Nyt käännytty rv 38. Täällä on tosiaan juostu jo rv 24 lähtien äitiyspolilla supistusten takia...

lekuri sanoikin vajaa 2 vk sitten ultrakäynnin/synnytystapa-arvion yhteydessä et kyl hän on ihmetellyt et miten miä olen vielä yhtenä kappaleena

Mä olen siis kerennyt itsekkin luulla jo monta kertaa et nyt se mahatyyppi ulostautuu :) Eli mun kohdalla supistelut, kivuliaatkin eivät ole johtaneet vieläkään mihinkään, ainoastaan viikko sitten (kun taas oli väärä hälytys) paikat todettiin olevan sormelle auki ja kaulaa vielä n.1cm jäljellä...kortisonit sain rv 32 kun olin osastolla tarkkailussa supistusten takia.
Jumalattoman kovia lonkkakipuja, alaselän kipuja ja "täystyhjennyksen" olen tässä nyt kokenut, mutta edelleen ollaan yhtenä kappaleena...Noihin lonkkakipuihin ja alaselän kipuihin olen saanut lääkkeetkin (Litalgin ja Panacod), mutta en niitä viitsi kovin usein ottaa...ellei ole mennyt useita öitä miltei ilman unia..myös jäätävän paljon on tullut valkovuotoa, tosin nyt sen määrä on hieman vähentynyt, mutta enpä usko senkään olevan merkki yhtään mistään
Viikko sit oli tää täystyhjennys episodi. Olin ihan saletti et nyt tuli lähtö. Homma lähti siitä, kun koko päivän jatkuneet alaselän kivut vain pahenivat pahenemistaan iltaa kohden. Silloin otin kipulääkettä ja menin kuitenkin nukkumaan kun uni tuntui tulevan. Heräsin supisteluihin useaan otteeseen ja lopulta nousin ylös puoli viiden aikaan aamuyöstä ja menin suihkuun, ajatuksena että lämmin suihku auttaisi kipuihin. Kivut kuitenkin vain yltyivät ja suihkusta pois tullessani tuli kiire jo vessaan jossa sitten istuin pöntöllä ja oksensin ämpäriin samalla. Tämän jälkeen supistukset vaan jatkuivat kipeinä ja säännöllisinä. Synnäriltä sanoivat et voi olla ihan taas vaan väärä hälytys ja jää odottelee ja ota lääkettä. Ohi meni supistukset 3 h päästä...seuraavana päivänä kun olin magneettikuvien tiimoilta yhteydessä uudellee synnärille niin kätilö totesi siitä tyhjennyksestä et välillä voi loppuajasta kroppa tehdä tollasia tyhjennyksiä...
Suunniteltu sektio on 2.6 tulossa, ellei nyt sitten päätä tulla aiemmin jo ulos..mitä tuskin tulee tapahtumaan, kyllä se on niin pitkään ollut jo lähtöasemissa ja tuloillaan muka ollut ja kuitenkin kaikki merkit ja hälytykset on aina olleet vääriä- varsinainen kiusankappale jo ennenkuin on edes tähän maailmaan ulostautunut

Mulla on ilmeisesti vaan julmetun supistusherkkä kohtu sekä mahatyyppi on ollut perätilassa jo yli 2kk sekä kiinnittynyt sinne jo reilu1kk ajan...sekin kuulemma voi vaikuttaa...huoh...kyl mä alan olla jo ihan kypsä tähän...