Jos ikä ero on pieni niin onko/hankitteko tuplarattaat tai mitä niitä sivu vaunu ratkaisuja nyt onkaan? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo toivon ettei tuu etuajassa ainakaan näin paljoo kun esikoinen ekaks se oli tosi rankka alku ja toiseks mielummin tammukuu kuin joulukuu mut ei siinä si jos tuleekin joulukuussa :)Aattele mami' jos tämäkin vauva syntyy jonkin verran ennenaikaisesti, saatte samalle vuodelle(et varmaan tietenkään ole aatellu
....)
Kolmonen pääsi ekaa kertaa kattomaan mua sairaalaan kun olin jo viikon siellä maannut, ja hän vierasti mua 
Meillä oli onneks vaan 2vko kun poika oliniin hyväkuntonen 32+5 synty yllättäen :) oliko teillä kuinka pieni tyyppi syntyessään?YmmärränOliko teillä pitkä keskolajakso? Nyt vielä kun siinä on esikoinen vieressä touhaamassa, niin on tosi raskasta jakaa aika tasaisesti molemmille
Mulla meni sillon nelosesta vedet 29+2 ja mulla oli neljän viikon sairaalalepi pohjalla jo ennen kuukauden keskolajaksoa
Kolmonen pääsi ekaa kertaa kattomaan mua sairaalaan kun olin jo viikon siellä maannut, ja hän vierasti mua
![]()
Kuinka nopeesti synnytyksestä tulit raskaaksi? Täällä ois tulossa 11kk ikäeroa jos tää pysyy matkassa ja oon laskenu oikein :)
Täällä sama :) teilläkö helmikuinen?Sai alkunsa kun esikoinen oli 3kk. :)
Meillä pieni oli1820g ja 46cm (oikeampi pituus varmaan kyllä 44cm kun päivä synnytyksen jälkeen olikin lyhyempi yhtäkkiä :D ) :)1955g ja 42cm, syntyi siis rv 32+6Meillä oli ongelmana apneat jotka helpotti vasta kofeiinilla ja suoli oli melkosen laiska. Eikä syöminenkään alkanut kunnolla sujumaan vasta kun kotiin päästiin.
Tsemppiä arkeen! Autistiset lapset ovat ihania, monesti heillä on myös joku tietty asia missä ovat huomattavasti keskivertoa älykkäämpiä, jos teidän pojalla on se oma juttunsa, niin tukekaa sitä täysillä :)Meillä on 6v erityislapsi joka on ymmärtämätön ja puhumaton autistinen ja lievä kehitysvammainen. Ihana ja kiltti poika muuten mutta tietyt pikku haasteet arkeen tuo. Ei koeta raskaaksi sitä lainkaan,ollaan niin opittu tähän. Sitten löytyy 4 vuotias tyttö joka puhua päläpättää yötäpäivää :) joskus askarruttaa mitenkä pärjätään tai jaksetaan vauvan synnyttyä koska pojalla on infektioastma joka tosi usein alkaa ahdistamaan eli tarkoittanee sitä että yöt menee valvoessa antaen lääkkeitä,vahtien että saako happea vai ei,ja siivotellessa oksennuksia kun oksentaa että happi kulkisi. Mutta kai me jotenkin selvitään..