kaikkee :) Onnea raskaudesta ❤

Ahaaa, no mun on kyllä sit varattava se varhaisultra... Oon niin kova tyttö panikoimaan et pakko se on saada tietää onko tämä oikeassa paikassa jne :eek: Ja kiitoksia kovasti :Heartpink

Mulla ja monella tutulla ainakin ultrattiin siellä. Lahdessa siis! :)

Joo, tajusinkin kysyä muutamalta pidemmällä olevalta kaverilta. Ultraavat täälläkin, onneksi, ei tarvi yksityiselle lähtee :grin

Moikka! Onnea kaikille odottajille ja tsemppiä muiden yritykseen! :) Oon lueskellut tätä ryhmää hetken aikaa ja voisin ilmoittautua mukaan.
Ikä: 23(-93)/ Asuinpaikka: Kanta-Häme/ Lapset: 2 (-13 ja -15 syntyneet)/ Ei yritystä/ Kuumeilua 6/16

Mulla jäänyt vähän vähemmälle tän ketjus seuraaminen kun ollut paljon kaikkea ja vasta tässä kuussa kun esikko täyttää 1v3kk annetaan lupa tulla. Just sopivasti taisin oireiden perusteella huomata ovulaation tässä muutama päivä sitten :woot: Toivottavasti kierto lähtee vihdoin kunnolla käyntiin :) Toisaalta olisi haaveena tulla raskaaksi ilman kuukautisia :p

Luulempa kyllä että tästä tjot menosta tulee mun kohdalla hyvin nopeesti ovisten tikuttamista ja oireiden seurailua :rolleyes::grin Esikko sai ekasta yrityksestä alkunsa niin silloin en päässyt hurahtamaan. :shy:

Tänne napsahti tiistaina raskausajan diabetes ; paastoarvo ja 2 tunnin arvo oli molemmat liian korkeita.... :( mutta torstaina olin jälleen kurkkimassa tyttöä kontrolliultrassa ja jo 866 grammaa oli jo painoa <3

Ai nii, äitiyspakkaus saapui keskiviikkona. Yllättävän nopeasti sillä hakemuksen teosta ei ollut ehtinyt kulua edes kahta viikkoa :o arvatkaa vaa olinko ihan heti pläräämässä sitä läpi :D

Takaisin