Masukuvat

Ihania masukuvia! Mä laittanen tässä vähän myöhemmin. Kokoa kyllä on kun väki kyselee montako tulossa...

ea4424a0c9c8d3dcfc10b6bc5a61c182

Kuva eiliseltä rv18+6. Itestä masu tuntuu vielä aika pikkuiselta mutta kaveri joka on rv34 totes että hänellä on maha samaa koko luokkaa :-D

Tuntuu että se maha on vaan lihavan näköinen vaik kai siitä jo vauvamuodon voi tunnistaa. Ulkoilutakki kiristi ainakin jo reilusti. Onneks säät lämpenee ni sitä ei tarvita :)

18+0 tänään jee! Päällä eilen ostettu H&M Mama-mekko joka venyy ja paukkuu lähes loputtomiin :D

pnh2TSXlp

RockQueen: ihana vauvamasuhan tuo on <3 ja mulle iski nyt mekkokateus! Miten mulla on mennyt ihan ohi tuollainen mekko, vaikka oon HM:n vakiasiakas :D Tosi kiva just leggareiden kanssa! Ja kun näitä viileämpiäkin päiviä on.

Mulla ei näy Rockin kuvaa puhelimella, mutta koneella näkyi.

Kokeilin H&M:ssä tänään tota samaa mekkoa, oli kyllä tosi mukava päällä ja kivan mallinen. :)

Puolivälin massu tämäkin. Isännän mielestä ihan hervoton, mutta omaan silmään samaa kokoluokkaa kuin teillä muillakin. Paitsi Pippurin pieni kumpu! Ehkä kolmas jo enemmän pullahtaakin ulos...

Liitteet

• Phototastic-4_6_2016_b4486a31-f7c0-409d-9b1b-eb9ac681162b.jpg
    Phototastic-4_6_2016_b4486a31-f7c0-409d-9b1b-eb9ac681162b.jpg
    224.1 KB · Katsottu: 109
Annin eka, säkin! Mulla aivan sama juttu. Ennen raskautta löysähköt paidat oli vakiovaruste. Nyt oon hylännyt kaikki löysät, ja on ihana pukeutua vatsaa korostaviin ja sen näyttäviin vaatteisiin. Ehkä se on jotenkin sisäänrakennettu odottaviin äiteihin, että vauvaonnen haluaa näyttää muillekin! :)

Takaisin